"משפחתו של אלכס פרגוסון מודאגת, לא בטוחים שייצא מזה"

בית החולים סלפורד במנצ'סטר
בית החולים סלפורד במנצ'סטר | Gettyimages

מצבו של המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד ממשיך להיות קשה והוא נאבק על חייו. מקור בביה"ח: "שרוח הקרב הידועה שלו תסייע לו לצאת מזה". כתב מקומי עידכן: "כרגע אין חדש". עולם הכדורגל שלח איחולי החלמה

(גודל טקסט)
בריטניה כולה מתפללת לשלומו של מנג'ר הכדורגל הגדול ביותר בתולדותיה, סר אלכס פרגוסון. לפי הדיווחים, הסקוטי בן ה-76 נמצא חסר הכרה בבית החולים סלפורד במנצ'סטר אחרי שעבר מפרצת (דימום מוחי) וניתוח. הוא מאושפז בטיפול נמרץ ולפי ההגדרה מצבו אנוש והוא נאבק על חייו. פרגי הקפיד להגיע לכל משחקיה של יונייטד וביום ראשון האחרון היה כולו חיוכים כאשר הגיש מתנת פרידה לארסן ונגר לעיני 75 אלף אוהדים שמחאו כפיים באולד טראפורד, לפני המשחק בו ניצחו השדים האדומים 1:2 את ארסנל.


לפי הדיווחים, פרגוסון התלונן אתמול בבוקר בביתו בווילמסלו שהוא לא חש בטוב, ובשעה 9:00 בבוקר הובהל באמבולנס לבית החולים הקרוב ומשם הועבר לסלפורד בליווי משטרתי. הוא הורדם והונשם כשבני משפחתו, אישתו קאתי לה הוא נשוי מ-1966 וילדים דארן מנג'ר דונקסטר, מארק וג'ייסון נמצאים לצידו. מקור בבית החולים אמר: "פרגוסון נמצא במצב מאוד קשה ומשפחתו מאוד מודאגת. זהו זמן לא קל עבורם והם מתפללים שייצא מזה. הם לא בטוחים שהוא ישרוד, אבל מנסים להישאר אופטימיים ושרוח הקרב הידועה שלו תסייע לו לצאת מזה". עוד דווח פרגי צפוי לעבור ניתוח נוסף שלאחריו המצב שלו יהיה ברור יותר.


כולם הופתעו ממה שקרה לסקוטי הוותיק, שנראה בריא ופעיל מאוד לאחרונה. הכל קרה במהירות גדולה כל כך והפתיע את אנשי הכדורגל בעולם. מנצ'סטר יונייטד הודיעה שהניתוח שעבר הצליח, אבל הוא יצרך להישאר בטיפול נמרץ במשך תקופה כדי לייצב את מצבו. כאמור, רק לפני שבוע הוא נכח באולד טראפורד והתראיין בתקשורת כמה פעמים באחרונה.


כתב מקומי שנמצא בבית החולים בו מאושפז המאמן האגדי עידכן: "אין הרבה חדש. המשפחה מאוד מתרגשת מאיחולי ההחלמה שקיבלו משחקנים, מאמנים ומהאוהדים בכל רחבי העולם. הם מקווים שפרגי ייצא מזה איכשהו". אחד האוהדים סיפר: "כאשר חבר שלי, אוהד יונייטד, לקה במחלת הסרטן, פרגי התקשר אליו ואמר לו: 'כל השנים נלחמת עבורי ועבור יונייטד, עכשיו תילחם בעד עצמך ובריאותך'".


Sir Alex I'm praying u get through this,you've won everything in life any player or manager dreams of,I as a friend is stunned even though it took you 6yrs to be my mate again,no player has sent shivers down my spine but u did&robbo I'm praying you pull through mate love GAZZA pic.twitter.com/WTpDKJ1MXd

— Paul Gascoigne (@Paul_Gascoigne8) May 6, 2018

Club president Jim Pallotta and all at #ASRoma are hoping and praying Sir Alex Ferguson makes a full and speedy recovery after his surgery. A true football legend. pic.twitter.com/dD82tQL5fU

— AS Roma English (@ASRomaEN) May 5, 2018

פול גאסקוין
צייץ בחשבון הטוויטר: "סר אלכס אני מתפלל שתצא מזה. זכית בהכל בחיים, מה שכל שחקן ומנג'ר חולמים עליו. כחבר אני נדהם למרות שלקח לך שש שנים להיות החבר שלי שוב. אף שחקן לא גרם לי לרעד בחוט השדרה שלו ואתה עשית את זה. אני מתפלל שתצא מזה. החבר שלך, גאזה". בעלי רומא ג'יימס פאלוטה, שישב לצדו של פרגוסון רק לפני זמן קצר במשחק בו רומא הדיחה את ברצלונה מליגת האלופות, בירך אף הוא.


פרגי פרש ב-2013 מאימון מנצ'סטר יונייטד ומאז היו לקבוצה שלושה מנג'רים שלא הצליחו לזכות באליפות נוספת עם הקבוצה, אחרי שהוא הוביל אותה ל-13 אליפויות. המנג'ר האגדי נשאר מעורב בקבוצה ועדיין שימש בה בתפקיד ניהולי. הביוגרפיה שלו היא אחד הספרים הכי נמכרים באנגליה ובשבוע הראשון בו פורסמה מכרה 115 אלף עותקים. מאז אתמול זורמים איחולי ההחלמה לפרגוסון מכוכבי העל שגידל, כריסטיאנו רונאלדו שכתב לו ברשתות החברתיות: "המחשבות שלי והתפילות שלי איתך חבר יקר. תהיה חזק בוס!". דייויד בקהאם שהחל את דרכו תחת פרגוסון בשדים האדומים כתב: "תמשיך להילחם בוס. שולח תפילות ואהבה לקאתי ולכל המשפחה". גם ביריבה ארסנל כתבו: "כולנו חושבים עליך". גם גארי ליניקר איחל החלמה מהירה.


My thoughts and prayers are with you, my dear friend. Be strong, Boss! pic.twitter.com/kmih28Xpsq

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) 5 במאי 2018

 

Keep fighting Boss.. Sending prayers and love to Cathy and the whole family x @manchesterunited

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

We're all thinking of you, Sir Alex. pic.twitter.com/2K14ZPKFMk

— Arsenal FC (@Arsenal) 5 במאי 2018

Very sorry to hear the news that Sir Alex Ferguson is seriously ill in hospital. Wish him all the very best.

— Gary Lineker (@GaryLineker) 5 במאי 2018


גם בעיתוני אנגליה התייחסו ברובם למצבו של פרגוסון. 


MAIL SPORT: Fergie's fight for life #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/vv2BUbPRWE

— Neil Henderson (@hendopolis) 5 במאי 2018

TELEGRAPH SPORT: Ferguson fights for life #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Ixde1hfpTF

— Neil Henderson (@hendopolis) 5 במאי 2018

מאמן יובנטוס, מאסימיליאנו אלגרי דיבר על מצבו של פרגי כשאמר: "יש לו את הכח לצאת מהמצב הזה". ליברפול פרסמה את ההודעה הבאה: "המחשבות של כולנו עם פרגוסון ומשפחתו. הוא יריב גדול, אבל גם חבר גדול שתמך במועדון ברגעים הכי קשים שלו", כשהכוונה הייתה באסון הילסברו בו נהרגו 96 אוהדים וקני דאלגליש גילה אז שפרגוסון הציע את תמיכתו בקבוצה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי