לפחות נפרדו בידידות: ברצלונה חילצה 2:2 מריאל מדריד ב-10 שחקנים

מרסלו טר שטגן
מרסלו טר שטגן | Gettyimages

קלאסיקו חם (שמונה צהובים ואדום לסרג'י רוברטו), שיפוט גרוע (שער של מסי היה צריך להיפסל, פנדל על מרסלו שלא נשרק) וארבעה שערים: סוארס ומסי העלו פעמיים ליתרון, רונאלדו ובייל השוו

(גודל טקסט)
הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה הניב הערב (ראשון) ארבעה שערים לצד שמונה צהובים ואדום אחד והסתיים ב-2:2. ריאל אמנם סירבה לעשות כבוד לברצלונה לפני המשחק וגם לאנדרס אינייסטה במשחקו האחרון בקריירה בקאמפו נואו, וגם במהלכו אבל לא הצליחה לקחת ממנה את המספר 0 לצד טור ההפסדים.


ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו כבשו והפורטוגלי גם נפצע ויצא, אבל לפחות הדיווחים הראשוניים לא דיברו על פציעה רצינית. ריאל החמיצה הזדמנות להתקרב לאתלטיקו, שהפסידה בבית 2:0 לאספניול וראתה את הפער בין שתי המדרידיות מצטמצם לשלוש נקודות.


ברצלונה – ריאל מדריד 2:2
היו משחקים קלאסיקו דרמטיים יותר, רבי שערים, ברמה יותר גבוהה אבל יחסית לציפיות (סוף עונה בליגה עבור שתי הקבוצות) קיבלו אחלה משחק. סרג'י רוברטו בישל לסוארס כבר בדקה ה-10, רונאלדו השווה כעבור חמש דקות וספג מכה ברגלו. אותו רוברטו הורחק באדום בתוספת הזמן של המחצית, בעוד רונאלדו כלל לא עלה למחצית השנייה בשל הפציעה.


במחצית השנייה ראינו עבירה של האורוגוואי שלא נשרקה ממנה עשה מסי שער גדול. גארת' בייל שבקושי הורגש היה זה שהתכבד בשער שוויון מרהיב אף הוא. אינייסטה  הוחלף בדקה ה-58 וסגר קריירה מפוארת וחתיכת היסטוריה בקאמפ נואו.


הרכבים
ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, סרג'י רוברטו (הורחק, 45+3), סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, איבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו, ליאו מסי, לואיס סוארס.


ריאל מדריד:
קיילור נבאס, נאצ'ו (לוקאס ואסקס 68), סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו (מרקו אסנסיו 46), כארים בנזמה.


מהלך המשחק
דקה 10, 0:1 לבארסה –סרג'י רוברטו הגביה מימין ולואיס סוארס בחצי כריעה כבש.



סוארס חגג. היתרון החזיק חמש דקות מעמד (Getty)


דקה 15, 1:1 –  רונאלדו נתן קטנה לקרוס שהגביה לעבר בנזמה. הצרפתי הוריד בראש וכריסטיאנו היה שם כדי להשוות. שער 18 של CR7 בקלאסיקו והוא השתווה לאלפרדו די סטפנו בראש רשימת הכובשים של הבלאנקוס בקלאסיקו.


דקה 16
– מיד אחרי השער הפורטוגלי קצת צלע ואף יצא לטיפול קצר ברגלו לפני שחזר.





דקה 28 – רונאלדו פרץ משמאל ובעט לימין אבל החוצה.


דקה 33 – דחיפות הדדיות בין סוארס לקיילור נבאס, הובילו להתחממות המשחק. גם ליאו מסי מצא עצמו במוצהבים.



כך זה התחיל (Getty)


דקה 45 – מרסלו התגרה בסרג'י רוברטו ומגן ברצלונה הגיב במכה וראה את האדום. הארוס של קורל הוא שחקן ברצלונה הראשון שמורחק בקאמפ נואו מאז אוקטובר 2015, ואדום ראשון של הבלאוגרנה בקלאסיקו מאז 2013.



וכך זה נגמר (Getty)


דקה 46
–  רונאלדו לא יכול היה להמשיך והוחלף, אסנסיו במקומו. מנגד פיליפה קוטיניו יצא ונלסון סמדו נכנס לעמדת המגן הימני.


דקה 52, 1:2 לברצלונה –
סוארס פרץ בקו שמאל וזרק את וראן בעבירה ברורה. השופט התעלם והכדור הגיע למסי, שעשה סלאלום על שטח קטן ובעט לרשת. מרהיב, אבל מסריח.


The "clean tackle" by Suarez that led to Messi's goal, absolute rubbish pic.twitter.com/nkPnwX2R1Q

— Isco Disco (@MadridistaFacts) May 6, 2018


דקה 53 – מסי כבש את שערו ה-18 בקלאסיקו בליגה, בדיוק כמו CR7, ויש לו 26 שערי קלאסיקו בכל המסגרות ועם נוסיף 14 בישולים נגיע ל-40 מעורבויות בשער, יותר מכל שחקן אחר.


דקה 58 – אינייסטה מוחלף במשחקו הביתי הראשון וזוכה לתשואות. פאוליניו במקומו.



אינייסטה אומר שלום (Getty)


דקה 66 – מסי יצא למתפרצת אבל בעט מזווית קשה במקום למסור לפאוליניו.


דקה 72, 2:2 – בייל קיבל כדור מאסנסיו ובעט מ-16 מ' מסובב בחצי גובה לרשת. שער אדיר.



בייל. עשה את שלו (Getty)


דקה 77 – ג'ורדי אלבה פגע בבירור במרסלו ברחבה והמשרוקית שוב נשארה תקועה בפה. הברזילאי מחה ודווקא הוא ראה את הצהוב.


אתלטיקו מדריד – אספניול 2:0 
אחרי העלייה לגמר הליגה האירופית, הקולצ'ונרוס רשמו הפסד ליגה ראשון בוונדה מטרופוליטנו. מאז המעבר לאצטדיון החדש, דייגו סימאונה ושחקניו השיגו 13 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו וספגו רק חמישה שערים. הערב (ראשון) לראשונה ספגה הקבוצה יותר משער במשחק ליגה ביתי. אוסקר מלנדו בן ה-20 כבש בדקה ה-52 ובישל ללאו בפטיסטאו, אקס אתלטיקו, את השני בדקה ה-77. אספניול צברה שבע נקודות מתשע אפשריות מאז פיטורי קיקה סאנצ'ס פלורס.


לאס פלמאס – חטאפה 1:0
האורחת הצליחה לנצח משער דרמטי של אנחל רודריגס בדקה ה-88 ובזכות הניצחון טיפסה למקום השביעי עם 52 נקודות, נקודה יותר מאשר לסביליה שבשלב זה מחוץ לאירופה בעונה הבאה. המקום השביעי מוביל למוקדמות הליגה האירופית. לסביליה, אגב, משחק חסר והוא ייערך ביום רביעי מול ריאל מדריד. אם תפסיד, תצטרך לנצח את בטיס במחזור הסיום ולקוות שחטאפה תמעד בביתה מול אתלטיקו מדריד.


תוצאות נוספות
מלאגה – דפורטיבו אלאבס 3:0
לאלאבס: מאנו גרסיה (3), ארמדין דמירוביץ' (68), איבאי גומס (70)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי