מנצ'סטר יונייטד אישרה: אלכס פרגוסון יצא מטיפול נמרץ

סר אלכס פרגוסון
סר אלכס פרגוסון | Gettyimages

משפחתו של המאמן האגדי מרוצה ממצבו. באנגליה חושפים: מה היו הדברים הראשונים שאמר לאחר שהתעורר מהתרדמת, עד כמה הוא רוצה לנסוע לגמר ליגת האלופות ומה ריגש אותו יותר מכל. השדים אישרו שחל שיפור ניכר במצבו

(גודל טקסט)
קצת יותר מיממה אחרי שהתעורר מהתרדמת ושוחח עם רופאיו ובני משפחתו, התקשורת האנגלית מפרסמת הבוקר (רביעי) פרטים נוספים בנוגע למצבו של אלכס פרגוסון. לפי הדיווחים, המילים הראשונות של המנג'ר האגדי היו מכוונת לבנו דארן: "נו, מה עשתה דונקסטר (הקבוצה אותה מאמן הבן, י"ז)?". בשעות הערב כבר התקבל אישור רשמי לכך שהוא יצא מכלל סכנה ושחל שיפור ניכר במצבו.


בני המשפחה, שחששו לחייו, נדהמו לשמוע את השאלה וראו בכך סימנים מעודדים לכך שהוא במצב טוב. לפי מקור בבית החולים, פרגוסון חד מאוד, ולא נראה שמוחו נפגע, למרות החששות הגדולים מנזק מוחי בלתי הפיך. מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ביקש להביא לו את היומן האישי לבית החולים כדי שיוכל לבטל את הפגישות שהיו מתוכננות לו ולארגן אותו מחדש. "כמה אופייני לפרגי. הוא לא יכול להפסיק לדבר על כדורגל", סיפר המקור.


פרגוסון גם התלוצץ עם המשפחה שהוא מתכוון להיות כשיר ולטוס לגמר האלופות בקייב בעוד שבועיים ב-26 במאי והתלונן על כך שהליך השיקום שיצטרך לעשות כעת ימנע ממנו להיות נוכח בגמר הגביע האנגלי בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי בשבת. "איי. הגמר של יונייטד בחוץ, אבל מה עם קייב? אולי אוכל לטוס?".


אלכס פרגוסון. מתאושש בצורה טובה (gettyimages)
אלכס פרגוסון. מתאושש בצורה טובה (gettyimages)


סר אלכס יעבור בדיקות קפדניות לפני שישוחרר מבית החולים, ככל הנראה לשיקום, והרופאים יבדקו שהתפקוד שלו לא נפגע. לפי הידיעות אישתו קאתי ושלושת בניו שוהים לצדו מאז הניתוח ומרוצים מתוצאות הניתוח וההתקדמות המהירה. הם סיפרו לאביהם על כל הודעות התמיכה שזרמו מרחבי העולם, ואחד הדברים שריגשו אותו יותר מכל היה המסר מכריסטיאנו רונאלדו שלא חגג לאחר השער שכבש בקלאסיקו מול ברצלונה: "איך יכולתי לחגוג כאשר האיש שלימד אותי איך לשחק כדורגל שוכב סובל בבית החולים".


גורם במנצ'סטר יונייטד אמר לכלי התקשורת המקומיים: "ברור שהוא היה רוצה להיות בגמר כדי לראות את הכוכב שלו לשעבר כריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא יצטרך עכשיו הרבה מנוחה, להיות ממושמע ולעשות מה שהרופאים יגידו לו כי השבועות הקרובים קריטיים לגבי מצבו בגלל שהדימום ממנו סבל יכול לחזור".  מאוחר יותר המועדון הודיע רשמית שחלה הטבה במצבו של סר אלכס פרגוסון, שיצא מטיפול נמרץ – משמע יצא מכלל סכנה – וכעת ימשיך בהליך השיקום.

Sir Alex no longer needs intensive care and will continue rehabilitation as an inpatient.

His family have been overwhelmed by the level of support and good wishes but continue to request privacy as this will be vital during this next stage of recovery. pic.twitter.com/7AFFspsaj7

— Manchester United (@ManUtd) May 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי