מו"מ בין ניימאר לריאל מדריד, פ.ס.ז' דורשת 260 מיליון יורו

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

"אס" טוען שהכוכב מתקרב לבלאנקוס וחושף: ויניסיוס ג'וניור ורונאלדו הברזילאי נשלחו מספר פעמים לשיחות שכנוע. הצרפתים מערימים קשיים. צפו בתקציר הניצחון של פ.ס.ז' בגמר הגביע

(גודל טקסט)
נדמה שהמגעים בין ריאל מדריד לניימאר הולכים ומתחממים. "אס" מדווח הבוקר (רביעי) בכתבת השער שלו שהכוכב הברזילאי נמצא במשא ומתן עם הבלאנקוס, ששוקלים לשלם את 260 מיליון היורו שדורשת פאריס סן ז'רמן.


נשיא המועדון פלורנטינו פרס הולך בכל הכוח רכישתו של השחקן, למרות שהוא יודע שיש עוד הרבה עבודה והצרפתים לא יוותרו בקלות. גם ויניסיוס ג'וניור, שכבר חתם בריאל מדריד, התגייס למשימה ונשלח ב-22 במרץ לאחוזה המפוארת של ניימאר בעיירה הקטנה מנגארטיבה, הסמוכה לריו דה ז'נרו. לפי הדיווחים, שליח מיוחד של אלופת אירופה, הסיע את ויניסיוס לבית של ניימאר. כוכב פ.ס.ז' ניסה להסתיר את הפגישה, אבל התמונה שפורסמה תפסה אותו לא מוכן.


לפי הפרסומים גם רונאלדו הברזילאי נשלח פעמיים על ידי הבלאנקוס כחלק ממסע השכנועים. שחקן העבר פול ברייטנר צוטט אתמול: "ניימאר יהיה חשוב מאוד לריאל בעונה הבאה".


בפ.ס.ז' חגגו את הזכייה בגביע הצרפתי שהשלימה עבורם טרבל והם מקווים שניימאר יקבל אישור מהרופאים לשחק במשחק האחרון של העונה מול קון ב-19 במאי.


Tienen menos credibilidad que @sport pero leer que Neymar negocia con el Madrid ilusiona ☺️ pic.twitter.com/6u4teGa3EU

— Madrid Sports (@MadridSportsEs) May 9, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי