ברצלונה מחצה את ויאריאל 1:5, מסי הגדיל את הפער מסלאח

ברצלונה חוגגת
ברצלונה חוגגת | ברצלונה, רשמי

האלופה זכתה למסדר כבוד, אך לא ריחמה והרצף ללא הפסד עומד על 43 משחקים. הפרעוש עם 34 גולים, שלושה מהמצרי. אינייסטה זכה למחווה ובישל, קוטיניו, פאוליניו ודמבלה (צמד) הוסיפו. ריאל מדריד נכנעה 3:2 בסביליה

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
שני משחקי השלמה מהמחזור ה-34 שנדחו בעקבות גמר גביע המלך נערכו הערב (רביעי) בליגה הספרדית. במפגש המוקדם האלופה הנכנסת ברצלונה הביסה 1:5 בביתה את ויאריאל ונותרה בלתי מנוצחת אחרי 36 מחזורים. מאוחר יותר ספגה ריאל מדריד שלישייה בסביליה ונכנעה 3:2 בסגל חסר מאוד.


ברצלונה – ויאריאל 1:5
אחרי ה-2:2 בקלאסיקו והזכייה בדאבל, המטרה העיקרית של האלופה הנכנסת היא לשמור על מאזן נקי מהפסדי ליגה והערב היא עשתה זאת בהצלחה עם 1:5 אדיר על הצוללת הצהובה שהעלה את הרצף ל-43 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. עוד לפני שריקת הפתיחה שחקני ויאריאל ערכו לשחקני ברצלונה מסדר כבוד לרגל הזכייה באליפות כשגם אנדרס אינייסטה זכה למחווה מיוחדת כשקיבל ממריו גאספר הקפטן צוללת צהובה מקרמיקה.


ואלוורדה העניק לסוארס מנוחה (עלה מהספסל במקום אינייסטה בדקה ה-62), אך פתח עם מסי, קוטיניו ודמבלה. סמואל אומטיטי (פציעה) וסרג'י רוברטו (הרחקה) נותרו מחוץ לסגל. כבר בדקה ה-11 דמבלה עבר ארבעה שחקנים ושחרר בעיטה חזקה שנהדפה לא טוב על ידי אסנחו. קוטיניו היה נחוש מכולם, הגיע ראשון לריבאונד והפציץ מקרוב לרשת. כעבור חמש דקות בלבד ברצלונה עלתה ל-0:2. כדור עומק נפלא של אינייסטה הגיע ללוקה דין שהעביר רוחב לפאוליניו שכבש בקלילות מול שער חשוף.


Lionel Messi has now scored 34 league goals this season; at least three more than any other player in Europe's top five divisions.

Running away with the Golden Shoe. pic.twitter.com/bJzbC60PX1

— Squawka Football (@Squawka) 9 במאי 2018


רגע לפני הירידה להפסקה מסי הבקיע את ה-34 שלו העונה בליגה (שלושה יותר מסלאח) לאחר מהלך מרהיב. הפרעוש עבר שחקן בתוך הרחבה ומסר לאינייסטה שהחזיר לו עם צ'יפ מופלא ומלך שערי הליגה הספרדית המשיך בנגיעה מהאוויר לרשת. 0:3 מרשים במחצית. ויאריאל לא רצתה לחזור הביתה עם תבוסה ובדקה ה-54 היא הצליחה לצמק את התוצאה. פורנלס בעט כדור חזק שפגע ברגלו של סאנסוה וחדר לרשת. נגמר? לא אם זה תלוי בדמבלה. הצרפתי, שהיה אחרי כמעט לבדו לשער של קוטיניו, הוסיף צמד נפלא (87 ו-93) וקבע 1:5 מרשים לבארסה שרחוקה שני משחקים מעונה מלאה ללא הפסד.


סביליה – ריאל מדריד 2:3
בסגל חסר מאוד, למעשה ללא אף אחד מהשחקנים הבכירים למעט סרחיו ראמוס, מרקו אסנסיו, קארים בנזמה, קאסמירו ונאצ'ו, הבלאנקוס אפשרו לסביליה לצבור נקודות יקרות שהעלו את האנדלוסים למקום השביעי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית. ריאל בעקבות ההפסד פספסה הזדמנות להיצמד לאתלטיקו והיא מפגרת אחריה בשלוש נקודות, עדיין במקום השלישי עם 72 במאזנה.


ריאל כאמור שיחקה בהרכב משני למדי, אפילו השוער קיילור נבאס לא התלבש ואת מקומו תפס קיקו קאסייה כשעל הספסל ישב לוקא זידאן, הבן של, ווויסאם בן ידר העניש על כך את האורחים אחרי 26 דקות, מיגל לאיון הכפיל רגע לפני ההפסקה (45) וההשפלה הגיעה לשיאה כאשר סרחיו ראמוס כבש לשערו שלו בדקה ה-84, אחרי שגם החמיץ פנדל בדקה ה-58. בורחה מאיורל שעלה מהספסל צימק בדקה ה-87 מבישול של אסנסיו ובתוך תוספת הזמן סרחיו ראמוס זכה לבעיטת פנדל נוספת וקבע את תוצאת המשחק, 2:3 לסביליה. 



החמיץ פנדל, כבש פנדל וגם הוסיף שער עצמי. סרחיו ראמוס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי