מוריניו: אני לא לגמרי שמח מהמקום השני, זה לא בטבע שלי

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר לאחר התיקו המאופס נגד ווסטהאם, שהבטיח לקבוצתו את המקום השני בליגה: "זו תחרות קשה עם קבוצות איכותיות, אסתפק בזה". דה חאה השוער המצטיין של העונה באנגליה: "זה בשביל הקבוצה"

(גודל טקסט)

 מנצ'סטר יונייטד אמנם סיימה אתמול בתיקו 0:0 משמים בחוץ מול ווסטהאם, אבל החדשות הטובות הן שהקבוצה הבטיחה את המקום השני בפרמיירליג בתום העונה. בשבוע הבא השדים האדומים יסיימו את עונת 20/17/18 כאשר יארחו את ווטפורד ביום ראשון במחזור הנעילה של הליגה ויתמודדו מול צ'לסי בשישי הבא בגמר הגביע האנגלי.

למרות התיקו, יונייטד הציגה אתמול יכולת טובה אך נתקלה ביום מצוין של שוער ווסטהאם אדריאן, שעצר יותר מפעם אחת את אלכסיס סאנצ'ס וג'סי לינגארד. המאמן ז'וזה מוריניו שמח על ההישג, למרות שזו לא היתה המטרה שלו: "אני שמח שסיימנו במקום השני, אבל לא לגמרי שמח כי זה לא בטבע שלי לסיים שני. ועדיין, זו הליגה האנגלית ובכל עונה יש שש קבוצות שמתחרות על האליפות אז הפעם אני אסתפק בזה".

המשחק אתמול: "אני לא מאוכזב מהתוצאה, בדקה ה-80 ידענו שנקודה תספיק לנו אז זה מה שעשינו".

התיקו המאופס רשם גם את המשחק השני ברציפות בו שוער הקבוצה דויד דה חאה לא סופג,מה שהופך אותו באופן רשמי לשוער ששמר על רשת נקייה בהכי הרבה משחקי פרמיילריג העונה עם 18 משחקים חלקים. לשוער מנצ'סטר סיטי אדיסון יש 16 משחקים, מה שאומר שדה חאה הבטיח את תואר "כפפת הזהב" באנגליה בלי קשר לתוצאה נגד ווטפורד. "דויד הוא שוער נהדר", אמר עליו מוריניו, "אבל כפפת הזהב זה פרס משקר כיוון שזה לא רק השוער, הקבוצה עבדה כצוות כדי לשמור על רשת נקייה לאורך העונה. כל הקבוצה זוכה בפרס וכמובן שאנחנו גם מאוד גאים בדויד".

דה חאה.
דה חאה. "שמח, זה התואר הראשון שלי באנגליה" (Gettyimages)

דה חאה עצמו אמר: "אני שמח על הפרס, זו הפעם הראשונה שאני זוכה בתואר הזה באנגליה. זה אומר שעשינו עבודה טובה בלהגן על השער העונה". גם השוער הסכים שזהו פרס קבוצתי: "זה טוב בשבילי אבל אני שמח יותר בשביל הקבוצה. כולנו התאמצנו בשביל המספר הזה ומגיע לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי