צפו בתקציר: יובנטוס אלופה בפעם השביעית ברציפות

יובנטוס
יובנטוס | האתר הרשמי

הגברת הזקנה סיימה ב-0:0 באולימפיקו מול רומא והפער מנאפולי שניצחה 0:2 עומד על ארבע נקודות כשנותרו עוד שלוש בקופה. לאציו צריכה נקודה כדי להיות באלופות, מילאן הבטחיה מקום בליגה האירופית

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
יובנטוס זכתה הערב (ראשון) באליפות איטליה בפעם השביעית ברציפות אחרי שסיימה ב-0:0 באולימפיקו מול רומא והשלימה דאבל רביעי רצוף תחת אלגרי. הפער מנאפולי, שגברה 0:2 על סמפדוריה, עומד על ארבע נקודות כשנותר עוד מחזור אחד לסיום העונה ובעקבות כך המאבק הוכרע.


שני מוקדים היו עוד קודם לכן במחזור ה-37 של הליגה האיטלקית. האם לאציו תבטיח את הכרטיס הרביעי והאחרון לליגת האלופות ומי מבין קייבו, קרוטונה, קליארי, אודינזה וספאל תגדיל את סיכוייה להישאר בליגה. ה-2:2 של הביאנקוצ'לסטי אצל קרוטונה השאיר את המאבק פתוח וקבוצתו של סימונה אינזאגי תזדקק לנקודה בלבד באולימפיקו במחזור הסיום ביום ראשון הבא מול אינטר כדי להיות בצ'מפיונס.


בנוסף, מילאן הבטיחה מקום בליגה האירופית בעונה הבאה לאחר שסיימה ב-1:1 מול אטאלנטה השביעית, שתרצה להבטיח במחזור הבא את הכרטיס לאירופה. אשר לתחתית כל חמש הקבוצות שהוזכרו למעלה עדיין לא הבטיחו את מקומם וייאלצו לגרור את המתח ל-90 הדקות האחרונות של העונה.


ALL TOGETHERRRRRR

SIAMO NOIIIII, SIAMO NOIIIIIII….#MY7Hpic.twitter.com/itCuldH25E

— JuventusFC (@juventusfcen) May 13, 2018


רומא – יובנטוס 0:0

הגברת הזקנה זכתה באליפות בפעם השביעית ברציפות ובמאזנה גם ארבעה דאבלים רצופים תחת שרביט של מסימיליאנו אלגרי. מרשים זה לא הי הערב באולימפיקו, אך המטרה הושגה ומחזור אחד לסיום העונה הסדירה השמפניות נפתחו. רומא, שהבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות בעקבות ההפסד המפתיע של אינטר אמש, לא הפריעה לחגיגות של הקבוצה מטורינו והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. שער של דיבאלה נפסל בדקה ה-49 וכעבור 19 דקות הוא סחט כרטיס צהוב שני מארג'ה נאינגולן שהורחק. עד לסיום יובה לא ניצלה את העובדה ששיחקה מול עשרה שחקנים ובעיקר העבירה את הזמן. הביאנקונרי זכו באליפות ה-34 בתולדות המועדון והיד עוד נטויה.


אטאלנטה – מילאן 1:1

משחק סוער בסרייה A שהסתיים בשיוויון, בסופו מילאן הבטיחה את הכרטיס לליגת האירופית. פרנק קסי העלה את הרוסונרי ליתרון מול האקסית בדקה ה-60 עם בעיטה מחוץ לרחבה, כשבין לבין רפאל טולוי (64) וריקרדו מונדטוליבו (75) הורחקו והשאירו את קבוצותיהם בעשרה שחקנים, ושתי דקות בתוך תוספת הזמן נגיחה של אנדראה מאסיילו הוותיק קבעה 1:1. במצב הנוכחי, מילאן במקום השישי עם 61 נקודות ואטאלנטה מתחתיה עם 59 נקודות. במחזור הבא יפגשו שחקניו של ג'נארו גאטוסו את פיורנטינה השמינית, שתרצה לנצח ולסיים שביעית. הכחולים שחורים מצידם, יפגשו את קליארי שתרצה להבטיח הישארות בליגה.



קסי ומאסיילו. כבשו את השערים במשחק (Gettyimages)


קרוטונה – לאציו 2:2 
ניצחון והביאנקוצ'לסטי היו חוגגים חזרה לליגת האלופות אחרי עשר שנים. סנאד לוליץ בפנדל בדקה ה-17 העלה את האורחים ליתרון, אבל למארחת היו תכניות משלה: סימי בדקה ה-29 ופדריקו צ'צ'ריני בדקה ה-64 קבעו מהפך. גמור? לא. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' דחק מקרוב בדקה ה-84. לא מבטיח כלום ללאציו אבל סיבך את קרוטונה.


תוצאות נוספות
סמפדוריה – נאפולי 2:0
לנאפולי: ארקדיוש מיליק (72) וראול אלביול (80).


בולוניה – קייבו 2:1
לבולוניה: סימונה ורדי 12.
לקייבו: עמנואלה ג'קאריני 48, רוברטו אינגלסייה 60.


טורינו – ספאל 1:2
לטורינו: אנדראה בלוטי 68, לורנצו דה סילבסטרי 88.
לספאל: אלברטו גראסי 12.


9 – Nine of Andrea Belotti's 10 league goals this season (including each of the last seven) have been scored at the Olimpico Grande Torino. Home. #TorinoSPAL

— OptaPaolo (@OptaPaolo) May 13, 2018


פיורנטינה קליארי 1:0
לקליארי: לאונרדו פאבולטי 37.


ורונה – אודינזה 1:0
לאודינזה: אנטונין באראק 20

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי