בלאט: הסיכויים שאגיע ל-NBA בעונה הקרובה קלושים מאוד

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

המאמן הישראלי התייחס לעתידו בתכנית הספורט של 103FM: "רוב הקבוצות כבר החתימו מאמנים. דרושפאקה נמצאת אצלי בעדיפות באירופה". וגם: המצב המתוח בין טורקיה לישראל

(גודל טקסט)

דייויד בלאט חזר אתמול לטורקיה ועדיין לא ברור לו היכן הוא יאמן בעונה הבאה. כרגע לא עומדת בפני בלאט הצעה עניינית מקבוצה באן.בי.איי ולא מן הנמנע כי ימשיך לאמן באירופה גם בעונה הבאה.

בלאט אמר בתכנית הספורט של 103FM כי הוא מאמין שהרגע שלו לשוב לליגה הטובה בעולם יגיע, אך ככל הנראה לא בעונה הקרובה. "המצב כרגע הוא שרוב הקבוצות כבר החתימו מאמנים והסיכויים שאגיע לשם בעונה הקרובה קלושים מאוד".

המאמן שזכה עם דרושפאקה בגביע היורוקאפ, אמר: "דרושפאקה נמצאת אצלי בעדיפות מבין הקבוצות האירופאיות. תלוי איך היא תיערך לעונה הבאה ואיזו קבוצה מתכוונים להעמיד שם".

בלאט התייחס בעיקר למצב המתוח בין טורקיה לישראל וסיפר: "למרות שמזהים אותי, אני הולך ברחוב בלי חשש. כמובן שאני לא מחפש פרובוקציות ולא אלך למשל לכיכר טקסים שם נוכחותי צפויה להיות בעייתית".

אתמול, כאשר השגריר הישראלי בטורקיה גורש מהמדינה והושפל בשדה התעופה, בלא הגיע לאיסטנבול ונכנס בלי כל בעיה. "דווקא לי, צריכה להיות בעיה כפולה. אני בשבילם גם ישראלי וגם אמריקאי, שתי המדינות איתן נמצאת כרגע טורקיה במשבר דיפלומטי. אבל ברצינות, אין לי כל חשש".


ימשיך בדרושפאקה? בלאט (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי