איברהימוביץ' סטר לשחקן יריב וייתכן שיורחק לתקופה ארוכה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

הכוכב השבדי תוקל על ידי שחקן מונטריאול אימפקט, גמל לו בחבטה בעורף והורחק על סמך צילומי הטלוויזיה. ייתכן שהנהלת הליגה תטיל עליו עונש כבד יותר. אוהדים: "זה שאתה אגדה לא אומר שאתה יכול לעשות מה שבא לך"

(גודל טקסט)
 אחרי שפתח את הקריירה בארצות הברית עם שערים מדהימים כמו שאנחנו רגילים ממנו, עכשיו זלאטן איברהימוביץ' מזכיר לנו שהוא גם פרובוקטור לא קטן.


הלילה (בין שני לשלישי) פגשה קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי את מונטריאול אימפקט וניצחה 0:1, אבל האירוע המרכזי במשחק התרחש בדקה ה-41, כשאחרי תיקול של מיכאל פטראסו, זלאטן הגיב עם סטירה בעורפו. השבדי הוסיף חטא על פשע כשלאחר מכן צנח לכר הדשא כאילו נפגע ברגלו.


שופט המשחק, איסמעיל אלפתח, לא ראה את ההתרחשות, אבל הלך להתייעצות עם שופטי הוידאו ובעזרתם קבע כי לשחקן האגדי מגיע כרטיס אדום ולפטראסו כרטיס צהוב לא מובן. איברהימוביץ' מורחק כמובן אוטומטית מהמשחק הבא אך ייתכן כי הנהלת הליגה תרחיק אותו ממספר משחקים נוספים.


Zlatan Ibrahimović has just been sent off for slapping an opponent who stood on his foot

You don't mess with Zlatan! https://t.co/ipR0u2ykTnpic.twitter.com/1zBdUYIEMZ

— SPORTbible (@sportbible) May 21, 2018


תגובות האוהדים למקרה לא איחרו להגיע ולצד כמה שכתבו בטוויטר: "איברה הוכיח שאסור להתעסק איתו", היו גם כאלה שביקרו את ההתנהגות הבעייתית של הכוכב: "זה שאתה אגדה לא אומר שאתה יכול לעשות מה שבא לך. האדום הגיע לך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי