זינדין זידאן: לא הייתי לוקח את סלאח לריאל במקום רונאלדו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

מאמן הבלאנקוס דיבר לקראת גמר ליגת האלופות: "ליברפול לא יותר רעבה מאיתנו, הניסיון לא ישחק תפקיד", וסיפק אמירה מעניינת לגבי הכוכב המצרי. דל בוסקה חימם את האווירה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד קיימה היום יום פתוח לתקשורת לקראת גמר ליגת האלופות נגד ליברפול בשבת. המאמן זינדין זידאן דיבר על המשחק ועל כריסטיאנו רונאלדו: "כאשר הוא לא כובש במשחק אחד, הוא יודע ששום דבר לא קרה. הוא יודע שהוא יכבוש במשחק הבא וזה עושה אותו השחקן הכי טוב בעולם. הוא לא מרגיש את הלחץ עליו. אצלו זה תמיד הפוך. אם אתה מותח עליו ביקורת, כדאי שתיזהר". הוא נשאל על ההשווה בין רונאלדו וסלאח וענה: "לא הייתי לוקח את סלאח במקום רונאלדו. יש לי את רונאלדו ואני מדבר רק על השחקנים שלי".
 

הרגע הכי מרגש שלו בריאל מדריד: "אנחנו עובדים שלוש שנים ביחד יום אחרי יום ואנחנו מגלים תשוקה ורצון להצליח מדי יום. אין לי רגע ספציפי מיוחד. מה שנשאר לי מהתקופה הזאת היא העובדה היומיות". 
 

היכולת של ליברפול והטענה שהיא קבוצה יותר רעבה: "זו קבוצה טובה שיכולה לעשות לך בעיות. אנחנו מכירים אותם היטב. הגמר הוא משחק בו הניסיון שלנו לא שווה כלום כי אנחנו שוב חייבים להראות לכולם מה אנחנו שווים מחדש, אבל איך אפשר לומר שליברפול יותר רעבה. הדבר הזה לא קיים. אף אחד לא יכול להגיד שאנחנו פחות רעבים מהם להצלחה. גם הניסיון לא קיים במשחק כזה". 



גארת' בייל. ישמח גם בקייב? (AFP)
גארת' בייל. ישמח גם בקייב? (AFP)


ההשוואה בין ריאל מדריד לליברפול: "אני לא יודע אם אנחנו משחקים אותו דבר. מה שבטוח שהגיע להם לעלות כמונו והתפקיד שלי להכין את הקבוצה שלי לגמר, לראות את החולשות של היריבה ולפגוע בה. יורגן קלופ? לא מכיר אותו אישית, אבל הוא מאמן מעולה שעושה עבודה טובה בליברפול וקודם לכן עשה עבודה בדורטמונד בליגה ובגביעי אירופה. ליברפול ראויה לגמר לא פחות מאיתנו. ננסה לפגוע בהם כמה שיותר. היה חשוב זה להגיע בפעם הראשונה לגמר ואחר כך לזכות בו ולזכות בו גם פעם שנייה. שיחקנו העונה נגד שלושת הקבוצות הכי טובות באירופה בדרך לגמר ולזה יש ערך". 


עונה לא טובה בזירה המקומית: "הכישלון היחיד שראיתי היה בגביע המלך. לא נכשלנו העונה. כישלון משמעותו שאין לך מחויבות יותר ואין אשליות שתצליח". 



זינדין זידאן.
זינדין זידאן. "לא אגיד מילה על ה-11" (AFP)


ההצלחה שלו כמאמן: "כשהייתי שחקן בן 18 היו הרבה מאמנים והיו סביבי הרבה שחקנים עם הרבה אגו. אני ידוע איך הראש של השחקן עובד, אבל זה לא מספיק כדי להיות מאמן טוב. אני גם לא המאמן הכי טוב. אני לא חייב לומר זאת בגלל שאתם אומרים זאת, אבל יש לי הרבה תשוקה. הקבוצה שלי מצליחה לא רק בגלל שיש לנו הרבה מאוד שחקנים מוכשרים. כישרון לא מפסיק. צריך לשלב כישרון עם עבודה קשה". 
 

שומר על האגו בקבוצה נמוך: "אני איתם כל יום ואתה חייב לתת לכל אחד הזדמנות ולתת לו להרגיש שהוא חשוב. BBC הכי טובים בעולם והם הראו את זה. בייל? הוא בסדר. הוא כעת מאוד עיקבי בעיקר באימונים. הוא כובש ועושה הרבה דברים". 


בתוך כך, מאמן נבחרת ספרד וריאל מדריד לשעבר ויסנטה דל בוסקה דיבר גם הוא לקראת העימות בין הקבוצות וסיפק אמירה מעניינת. אולי יורגן קלופ צריך למצוא את גזיר העיתונות כמו פעם ולתלות אותו בחדר ההלבשה של המייטירדס כדי לגרום לשחקנים לקרוא את מה שאמר המאמן: "אף שחקן של ליברפול אין לו מקום בהרכב של ריאל מדריד כולל מו סלאח". 
 

דל בוסקה דיבר בראיון ל"רדיו קופה" ואמר: "אני לא מוצא אפילו שחקן אחד בליברפול שיכול להחליף שחקן של ריאל מדריד. גארת' בייל, קארים בנזמה, כריסטיאנו רואנלדו ולוקאס ואסקס טובים יותר מסלאח או טובים לפחות כמוהו". התחזית שלו לגמר היא ניצחון של הבלאנקוס 1:4. 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי