כריסטיאנו: ליברפול מזכירה את ריאל לפני שלוש שנים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב הבלאנקוס נשאל על היריבה בגמר ליגת האלופות בשבת וטען: "אני חושב שאנחנו טובים יותר, רוצה להצטיין ואם אפשר גם לכבוש"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ערכה היום (שלישי) יום פתוח לתקשורת לקראת ההמראה לקייב לגמר ליגת האלופות בשבת מול ליברפול, מוקדם יותר המאמן זינדין זידאן טען בין השאר ש"לא הייתי לוקח את מוחמד סלאח במקום רונאלדו", אבל כעת הגיעה התייחסות ראשונה של כריסטיאנו רונאלדו לקראת המשחק.

זכייה נוספת של כריסטיאנו רונאלדו בליגת האלופות תהיה החמישית שלו, לאורך ההיסטוריה רק פרנסיסקו חנטו יקדים אותו עם שישה תארים, וכעת הפורטוגלי דיבר לראשונה לקראת הגמר: "הולך כאן טירוף. זה יכול להיות רגע היסטורי ענק אם נזכה. אנחנו פשוט מתרגשים. אני רואה מה קורה כאן כל השבוע. אנחנו אפילו לא מודעים לגודל ההיסטוריה של לזכות שלוש פעמים רצופות בליגת האלופות, כשאף אחד לא זכה פעמיים רצופות בעבר. אני מרגיש שכל החברים שלי בקבוצה בסדר".

המשמעות של ליגת האלופות עבורו: "דבר מאוד מיוחד עבורי ועבור הקבוצה. אני אוהב לשחק בטורניר הזה. אני חושב שכל המשחקים בהם שיחקתי במפעל העונה היו טובים מבחינתי".

משחקי הנוקאאוט נגד פ.ס.ז', יובנטוס ובאיירן מינכן: "אם אתה רוצה לזכות בפעם שלישית באלופות, אתה חייב לשחק נגד הטובות ביבשת. אני אוהב את הרגעים המיוחדים במועדון הזה. בשנה שעברה היה לנו את זה מול אתלטיקו מדריד למשל. תמיד קורה משהו מיוחד בטורניר הזה, כמו המספרת שלי העונה מול יובנטוס. זו הייתה עונה ספקטקולרית עבורי באלופות".


רונאלדו וזידאן באימון. "אפילו לא מודעים לגודל ההיסטוריה (AFP)


המוטיבציה שלו בכל משחק
: "תמיד יש לי מוטיבציה גדולה במפעל. בריאל מדריד אין רגע אחד בו אתה יכול לנוח. מאז הימים של די סטפנו וחנטו הגביע הזה חשוב לנו מאוד. אני אוהב את המפעל הזה, הוא מביא לי מוטיבציה. אני רוצה להצטיין בשבת מול ליברפול ואם אפשרי גם להבקיע שערים. הכי חשוב זה לנצח ולהיכנס להיסטוריה".


על ליברפול
: "יש לנו ולזינדין זידאן הרבה מאוד כבוד אליה. אנחנו לא חושבים בכלל שיהיה לנו משחק קל. ליברפול היום מזכירה לי את ריאל מדריד לפני שלוש שנים. הם מאוד מהירים, הם כבשו המון שערים ואנחנו צריכים לכבד אותם, אבל אני חושב שאנחנו טובים יותר. אנחנו צריכים לבטוח בעצמנו. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה קבוצתית והדרך לזכייה היא לשחק טוב, להאמין אחד בשני ולהשתמש בניסיון שצברנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי