רונאלדו: "ניימאר? תמיד מדברים הרבה על רכש ואף אחד לא בא"

כריסטיאנו רונאלדו וניימאר
כריסטיאנו רונאלדו וניימאר | Gettyimages

כוכב הבלאנקוס לא מתרגש מהפרסומים על בואו של הברזילאי ומסרב להתייחס להארכת חוזהו. קאסימרו: "יש אנטי ריאל מדריד בספרד, כל מי שמחוץ למדריד נגדנו, אבל אנחנו הכי טובים"

(גודל טקסט)
העיסוק בבואו של ניימאר לריאל מדריד ממשיך להעסיק את ראשי ואוהדי הכדורגל הספרדי. כריסטיאנו רונאלדו התראיין לעיתונאי ז'וספ פדררול בתוכנית הטלוויזיה הפופולארית "אל צ'ירינגיטו", בו נשאל על בואו האפשרי של הכוכב הברזילאי לבלאנקוס, אבל הוא לא גילה יותר מדי ואף אמר: "ניימאר? תמיד מדברים הרבה על רכש ואף אחד לא בא".


רונאלדו נשאל על שיתוף פעולה בינו ובין ניימאר ואמר: "יש הרבה דיבורים על החתמות של שחקנים גדולים. אני בריאל מדריד כבר שמונה שנים ודיברו כבר על בערך 50 שחקנים שהיו אמורים להגיע בכל שנה ובסוף אף אחד מהם לא הגיע. תמיד אומרים שבספטמבר יהיו הרבה שחקנים חדשים בקבוצה, אבל השחקנים שמגיעים כל שנה לגמר האלופות הם אותם השחקנים", אמר.


לאחרונה אימו של ניימאר התראיינה ל-ABC ואמרה שבנה סיפר לה כי לפני הקלאסיקו בקיץ האחרון בו שיחק נגד ריאל מדריד במיאמי שחקני הבלאנקוס היו מאוד ידידותיים כלפיו. למרות הדיבורים, הנשיא של פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי  טען שהוא נשאר וגם העיתון "אס" פרסם כתבת ענק על כך שניימאר החליט להישאר בצרפת, בעיקר בזכות כימיה עם המאמן החדש, תומאס טוכל.


 

באותו ראיון סירב רונאלדו לאשר שהוא יאריך את חוזהו בקבוצה כפי שמסתמן בקיץ ואמר: "העתיד שלי? יש דברים שלא קשורים בי". 

"Hay cosas que NO DEPENDEN DE MÍ". @Fermincanas PRESENTA la PORTADA de @elchiringuitotv con la ENTREVISTA EXCLUSIVA de @jpedrerol a @Cristiano. pic.twitter.com/DUlgA3XMXY

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) 23 במאי 2018

רונאלדו רוצה שהארכת החוזה תביא לו העלאה במשכורתו ל-30 מיליון יורו לעונה כדי להשתוות פלוס-מינוס למשכורות של ליאו מסי וניימאר, אבל הודה שגם כך הוא מאושר: "העתיד שלי בקבוצה הוא לשחק בגמר ולעשות היסטוריה. זה הדבר הכי חשוב כרגע עבורי. העתיד הוא למעשה הווה והווה הוא כמובן מתרחש עכשיו. הכתב הזכיר לו שרק לפני שנה הצהיר שיפרוש מריאל מדריד בגיל 41, אבל רונאלדו טען שהוא לא זוכר את ההצהרה הזאת. "מבחינה ביולוגית אני כמו בן 23. יש לי עוד הרבה זמן עד גיל 41. האם אני יכול לחזור על אותה הצהרה? טוב לי כאן בריאל מדריד. אני מאושר. אני לא מתכוון להתלונן. אנחנו משחקים שוב בגמר בשבת נגד ליברפול. האוהדים תומכים בי". 


רונאלדו עם ניימאר. יאחדו כוחות? (GettyImages)


רונאלדו לא היה יכול לאשר שהוא ממשיך בריאל מדריד מעבר לחוזה בו הוא חתום עד 2021. "יש דברים שלא תלויים בי למרות שטוב לי מאוד בקבוצה. אני מרגיש בבית בריאל מדריד". לקראת גמר ליגת האלופות בשבת, אמר הכוכב: "הכי טובים בריאל מדריד: בייל, בנזמה, אסנסיו, לוקאס ואסקס. מי ישחק בגמר זה ענין של זינדין זידאן. אני לא רוצה לשגע אותו ולהתערב".



על הסיכוי לזכות שוב בכדור הזהב: "מוקדם עדיין לדבר על כך".



העיתון "מארקה" ניצל את היום הפתוח של ריאל מדירד לתקשורת וביקש מכל שחקן לצייר לו ציור וחתימה תחת הכותרת: "אנחנו הולכים להיות אגדה" עם כמובן ניצחון בגמר על ליברפול. 


#LaPortada "Vamos camino de ser leyenda" pic.twitter.com/qDzRSHBTEZ

— MARCA (@marca) 22 במאי 2018


קשר ריאל מדריד, קאסמירו, דיבר אף הוא בראיון נרחב לתוכנית "אל לארגרו" ואמר בין היתר: "יש אנטי ריאל מדריד בספרד. כל מי שמחוץ למדריד נגדנו, אבל אנחנו הכי טובים. לגבי הגמר נגד ליברפול הסיכויים 50 אחוז לכל קבוצה. ליברפול מאוד אגרסיבית ושלושת החלוצים שלה נמצאים בתקופה טובה. הכי חשוב שנחזיק בכדור. המועדון חי כולו עבור האלופות וזה לא מקרה שזכינו ב-12 תארים".


על העובדה שהוא משחק בריאל מדריד: "זה חלום ילדות. אנשים חולמים אפילו רק להתאמן בקבוצה. לא היה איכפת לי לשחק בכל עמדה כולל בשער כדי לשחק. תמיד שיחקתי כקשר. בסאו פאולו ניסו אותי כחלוץ וזה לא עבד. מאורו סילבה, ג'ילברטו סילבה ודונגה היו השחקנים שנתנו לי השראה".


על מאמנו, זינדין זידאן, אמר: "הוא צריך להיות בין שלושת המועמדים למאמן השנה שוב ואם נזכה בגביע הוא צריך להיות מאמן השנה. לא רק בגלל הזכייה אלא בזכות עבודתו. הוא הכי מפתיע בדרך בה הוא מדבר איתנו". 




"יש אנטי ריאל מדריד בספרד. כל מי שמחוץ למדריד נגדנו, אבל אנחנו הכי טובים". קאסימרו (GettyImages)


דבריו של צ'אבי שאמר שהוא לא מבין כדורגל ולא היה מתאים לברצלונה: "כל אחד מבין מה שהוא רוצה. אני עושה היסטוריה בריאל מדריד וזה גמר ליגת אלופות רביעי שלי בארבע שנים בקבוצה. כמו שאמר צ'אבי, אני לא מבין כדורגל ולא אוכל לשחק בברצלונה כי יש לי DNA של ריאל מדריד".

 


גם קאסימרו התייחס לסאגת ניימאר: "לא מוטרדים. כל שנה מדברים על שחקן אחר. בעונה שעברה דיברו על אדן הזאר, העונה על ניימאר ובסוף אף אחד לא מגיע. אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו". 



ומה הוא רוצה בגמר המונדיאל? "הייתי חותם עכשיו על גמר בין ספרד לברזיל, אבל נחשוב על זה אחרי גמר האלופות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי