אינייסטה הוצג רשמית בוויסל קובה: "אתגר גדול עבורי"

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | הליגה היפנית, רשמי

הקשר בן ה-34 שעזב את ברצלונה לבש לראשונה את מדיו האדומים החדשים, לעיני 4,000 אוהדים שבאו לצפות בו: "רוצה לתרום לקבוצה כמה שיותר". ישתכר 30 מיליון דולר לעונה בשלוש שנים

(גודל טקסט)
מי היה מאמין שנראה יום אחד את אנדרס אינייסטה במדי קבוצת כדורגל, אבל לא של ברצלונה? הקשר הספרדי בן ה-34 הוצג במדי ויסל קובה היפנית ולבש לראשונה את המדים האדומים החדשים. אלפי אוהדים של הקבוצה הגיעו להריע לו והוא הבטיח לנסות להפוך אותה למועדון הכי טוב באסיה.


אינייסטה הוצג עם החולצה מספר 8 המזוהה איתו מימיו באלופת ספרד והשתתף בטקס לכבודו באצטדיונה הביתי של הקבוצה במערב העיר קובה, שהיא עיר נמל ביפן ונחשבת לחמישית בגודלה במדינה. יחד איתו נכח בטקס הירושי מיקיטני, הבעלים של חברת "ראקוטן" שהוא הבעלים של ויסל קובה והספונסר של ברצלונה.


"זה אתגר גדול עבורי. אני רוצה לתרום לקבוצה כמה שיותר", אמר הקשר באמצעות מתורגמן ל-4000 אוהדים שבאו לצפות בו. הוא הראה כמה מהיכולות שלו כשהקפיץ כדורים ובעט אותו גם לעבר הקהל שהתמוגג מאושר. אינייסטה חתם על חוזה לשלוש שנים וירוויח בקבוצה 30 מיליון דולר לעונה, מה שיהפוך אותו לאחד המשכרים הגבוהים בעולם וישבור שיא שכר ב-"J ליג" היפנית.


\イニエスタ選手ウェルカムイベント「Bienvenido ANDRÉS INIESTA(ビエンベニード アンドレス イニエスタ)」/
始まりました✨

《Rakuten TV で独占ライブ配信》https://t.co/Hyxr2Lsgy3

イニエスタ選手の来神を一緒に盛り上げよう❣️https://t.co/4mzUEkBVSa
#vissel#BienvenidoIniestapic.twitter.com/w1siyQtdeN

— ヴィッセル神戸 (@vissel_kobe) 26 במאי 2018

אינייסטה אמר שהוא רוצה שוויסל תזכה באליפות יפן בעתיד ותכבוש את אסיה: "אני רודף אחרי המטרות הכי טובות עבור הקבוצה ועבור החיים שלי", הוסיף. הוא זכה ב-32 תארים בברצלונה ושיחק בשורותיה 674 משחקים. ההחלטה של אינייסטה להגיע אליה החזירה מעט לחיים את הליגה היפנית, שבשנים האחרונות חיה תחת הצל של מקבילתה הסינית, אבל בעבר הייתה יעד מועדף לכוכבים כמו זיקו, גארי ליניקר ורבים אחרים. אינייסטה יצטרף ללוקאס פודולסקי המשחק בקבוצה שמדורגת שישית בלבד אחרי 15 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי