צפו: פולהאם ויוקאנוביץ' בפרמיירליג בתום עונה חלומית

שחקני פולהאם חוגגים עם הגביע
שחקני פולהאם חוגגים עם הגביע | Gettyimages

הקבוצה של אקס מכבי ת"א חזרה לליגה הבכירה באנגליה אחרי ארבע עונות עם 0:1 על אסטון וילה לעיני אצטדיון מלא בוומבלי. את השער היקר והיחיד במשחק כבש קיירני שסייע למועדון שלו להכניס כ-170 מיליון ליש"ט לקופה

(גודל טקסט)
רגע השיא של ליגת המשנה באנגליה הסתיים הערב (שבת) כשפולהאם וסלבישה יוקאנוביץ' גברו בוומבלי על אסטון וילה 0:1 ושבו לפרמייר ליג אחרי ארבע עונות. הקבוצה של אקס מכבי תל אביב הצטרפה לוולבס וקרדיף שעשו זאת כבר בתום העונה הסדירה. 90,000 צופים הגיעו למשחק המסקרן שהוכרע בשער בודד שכבש קיירני בדקה ה-23. מי שיצא מאוכזב מהאצטדיון הוא הנסיך הבריטי וויליאם, אוהד מושבע של אסטון וילה.


פולהאם עברה בדרך לגמר את דרבי קאונטי עם ניצחון 1:2 בסיכום שני המשחקים, אחרי הפסד 1:0 במשחק הראשון וניצחון 0:2 בגומלין. שחקניו של סלבישה יוקאנוביץ' היו קרובים להבטיח את העלייה כבר במחזור הסיום של הליגה, ללא צורך במשחקי הפלייאוף, אך הם מעדו מול בירמינגהאם והעניקו את כרטיס העלייה לקרדיף שסיימה במקום השני על חשבונם.


יוקאנוביץ', אקס מכבי תל אביב, שכבר העלה לפני שנתיים לליגה הבכירה באנגליה את ווטפורד, סיים עוד עונה חלומית. לא ברור עדיין אם המאמן המצליח יישאר בקבוצה הלונדונית גם בעונה הבאה. באנגליה זכתה ההתמודדות לכינוי "משחק הכדורגל היקר בעולם", מאחר שפולהאם צפויה להכניס לקופתה 170 מיליון ליש"ט בזכות הניצחון החשוב והיוקרתי כל כך.



יוקאנוביץ' חוגג את ההישג האדיר (Gettyimages)

שחקני פולהאם. נתראה בפרמיירליג (gettyimages)


We're under way for the final time this season. Everything at stake.

COME ON YOU VILLA BOYS!#ItsTimeToRoar#AVFCpic.twitter.com/PxUZ3YoHPR

— Aston Villa FC (@AVFCOfficial) May 26, 2018

מהלך המשחק

דקה 7: מאט טארגט שולח כדור טוב למרכז הרחבה של אסטון וילה, ההגנה עירנית ומרחיקה את הסכנה.




ברוס (אסטון וילה) ויוקאנוביץ' (פולהאם) על הקווים gettyimages)


דקה 23, 0:1 לפולהאם: פעולה נהדרת של ריאן ססניון שנכנס לרחבה ושלח כדור אומן אל טום קיירני, מול סם ג'ונסטון הוא לא התבלבל ובעט משמונה מטרים אלכסונית לפינה השמאלית התחתונה ופנימה.



סנודגראס מול ססניון (gettyimages) 



קיירני וחבריו אחרי שער היתרון (gettyimages)


דקה 39: ג'ק גריליש מאסטון וילה קיבל הזדמנות אדירה לשוויון אחרי כדור חופשי נהדר של סנודגראס שהגיע אליו אך הוא בעט מקרוב חזק מעל השער.


דקה 48: מצב טוב לפולהאם להכפיל את היתרון אחרי שסטפן יוהנסן הנורבגי בעט חזק לפינה השמאלית התחתונה, סם ג'ונסטון היה במקום ומנע שער.


דקה 56: אלכסנדר מיטרוביץ' התרומם גבוה ונגח משמונה מטרים לשער אסטון וילה, אך החטיא במעט את המסגרת. 


דקה 60: ג'ק גריליש מאסטון וילה פרץ מצוין, חלף על פני שני מגינים ומול השוער מרכוס בטינלי, החטיא הזדמנות לשוויון.


אודוי רואה את הכרטיס האדום (AFP)
אודוי רואה את הכרטיס האדום (AFP)


דקה 70: פולהאם נותרת ב-10 שחקנים לאחר שדניס אודוי, שכבר נרשם בפנקס בשל הכשלה במחצית הראשונה, התנגש בג'ק גריליש וקיבל צהוב שני.


0החגיגות בעיצומן (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי