סלאח: למרות שהסיכויים נגדי, אני בטוח שאשחק במונדיאל

מוחמד סלאח בוכה
מוחמד סלאח בוכה | AFP

החלוץ שנפצע בכתפו והוחלף במהלך ההפסד לריאל: "היה לילה קשוח". רופא הנבחרת: "הוא יחזור לשחק תוך שלושה שבועות". גורמים מוסלמים טענו שההפסד נגרם בגלל ששבר את הרמדאן, סוכנו: "פרימיטיביים"

(גודל טקסט)
מוחמד סלאח הדאיג אתמול (שבת) לא רק את אוהדי ליברפול אלא את מצרים כולה, כשנפצע והוחלף בדקה ה-30 בגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. המדינה הצפון אפריקאית סומכת על הכוכב שיוביל אותה במונדיאל שיתחיל בקרוב, והפציעה לא היתה חדשות טובות עבורם.


הבוקר קיבלו המצרים חדשות טובות. בניגוד להצהרה של יורגן קלופ שאמר שהפציעה של מו סלאח רצינית מאוד והוא חושש שלא יוכל לשחק במונדיאל, בהתאחדות המצרית הביעו תקווה שהוא יהיה כשיר לגביע העולמי. ההתאחדות פרסמה הודעה שלפי הבדיקות שנעשו, לסלאח יש רק קרע חלקי ולא כתף שיצאה ממקומה והם חושבים שהוא יהיה כשיר בזמן למונדיאל. ההתאחדות פרסמה ציוץ על כך והדברים גובו על ידי רופא נבחרת מצרים. היום הוא יעבור טיפול ובדיקות נוספות.


ההערכה היא שגם הפציעה יותר רצינית, סלאח ייעדר רק מהמשחק הראשון אבל ישחק בהמשך שלב הבתים ואם מצרים תעבור אותו, הוא יוביל את הנבחרת גם בשלבי הנוק-אאוט. מצרים תחל את גביע העולם ב-15.6, במשחק נגד נבחרת אורגוואי. סלאח עצמו הגיב מאוחרי יותר ברשתות החברתיות: "היה לילה קשוח מאוד אמש, אבל אני לוחם. למרות שהסיכויים שנגדי, אני בטוח שאהיה במונדיאל ברוסיה ואגרום לכולכם להיות גאים בי. האהבה והתמיכה שלכם נותנת לי את הכוח שאני צריך".

דיווח באל-ערבייה: רופאו של מוחמד סלאח, חלוץ קבוצת הכדורגל ליברפול, אמר כי הוא צפוי להבריא תוך שלושה שבועות @oreliaz10

— חדשות עשר (@news10) May 27, 2018

تحديث | أفاد الدكتور محمد أبو العلا طبيب المنتخب أن الجهاز الطبي بنادي ليفربول قد ابلغوه بعد إجراء الآشعة على كتف صلاح وأفادت نتيجتها بأن اللاعب أصيب بجزع في أربطة مفصل الكتف وأضاف انه وفقا لهذا التشخيص عن تفاؤله بأن يلحق صلاح بالمنتخب الوطني في كأس العالم @MoSalah

— Egypt National Football Team (@Pharaohs) 26 במאי 2018

סוכנו של מו סלאח, עבאס, תקף את הגולשים המוסלמים ופרשנים בעולם הערבי שטענו אתמול כי הפציעה של סלאח קרתה בגלל שהוא הפר את צום הרמאדן: "התגובות האלה פירמיטיביות ועושות רע לשחקן. הפכתם אותו מהגיבור הכי גדול למישהו שפעל נגד אלוהים. הדבר ידוע ששחקני כדורגל לא יכולים לתפקד במגרש אם הם לא אוכלים כראוי וסלאח עמד בפני המשחק הכי חשוב של העונה ובסך הכל שבר את צום הרמאדן ליום. אני לא רואה שבכדורגל המקצועני הבכיר באים בדרישות כאלה משחקנים אחרים מדתות אחרות".


ברשתות החברתיות התפללו להחלמתו המהירה של סלאח, ולא פחות מכך זעמו על סרחיו ראמוס, תוך שלא חסכו בכינויי גנאי ובאיומים: "השחקן המלוכלך ביותר בכל הזמנים", "ראמוס הטרוריסט", "ראמוס החיה" ו"ראמוס הכלב" הן רק חלק מההתבטאויות. בסקר שערך בטוויטר המגיש הפופולארי של רשת אל-ג'זירה פייסל אל-קאסם, נכון לעכשיו סבורים 73% מהמשיבים כי ראמוס פעל בכוונה לגרום להוצאתו של סלאח מן המשחק. בנוסף, ברשתות החברתיות הופצה תמונה בה נראה סרחיו ראמוס מאושר ומחויך בזמן שסלאח נאנק מכאבים.


It was a very tough night, but I'm a fighter. Despite the odds, I'm confident that I'll be in Russia to make you all proud. Your love and support will give me the strength I need. pic.twitter.com/HTfKF4S70e

— Mohamed Salah (@MoSalah) 27 במאי 2018

בתקשורת הגרמנית ציינו שקאריוס אמר לשחקני ליברפול: "השארתי אתכם על הקרשים". במדינה האשימו את ראמוס שלא רק 'חיסל' את סלאח, אלא גם פגע בשוער ליברפול עם המרפק וגרם לו לשחק עם סחרחורות שהובילו לטעויות הקשות. "זהו ההסבר היחיד לכל מה שקרה במשחק הזה", נכתב. העיתון המצרי "אל אהרם" דיווח שסלאח שוחח עם משפחתו במצרים ואמר להם שהוא ישחק במונדיאל. הכוכב אמר לבני משפחתו שאין סימנים לפריקת כתף, אבל הוא אמור לעבור מחר עוד סדרת בדיקות נוספת.

He had an awful agenda. Shame he succeeded – Dirty Sergio Ramos. pic.twitter.com/MrSP8Arfky

— Chimezie Eze (@Chimezie__) May 27, 2018

How Liverpool fans saw *that* tackle by Sergio Ramos pic.twitter.com/bBv9aQrHfz

— B/R Football (@brfootball) May 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי