זהבי: לא אפרוש בסין, אולי אשוב למכבי ת"א או שאשחק בארה"ב

ערן זהבי
ערן זהבי | האתר הרשמי

כוכב גוואנגז'ו RF התראיין בערוץ הטלוויזיה "קשת 12" וסיפר בין השאר על התוכניות לעתיד: "שתי ההחלטות האחרונות שקיבלתי בקריירה שינו לי את החיים". וגם: הגעת ארגנטינה לישראל והאם קיימת האפשרות שישוב לנבחרת

(גודל טקסט)

הליגה הסינית יצאה לפגרה ארוכה ומי שניצל זאת הוא כוכב גוואנגז'ו RF ערן זהבי, שהגיע לחופשה בישראל ובין השאר התייצב הערב (שישי) לראיון בערוץ הטלוויזיה "קשת 12", שם סיפר על החיים בסין, התוכניות לעתיד וגם על כך שיחמיץ אפשרות להתמודד מול מסי לאור פרישתו מהנבחרת, שבשבוע הבא תפגוש את ארגנטינה.

החיים בסין: "אני לא לומד סינית. ניסיתי קצת, אבל זה קשה מאוד. עשיתי קצת סרטונים כי הקבוצה רוצה שאדבר סינית, אבל אני לומד משפטים שהם מבקשים ממני. באינסטגרם תחשבו שאני בטוח יודע סינית, אבל אני לא. אני מאוד מאושר בסין, החיים שלנו טובים".


אם ההחלטה לעבור לגוואנגז'ו הייתה נכונה:
"שתי ההחלטות האחרונות בקריירה שלי, להגיע למכבי תל אביב ולעזוב כשהגיעה ההצעה, שינו לי את החיים. גם להגיע למכבי וגם לעזוב לסין".


"החלטות ששינו לי את החיים" (אתר הליגה הסינית)


הרמה בסין:
"עד עכשיו אני מבין את הביקורות על כך שבחרתי בסין, אבל אין קבוצה באירופה ששמה סכומים על שחקן בן 29 מנבחרת ישראל. לכל אורך הדרך אמרתי שאם תהיה הצעה מקבוצה גדולה אוותר על הכסף. יש לי חוזה לעוד שנתיים וחצי בסין ואני לא מתכוון לסיים שם את הקריירה, לא אפרוש בגיל 33. יכול להיות גם שאחזור לארץ, אני לא יודע. יכול להיות שאשחק קצת בארצות הברית או שאגיד שנמאס לי ואתן שנה במכבי תל אביב. לפעמים גם צריך להחזיר ולתת לקהל את הכבוד האחרון שמגיע לו".


אם הוא מתגעגע לישראל:
"מאוד. במדינה שלנו אנחנו מאוד נהנים וכיף לנו. אמרתי היום לאשתי שהאהבה שאני מקבל ברחוב היא הזויה. מאז שעברתי לסין, האהבה שאני מקבל ברחוב בישראל גדלה משמעותית".


פעמים גם צריך להחזיר ולתת לקהל את הכבוד האחרון שמגיע לו" (אתר הליגה הסינית)

על כך שלא ישחק נגד ארגנטינה: "לא אהיה בישראל כשארגנטינה תגיע. כיף לי לראות את הנבחרת ותמיד אשאר אוהד שלה. כואב לי שעשיתי משהו אמוציונלי".

מדוע שלא יחזור בו וישוב לנבחרת: "לא אמרתי שאני לא רוצה לחזור ולא אמרתי שאני רוצה. התנצלתי על הטעות שעשיתי. אני חושב שהיה הרבה בלאגן בנבחרת ובהתאחדות, דברים שגרמו לי לא לרצות לחזור. אם המאמן יתקשר אליי, נדבר. קודם כל שיהיה מאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי