עושים שוק: אומטיטי חתם על הארכת חוזה בברצלונה, קאריוס יצטרף?

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

הבלם יישאר עד 2023, האם השוער המושמץ ו-וראטי יגיעו גם כן? וגם: פרס סימן יורש לזידאן, מסי גילה לברצלונה את מי הוא רוצה במקום גריזמן וצ'לסי סימנה מועמד במקום סארי

(גודל טקסט)
בזמן שהנבחרות עסוקות בהכנה לקראת המונדיאל שמתקרב בצעדי ענק, המועדונים באירופה כבר חושבים על העונה הבאה ונמצאים עמוק בחלון ההעברות של הקיץ. ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות והדיווחים הבלתי פוסקים. 


רשמי
* מו"מ שנמשך חודשים ארוכים הגיע לסיומו עם חתימה על חוזה חדש: הבלם הצרפתי סמואל אומטיטי סיכם על הארכת חוזהו ויישאר בברצלונה עד 2023. סעיף השחרור יהיה 500 מיליון יורו ומחר בבוקר הוא יוצג רשמית.

#Umtiti2023: Tots els detalls de la renovació de @samumtitihttps://t.co/fQQBLorrOO

— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) June 3, 2018

* אספניול הודיעה על מינויו של רובי למאמנה החדש של הקבוצה. הספרדי בן ה-48 העלה את הואסקה לליגה הבכירה ובעבר שיחק ואימן באספניול ב'.

Una trajectòria plena de perseverança, ambició, tenacitat i resiliència. #RubiPerico, nou tècnic #RCDE! ⚪

Una trayectoria llena de perseverancia, ambición, tenacidad y resiliencia. ¡Rubi, nuevo técnico del #RCDE! ⚪ pic.twitter.com/iLoD9IPaD5

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) June 3, 2018

שמועות
* ארסנל רוצה להרחיב את הסגל שלה. על פי "סקיי", אוניי אמרי סימן את מגן חטאפה ונבחרת טוגו דז'נה דקונאם. 


* לוריס קאריוס כנראה ייזכר לנצח כגיבור הטראגי של גמר ליגת האלופות האחרון, אך למרות הכל לפי "מארקה" הוא מועמד להגיע ללא אחרת מאשר ברצלונה, שמחפשת מחליף ליאספר סילסן שצפוי לעזוב.



קאריוס. ינחת דווקא בקאמפ נואו? (Gettyimages)


* העונה הטובה של מריו באלוטלי בניס עשתה את שלה, וכעת הוא מועמד לעבור לקבוצה דרומית נוספת בצרפת, כשמארסיי הביעה בו עניין.


* "אס" טוען שפלורנטינו פרס רוצה לבנות לאט את ראול כיורשו של זידאן. שחקן העבר האגדי לא יקבל מיד את הקבוצה הראשונה, מה גם שהוא עדיין לא מחזיק בתעודת פרו.


* על פי "דון באלון", ליאו מסי העביר מסר לראשי ברצלונה לפיו היה מעדיף לשתף פעולה עם כריסטיאן אריקסן או מיראלם פיאניץ' מאשר עם אנטואן גריזמן. ובינתיים, החלוץ הצרפתי הבהיר שעתידו יהיה ידוע לפני המשחק הראשון של צרפת במונדיאל ב-16 ביוני.


* מצעד המועמדים למנצ'סטר יונייטד: ז'זוה מוריניו רוצה לצרף את מרקו וראטי מסן ז'רמן. על פי "הטיימס", השדים האדומים יהיו מוכנים לעמוד בדרישות של ריאל מדריד עבור גארת' בייל, שעשוי להפוך למשתכר הבכיר בפרמיירליג עם שכר שבועי של 500 אלף ליש"ט.



בייל. בקרוב המשתכר הבכיר באי הבריטי? (AFP)


* אונאי אמרי רוצה להחזיר לאנגליה את קשר סביליה סטיבן אנזונזי אותו הוא מכיר מצוין. גם ז'לסון מרטינס מספורטינג ליסבון על הכוונת של התותחנים. ארסנל רוצה גם בלם ומעוניינת במהדי בנעטיה מיובנטוס, בו חושקות גם דורטמונד וממארסיי.


* לואיס אנריקה שוב במגעים לאימון צ'לסי, זאת לאחר שמועמדותו של מאוריציו סארי נחלשה בשל הדרישה לשלם כסף תמורת שחרורו.


* ווסטהאם סימנה את ג'ק ווילשר ותנסה לצרף אותו אם יעזוב את ארסנל. הפטישים מעוניינים גם בחאבייר פאסטורה מסן ז'רמן, אך מצפים ממנו להפחית משמעותית בדרישות השכר שלו.



ווילשר. אם יעזוב את ארסנל, יש לו לאן ללכת (AFP)


* אינטר רוצה להשאיר בשורותיה את ז'ואאו קנסלו שהושאל אליה מוולנסיה, אך יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות גם הן במגן. בינתיים, הנראזורי הגישו הצעה לרכישת מלקום מבורדו.


* מילאן באדל, הקשר הקרואטי שסיים חוזה בפיורנטינה, מעדיף לחתום בנאפולי מאשר במילאן או ברומא. בינתיים, הפרטנופי סירבו לעוד הצעה של מנצ'סטר סיטי על ז'ורז'יניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי