לוריס קאריוס נבדק בבית חולים: "סבל מזעזוע מוח"

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Gettyimages

שוער ליברפול עבר סדרת בדיקות בבית חולים בארצות הברית ולפי האבחנה ככל הנראה שפגיעתו של סרחיו ראמוס הובילה ל"חוסר תפקוד חזותי שהשפיע על ביצועיו"

(גודל טקסט)

 למעלה משבוע עבר מאז גמר ליגת האלופות בו ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ליברפול גם לנוכח טעויותיו הקשות של השוער לוריס קאריוס, והערב (שני) התקבל אישור רשמי לכך שהגרמני סבל מפגיעת ראש.

כזכור, דקות ספורות לפני השער הראשון שספג קאריוס מרגלי קארים בנזמה, מהלך בו למעשה קאריוס פשוט מסר לחלוץ הצרפתי ששם את הרגל וראה את הכדור מתגלגל לרשת, נכנס בשוער הבלם סרחיו ראמוס, כניסה שאופ"א חקרה בסיום המשחק ובחרה שלא להעניש את הספרדי בעקבותיה.

עם זאת, היום אישר בית חולים במסצ'וסטס, ארצות הברית, כי בדיקה שעבר קאריוס מוכיחה כי סבל מזעזוע מוח בעקבות אותה כניסה. "קיבלנו היום שיחות רבות בנוגע למצבו הבריאותי של שוער ליברפול לוריס קאריוס, ובמידת האפשר אנו מספקים מידע אודות מצבו, בניסיון למנוע ככל האפשר הפצת מידע חלקי או שגוי.


קאריוס על רקע הגביע (Gettyimages)

"ב-31 במאי עבר מר קאריוס בדיקה מקיפה בבית החולים ולאחר בדיקות מקיפות הגענו למסקנה שהוא סבל מזעזוע מוח ב-26 במאי. בזמן ההערכה שלנו, הסימפטומים העיקריים הראו כי הוא סבל מחוסר תפקוד חזותי, כנראה כתוצאה מפגיעה שהתרחשה. גם תחומים אחרים של תפקוד לקוי התגלו. ייתכן שאלו השפיעו על ביצועיו".

עוד נכתב בהצהרת בית החולים: "קאריוס דיווח על שיפור משמעותי ומתמיד מאז האירוע ואנו מצפים ממנו להישמע להוראותינו למען התאוששות מלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי