דה בריינה: לא ראיתי מעולם משהו שמתקרב לגזענות בסיטי

פפ גווארדיולה עם קווין דה בריינה
פפ גווארדיולה עם קווין דה בריינה | Gettyimages

יאיא טורה שנמצא במסע לחיסול המיתוס של פפ גווארדיולה, האשים אותו בראיון בצרפת באפליה כלפי שחקנים שחומי עור. הבלגי יצא להגנת המנג'ר: "זה יהיה מוזר לחשוב את זה כלפי מישהו שסביבו כל כך הרבה אפריקאים"

(גודל טקסט)
אחרי שאתמול הצהיר כי הוא מוכן לשחק בכל אחת מהגדולות באנגליה רק כדי להוכיח את עצמו מול פפ גווארדיולה והאשים את המנג'ר בגזענות כלפי שחומי עור כשהצהיר בראיון בצרפת שלגווארדיולה יש בעיה כלשהי עם שחקנים מאפריקה, היום מי שיוצא להגנת פפ הוא הבלגי קווין דה בריינה.


הקשר אמר לתוכנית ב-BBC: "אף פעם לא ראיתי גזענות במועדון. זה יהיה מוזר מאוד אם מנג'ר שיש סביבו כל כך הרבה שחקנים שחומי עור סביבו, הוא גזען. אני לא יודע מה יאיא אמר בדיוק. אולי לא כתבו את זה נכון ואולי הקצינו את זה. לא ראיתי מעולם אפילו משהו שמתקרב לגזענות בקבוצה".


טורה אמר בין היתר שהוא הרגיש בברצלונה כאילו הוא לוקח את אור הזרקורים מפפ גווארדיולה ואולי זה היה בגלל צבע עורו: "הוא יותר מדי אינטליגנט בשביל להראות את זה, אבל ביום שיבחר חמישה אפריקאים בהרכב אני אשלח לו עוגה". שחקן אחר ששיחק איתו בבארסה, החלוץ האיסלנדי איידור גודיונסן, טען שלא ראה דברים כאלה גם בברצלונה: "אני לא יודע מהיכן הדברים האלה באים, אבל אני די בהלם מההאשמות האלה. לא זוכר בעיה שהייתה אחת".


Yaya Toure accuses Pep of racism? "It got to the point I asked myself if it was because of my colour."

Fact Check: Mendy, Walker, Kompany, Delph, Sane, Fernandinho, Danilo, Jesus, Sterling all played a big part in a record breaking season. pic.twitter.com/RAgIAo7Yzc

— City Chief ️ (@City_Chief) June 4, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי