שערוריית ענק במקסיקו: "השחקנים בילו עם נערות ליווי‎"

נבחרת מקסיקו
נבחרת מקסיקו | AFP

במגזין "TV נוטאס" פורסמו תמונות של שחקני הטריקולור "נפרדים" לקראת ההמראה לגביע העולם, בין השאר דווח כי בילו עם 30 נערות ליווי. ההתאחדות הבהירה: "הם לא עברו על החוק, אין דרך להענישם"

(גודל טקסט)

נבחרת מקסיקו לא לומדת שום דבר והכדורגלנים שלה חוזרים כל פעם על אותן טעויות. שערוריית ענק מלווה את ההכנות של הנבחרת למונדיאל אחרי שהשחקנים ערכו מסיבת פרידה לקראת היציאה לרוסיה בה השתתפו לכאורה 30 נערות ליווי. לפי המגזין "TV נוטאס", תשעה משחקני הסגל בילו עם נערות ליווי במקסיקו סיטי אחרי הניצחון על סקוטלנד 0:1 באיצטדיון האצטקה.

המגזין פרסם תמונות תחת הכותרות: "הפרידה האמיתית". גורם בהתאחדות של מקסיקו אמר שהשחקנים לא יוענשו בגלל שחגגו בזמנם החופשי. מזכיר ההתאחדות המקסיקנית, גיז'רמו קאנטו, אמר: "אין לנו דרך להעניש אותם בגלל שהם לא החמיצו אימונים ולא עברו על חוקי הנבחרת. מה שעשו היה כאזרחים רגילים ולא תחת התואר שחקני הנבחרת". כנראה שקוד אתי לא קיים בהתאחדות המקסיקנית. לדבריו: "יום חופשי הוא יום חופשי. אלה סיכונים שאנחנו לוקחים כאשר נותנים לשחקנים חופשה".

בין השחקנים שחגגו היו שוער הנבחרת ג'יזרמו אוצ'ואה וחלוץ בנפיקה ראול חימנס. גם האחים ג'ובאני וג'ונתן דוס סנטוס, לשעבר שחקני ברצלונה, נכחו בחגיגות וכמו כן המגן קרלוס סלסדו והקשר מרקו פביאן, שניהם שחקני איינטרכט פרנקפוקט. הנבחרת הגיעה בינתיים לקופנהאגן למשחק ידידות בשבת נגד דנמרק.


שחקני נבחרת הטריקולור במשחק ההכנה האחרון (AFP)

בעבר היו כמה שערוריות כאלה במקסיקו. בספטמבר 2010 השחקנים חגגו עם נשים אחרי משחק במונטריי וכל השחקנים נקנסו ושניים בהם החלוץ קרלוס ולה הושעו מהנבחרת לחצי שנה. ביוני 2011 לפני הנסיעה לקופה אמריקה בארגנטינה שכרו שחקני מקסיקו זונות בבית מלון בקיטו באקוואדור. הם נקנסו והורחקו לחצי שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי