נתניהו: "ממשיכים הלאה", חזן: "ירושלים הייתה בירת ישראל לפני מסי"

אלון חזן
אלון חזן | צילום: אודי ציטיאט

ראש הממשלה סיפק הצהרה קצרה, המאמן הזמני של נבחרת ישראל הוסיף על ביטול המשחק מול ארגנטינה: "זה קשור לכך שהמשחק אמור היה להיערך בירושלים, אולי זה יקרה בהזדמנות אחרת"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל התכוונה לצאת מחר (חמישי) לירושלים ולקיים שם שני אימונים אחרונים לקראת המשחק מול ארגנטינה, אבל במקום זאת יערוך היום (16:30) יושב ראש ההתאחדות עופר עיני מסיבת עיתונאים ובה יתייחס רשמית לביטול המפגש מול האלביסלסטה.


רוב השחקנים הבהירו הבוקר כי רק לאחר שיקבלו הודעה רשמית על שחרורם תחת כינוס הנבחרת והדברים יתבררו הם ידברו על המהלך שהוביל לביטול המשחק, אולם ציינו כי ישנה אכזבה רבה מכך שלא יפגשו נבחרת כה חזקה לעיני הקהל הביתי. ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הגיב בקצרה לאירועים והבהיר: "ממשיכים הלאה חבר'ה".


המאמן אלון חזן היה היחיד שהתייחס לנושא מבין אנשי הנבחרת ואמר: "ביטול המשחק קשור לכך שהמשחק תוכנן להיערך בירושלים, זה ברור. ירושלים הייתה בירת ישראל לפני נשיא ארה"ב דונלד טרמפ וליאו מסי והיא תהיה בירת ישראל גם בעוד אלפי שנים. אני מאמין שבמסע"ת של ההתאחדות לכדורגל הערב יגיבו בדברים נכונים וברורים על כול המהלך. הביטול הוא לא בשליטת הנבחרת שלנו והאכזבה היא בשל החוויה הספורטיבית סביב המשחק, אולי זה יקרה בהזדמנות אחרת".

חבל שאבירי הכדורגל מארגנטינה לא עמדו בלחץ המסיתים שונאי ישראל שמטרתם היחידה לפגוע בזכות הבסיסית שלנו להגנה עצמית ולהביא להשמדת ישראל. לא נכנע בפני חבורת אנטישמים תומכי טרור

— אביגדור ליברמן (@AvigdorLiberman) June 6, 2018

זה באמת בוקר עצוב לאוהדים, בתוכם אפילו כמה מנכדיי, אבל יש ערכים שגדולים גם יותר ממסי. הפוליטיזציה שטמונה בצעד הארגנטינאי מדאיגה אותי מאוד. גם בתקופות הקשות ביותר עשינו כל מאמץ כדי להותיר שיקולים שאינם ספורט טהור מחוץ למגרשים וחבל שנבחרת ארגנטינה לא הקפידה לעשות זאת גם הפעם.

— ראובן (רובי) ריבלין (@ruvirivlin) June 6, 2018

הבעיה הגדולה ביותר של הממשלה הזו היא שהכל חלטורה. הכרטיסים למשחק בקומבינה, המאבק ב-BDS הועבר למשרד לבטחון פנים מסיבות פוליטיות, שרת התרבות מתחפשת לשרת החוץ רק כדי להידחף למצלמות ובסוף אף אחד לא עושה את העבודה וארגנטינה לא תגיע לישראל.

— יאיר לפיד Yair Lapid (@yairlapid) June 6, 2018

היום, זמן קצר לאחר שנודע רשמית על ביטול המשחק, גם נחשף המכתב שנשלח מההתאחדות הפלסטינית למקבילה הארגנטינית בשבוע שעבר ובו נתתב בין השאר: "המשחק במקור אמור היה להיערך בחיפה, אך בעקבות שיקולים פוליטיים ולחץ שהפעילה ממשלת ישראל, כפי שהצהירה שרת התרבות והספורט מירי רגב, המשחק הועבר לירושלים. זו החלטה שמעניקה למשחק חסות פוליטית שההתאחדות הפלסטינית מגנה".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי