עושים שוק: דאלוט חתם במנצ'סר יונייטד, יעד חדש לוואלסקיס

דיוגו דאלוט
דיוגו דאלוט | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

מגן של פורטו הצטרף רשמית לשדים האדומים, שרוצים גם את קובאצ'יץ'. אקס בני יהודה בתאילנד. וגם: למאר מבוקש בברצלונה במקום שגריזמן, טוטנהאם בעקבות מרסיאל וארסנל רוצה לצרף בחינם שחקן ששווה 60 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)
שוק ההעברות רגע לפני פתיחת המונדיאל, אחריו בוודאי יעלו מחירי כמה מהשחקנים המבוקשים. כל קבוצות יבשת אירופה רודפות אחרי השמות אותם הן רוצות במדיהן בעונה הבאה וספורט1 עושה לכם סדר עם כל השמועות וההחתמות.


רשמי
* עדיין לא ברור אם תומר חמד ובירם כיאל יהיו בברייטון בעונה הבאה, אבל מי שבוודאות כן יהיה הוא פסקל גרוס הגרמני, שחתם בקבוצה עד 2022.


✍ Pascal Gross has signed a new contract with the club until 2022. #PascalPens#BHAFC ⚪️

Read ➡️ https://t.co/ryANtL5VN1pic.twitter.com/JhGKk7zwJe

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) June 6, 2018

*דיוגו דאלוט מגן פורטו חתם במנצ'סטר יונייטד לחמש שנים תמורת 17.4 מיליון ליש"ט והפך לרכש השני של השדים האדומים הקיץ לאחר שאמש צירפה הקבוצה את פרד הברזילאי. "זו הזדמנות מדהימה בשבילי. לא הייתי יכול לוותר על האפשרות להצטרף למועדון הגדול בעולם", אמר המגן בן ה-19 במעמד החתימה.


A big #MUFC welcome to @DalotDiogo!#BemvindoDalotpic.twitter.com/kYPAfmdapk

— Manchester United (@ManUtd) June 6, 2018


חוסה אנטוניו רייס, שחקן הכנף בן ה-34 ששיחק בקורדובה בעונה החולפת ובשנים קודמות בין היתר בסביליה, ארסנל, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, בנפיקה ואספניול, ירד לליגה השנייה בסין לקבוצת טיאנג'ין לאופרדס המדורגת אחרונה בטבלה.


* אקס בני יהודה, נריוס ואלסקיס, חתם באמצעות סוכניו אדם קידן, גלעד קצב ושלומי בן עזרא בראצ'בורי מהליגה התאילנדית, בה 
ירוויח 250 אלף דולר.



ואלסקיס. חתם בתאילנד (ראצ'בורי, רשמי)


* פליקס גצה, אחיו של מריו, חתם באאוגסבורג וסיפר: "עקבתי אחריהם  אחריהם זמן רב". גצה המשחק כמגן ימני חתם לפני ארבע שנים בבאיירן, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה בוגרת.


* פיליפ מונטנייה מונה למאמן לאנס. 

 


José Antonio Reyes acuerda su llegada al Xinjiang Tianshan Leopard de la Liga Jia de China (2° división). En los próximos días se espera formalice su llegada. (Foto @titan_plus) pic.twitter.com/ckTJDj8YUz

— Fútbol Total (@FT_Total) 6 ביוני 2018

שמועות

* לפי ה"טוטו מרקאטו", ארסנל תנסה לצרף בהעברה חופשית את ג'לסון מרטינס, למרות שערכו מוערך ב-60 מיליון ליש"ט, זאת מאחר שהוא רוצה לסיים את חוזהו בספורטינג ליסבון בעקבות תקיפת השחקנים על ידי האוהדים.

סטוק אומנם ירדם לצ'מפיונשיפ, אך שחקנה ג'רדאן צ'אצ'ירי עשוי להישאר בליגה הבכירה לאחר שליברפול מעוניינת בהחתמתו, כך מדווח ה"גרדיאן".

* לפי MEN, מנצ'סטר יונייטד רוצה לצרף את קשרה הקרואטי של ריאל מדריד, מתיאו קובאצ'יץ'.



* מי שצפוי להחליף את דאלוט בפורטו לאור מעברו למנצ'סטר יונייטד הוא ז'ואאו פדרו, מגן פלמייראס בו ה-21.


* סה פינטו שפוטר מאימון ליאז' מועמד לספורטינג ליסבון אחרי שהקבוצה שחררה את ז'ורז' ז'סוס. היה לו חוזה לעונה נוספת במועדון, אך הוא קיבל הצעה לאמן את אל הילאל מסעודיה שתשלם לו כ-7 מיליון יורו לעונה. 


* ווסטהאם, כך על פי פרסומים באיטליה, 38 מיליון יורו על פליפה אנדרסון קשר לאציו.


* לפי "רדיו מרטה", ראדג'ה נאינגולן מבוקש בנאפולי.


*בספרד פורסם שעורך דינו של מו סלאח הציע אותו לברצלונה, הסכום: מאה מיליון יורו. לפי הידיעה בארסה תשקול זאת בחיוב רק אם גריזמן לא יצטרף. בקבוצה מודעים לכך שיהיה קשה מאוד לרכוש אותו.


* שוער חטאפה, וינסנט גואיטה, מוזכר כמועמד לנאפולי ופיורנטינה. גם קריסטל פאלאס בתמונה. תג המחיר: 17 מיליון דולר. 


אולכסנדר זינצ'נקו כדורגלן מנצ'סטר סיטי הוצע לנאפולי בעיסקת ז'ורז'יניו שמחירו 50 מיליון יורו. סיטי רוצה את הברזילאי בעל האזרחות האיטלקית של נאפולי המשחק בסקוודרה אזורה. סבסטיאן רודי שלא השתלב בבאיירן מינכן עשוי לעזוב אפילו בהשאלה לנאפולי בה יאמן קרלו אנצ'לוטי אקס סאיירן.


* "ספורט" הקטלוני מדווח שברצלונה החלה להתעניין בתומא לאמר ממונאקו. ארנסטו ואלוורדה רוצה לחזק את הקישור שנחלש כאשר אנדרס אינייסטה עזב. מונאקו דורשת בין 70 ל-90 מיליון יורו. בארסה תנסה לרכוש אותו אם אנטואן גרייזמן יחליט להישאר באתלטיקו מדריד. במקרה זה בארסה תשנה כיוון לחיזוק הקישור ולא ההתקפה.

La portada del diario Sport de mañana… ATENTOS A LEMAR. pic.twitter.com/kn73L1sp5r

— El 10 (@el10blaugrana) 5 ביוני 2018

* עיתון "אס" הספרדי מפרסם הבוקר שאם בסופו של דבר אנטואן גריזמן יסיים את הסאגה מול אתלטיקו מדריד ויעזוב, המועמדים להחליף אותו הם סוסו ממילאן, אנחל די מאריה מפ.ס.ז' ותומא למאר ממונאקו בו מעוניינת כאמור גם ברצלונה.


* עוד פורסם בעיתון  שבריאל מדריד שוקלים את המועמדות של כוכבי העבר מיצ'ל ופרננדו היירו לאימון הקבוצה. במקביל, צ'אבי אלונסו מצטרף לצוות המאמנים של אלופת אירופה. מהעונה הבאה קשר ריאל מדריד, ליברפול ובאיירן בעבר יאמן את נערים א' של המועדון. 


* טוטנהאם תציע 55 מיליון ליש"ט על אנטוני מרסיאל, שאיבד את מקומו בהרכב מנצ'סטר יונייטד. 



מרסיאל. פוצ'טינו לא יוותר על הקשר שמתקשה תחת מוריניו (Gettyimages)


* מאמן ברצלונה לשעבר לואיס אנריקה חזר לתמונת האימון בצ'לסי. למרות הדיווחים שלורן בלאן סיכם בצ'לסי ה"דיילי מייל" טוען שיש סיכום כספי בין צ'לסי ללואיס אנריקה ושהספרדי הסכים לוותר על תביעתו להיות הקובע מי יהיו שחקני הרכש, כך שעל הנייר הוסר המכשול האחרון. 


*החלוץ הקמרוני, טוקו אקמבי מאנז'ה הצרפתית בדרך לחתום בויאריאל. הוא כבש העונה 17 שערי ליגה למרות שהקבוצה דורגה בתחתית. מחירו 20 מיליון יורו.


* לפי "בילד", סאגת רוברט לבנדובסקי עלולה להסתיים רק ב-30 באוגוסט מכיוון שבאיירן מסרבת למכור, אבל סוכנו פיני זהבי מתעקש שהוא יעזוב והציע אותו למנצ'סטר יונייטד, פאריס סן ז'רמן וריאל מדריד.


* "סקי ספורט" האיטלקי פרסם שנאפולי מעוניינת באשרף חכימי, המגן המרוקני של ריאל מדריד. 


* פארמה שעלתה לסיירה A שוקלת הצעה להחתים את פטר קראוץ' מסטוק, למרות שהוא כבר בן 37. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי