עושים שוק: ריאל תשלם 350 מיליון יורו עבור ניימאר, פקיר ברח לליברפול

ניימאר
ניימאר | AFP

הבלאנקוס החליטו להאיץ את צירופו של כוכב פ.ס.ז'. וגם: רונאלדו קיבל מפרס הצעה חדשה, יובנטוס החתימה מחליף לבופון, גריזמן ודה יונג מתקרבים לברצלונה, מונאקו צירפה חלוץ וכוכב ליון לא יעבור לאנפילד

(גודל טקסט)
שוק המלפפונים ממשיך להתחמם ולמועדונים באירופה אין ממש זמן וסבלנות לחכות ולראות איזה כוכב יצוץ במונדיאל ואת מי אפשר יהיה להביא. להיפך, לא מעט קבוצות ברחבי אירופה ממשיכות להתחמש לקראת העונה הבאה ושוק העברות עובד שעות נוספות.


רשמי

* יובנטוס החתימה את השוער בן ה-24 מתיה פרין מגנואה תמורת 10.5 מיליון יורו ועוד בונוסים שלא נחשפו סכומם עדיין.


* האדרספילד קנתה את טרנס קנוגלו ממונאקו תמורת 18 מיליון ליש"ט. ההולנד שיחק במדיה כמושאל בעונה החולפת חתם על חוזה לארבע שנים.


* השוער ויסנטה גואיטה שסיים את חוזהו בחטאפה חתם בקריסטל פאלאס.


* חואן איטורבה, שהיה מושאל לטיחואנה בעונה שעברה, הצטרף לפומאס ממקסיקו.


* אחרי שנביל פקיר עבר בדיקות רפואיות, סיכם בליברפול ואמור היה להיות מוצג, ליון טרפה את הקלפים כשפרסמה הודעה רשמית והודיעה שכוכב הנבחרת ימשיך במדיה גם בעונה הבאה.


* אטאלנטה החתימה את ארקדיוש רסה הפולני.
* מונאקו החתימה את חלוץ טרואה סמואל גרנדסיר.


El #Mónaco ha fichado al extremo diestro francés Samuel Grandsir (21 | #Troyes) por 3.000.000 €. Firma hasta junio de 2023. pic.twitter.com/asZkEPlJq1

— 100% Fichajes (@mercatosphera) 9 ביוני 2018


שמועות
* ברצלונה קרובה להחתים את קשר אייאקס פרנקי דה יונג בן ה-21. על פי "אס", הצדדים צפויים לסכם בתחילת השבוע, כשדמי ההעברה יעמדו על 30-35 מיליון יורו. בארסה תכננה תחילה לצרף את דה יונג בקיץ הבא, אך הזדרזה מאחר והשחקן קיבל הצעות מאנגליה. דה יונג גדל בווילם II וערך 37 הופעות בקבוצה הבוגרת של אייאקס.


*באנגליה מדווחים שריאל מדריד החליטה להאיץ את המהלך להבאת ניימאר והיא מוכנה לשלם לפאריס סן ז'רמן לא פחות מ-350 מיליון יורו עבור הכוכב הברזילאי במטרה לצרפו כבר אחרי המונדיאל.



Real Madrid are 'willing to pay £307m to sign Neymar from PSG this summer and avoid waiting for release clause… which is £44m CHEAPER' https://t.co/GGbsrsFoylpic.twitter.com/lUSIarp5Ge

— MailOnline Sport (@MailSport) 9 ביוני 2018


* ריאל מדריד העלתה את ההצעה שלה לכריסטיאנו רונאלדו. הבלנקוס מציעים שכר שיכול להגיע עד 32.5 מיליון יורו לעונה. מדובר בשכר בסיס של 25 מיליון יורו, כאשר 7.5 מיליון יורו נוספים בצורת בונוסים – 2 מיליון יורו עבור זכייה בליגת האלופות, 1.5 מיליון יורו עבור זכייה ב"לה ליגה", כמו כן מיליון יורו עבור תואר "השחקן המצטיין", מיליון יורו עבור זכייה ב"גביע המלך הספרדי", מיליון יורו עבור זכייה ב"כדור הזהב", חצי מיליון יורו עבור כמות הופעות מסוימת וחצי מיליון יורו עבור זכייה במלך השערים.


* העיתון לאקיפ ציטט את נואל לה גרא יו"ר ההתאחדות הצרפתית שאמר כי נביל פקיר קשר ליון כבר עבר בדיקות רפואיות כדי לחתום באופן רשמי בליברפול. למרות שליון הכחישה, הנשיא הצהיר: "הוא עבר את הבדיקות במתקן האימונים של הנבחרת ואני הייתי איתו כך שאין ספק שהוא צעד אחד מחתימה בליברפול". קבוצתו של יורגן קלופ אמורה לשלם עליו 65 מיליון יורו. ליברפול רוצה להכריז על ההחתמה לפני המונדיאל וכעת הכל תלוי בנשיא ליון שייאשר סופית את הצגתו במדי המייטירס. 



באנגליה מדווחים שריאל מדריד החליטה לצרף את דה חאה בכל מחיר. פלורנטינו פרס, שחולם לצרף את השוער הספרדי כבר תקופה ארוכה, יאיץ את המהלך בעקבות עזיבתו של זינדין זידאן שכידוע תמך בקיילור נבאס ולא רצה לפגוע במעמדו על ידי צירוף שוער מוביל. גם בספרד טוענים שכל המחסומים הוסרו לאור התפטרותו של זיזו. כזכור, דה חאה כבר היה סגור בריאל מדריד לפני שלוש שנים ורק בגלל פקס שהגיע באיחור השוער לא הצטרף לקבוצה מבירת מדריד. לשוער מנצ'סטר יונייטד יש חוזה עד 2019, אך על פי הפרסומים כבר החלו שיחות בין סוכנו ז'ורז' מנדס לנשיא הבלאנקוס.


ICYMI: @MattiaPerin is ⚪️⚫️!

Get following Bianconeri! ⬇️#WelcomeToJUpic.twitter.com/rtQnIMvK19

— JuventusFC (@juventusfcen) June 9, 2018


* חדשות טובות לברצלונה. לפי "רדיו קאטלוניה" האחראי מטעם ההנהלה לרכש הבטיח למאמן ארנסטו ואלוורדה שאנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד וקלמון לנגלה בלם סביליה ישחקו בעונה הבאה בברצלונה.


גריזמן. בעונה הבאה בברצלונה? (גטי אימג'ס)
גריזמן. בעונה הבאה בברצלונה? (גטי אימג'ס)


* "דיילי מייל" פרסם שרומן אברמוביץ' סירב להצעה למכור את צ'לסי אחרי שאחד המיליארדרים באנגליה, ג'ים רטקליף, בעל חברת פטרוכימיקלים הציע לרכוש את הקבוצה. הונו של רטקליף מוערך ב-21 מיליארד ליש"ט והוא דווקא אוהד של מנצ'סטר יונייטד.


* טוטנהאם רוצה את כוכב אסטון וילה ג'ק גרליש שהצטיין בעונה החולפת בצ'מפיונשיפ. וילה רוצה עליו 33 מיליון ליש"ט. בטוטנהאם לא בטוח שיסכימו לשלם עליו סכום כזה גבוה.


* "קוריירה דלו ספורט" פרסם שסטפן אל שעראווי מבוקש בשתי קבוצות סיניות גוואנגז'ו אברגרנדה וחביי.


* "מירור" פרסם שחלוץ ברצלונה פאקו אלקסאר בדרך לסאות'המפטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי