מוחמד סלאח לנשיא מצרים: אני כשיר למשחק מול אורגוואי

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

כוכב הנבחרת שפך אור על מצבו בשיחה עם עבד אל-פתאח אסיסי והאוהדים כבר החלו לחגוג. מוקדם יותר מלך שערי הפרמיירליג דיבר לראשונה מאז הפציעה: "הרגע הקשה בקריירה" והציפיות: "רוצה להגיע לשמינית מול ספרד"

(גודל טקסט)

אוהדי נבחרת מצרים כבר החלו לחגוג. מוחמד סלאח שוחח היום (שבת) עם עבד אל-פתאח אסיסי באירוע פרידה שקיים הנשיא לפני פתיחת הטורניר היוקרתי ואמר לו שהוא יהיה כשיר כבר למשחק הראשון מול אורגוואי ביום שישי הבא. מצבו של כוכב ליברפול, כידוע, לא היה ברור בתקופה האחרונה והדיווחים מהמחנה המצרי היו סותרים. 


בתוך כך, מוחמד סלאח דיבר בפעם הראשונה מאז הפציעה הקשה שנגרמה לו בגמר ליגת האלופות. החלוץ התפנה לראיון ב"מארקה" שניה לפני המונדיאל ודיבר על הפציעה, היחסים עם סרחיו ראמוס וכמובן התקוות לקראת הטורניר הגדול בעולם.


כזכור, המצרי נפצע בגלל שספג מכה קשה בכתף מסרחיו ראמוס וריאל מדריד ניצחה 1:3. לדבריו: "הרגע בו נאלצתי לצאת מהמשחק (בדקה ה-30) היה הקשה ביותר בקריירה שלי עד כה". סלאח נראה בוכה כשנאלץ לעזוב ועד אז ליברפול שלטה במשחק, אבל ההלם של מהפציעה שלו שינה לחלוטין את כיוון המשחק.


מצב הפציעה: "עכשיו המצב טוב יותר. מקווה מאוד שאוכל לשחק במשחק הראשון שלנו נגד אורוגוואי כבר בשבוע הבא, אבל זה יהיה תלוי באיך ארגיש ממש לפני המשחק. ברגע הפציעה היה מעורב כאב פיזי חזק ועצב נוראי שאני לא יכול לעזור יותר לליברפול. דקות אחרי זה כבר חששתי שלא אשחק במונדיאל. הייתי הרוס לגמרי. עבורנו לעלות למונדיאל לראשונה אחרי 28 שנה זה כמו עבור ספרד לזכות באליפות העולם. זה לא היה נורמלי שזכינו כמה פעמים באליפות אפריקה ולא הצלחנו כל התקופה הזאת לעלות למונדיאל".



#LaPortada "Dejar la final fue el peor momento de mi carrera". Este sábado, en MARCA, entrevista exclusiva a @mosalahpic.twitter.com/7ei63fcS9O

— MARCA (@marca) June 8, 2018


המצרי נשאל אם לדעתו המכה מראמוס הייתה מכוונת: "האמת שאני לא יודע. ראיתי שוב את מה שקרה, הוא תפס את היד שלי ונפל לצד השני. ראמוס שלח לי הודעה, אבל אף פעם לא אמרתי לו אם אני בסדר או לא".


האפשרות שמצרים תשחק בשמינית נגד ספרד: "הלוואי שזה ייצא לפועל ונוכל לעלות לשמינית ולהיפגש עם ספרד. זו יכולה להיות גם פורטוגל כך ששני המשחקים יהיו קשים מאוד. יש לנו מאמן מעולה, הקטור קופר, ויש לנו שחקנים טובים. המטרה שלנו היא לעלות לשמינית הגמר ומעבר לזה אנחנו לא חושבים. החוזק שלנו בנבחרת? העובדה שאנחנו משחקים כקבוצה מגובשת. קופר מאמן עם הרבה ניסיון שעוזר לשדרג אותנו. הוא שדרג אותנו טקטית ואישית הוא לימד אותי להגן טוב יותר".


סלאח בגמר ליגת האלופות.
סלאח בגמר ליגת האלופות. "הרגע הקשה בקריירה" (גטי אימג'ס)


הלחץ עליו במונדיאל: "הלחץ היה לעלות למונדיאל כי זה היה חסר מאוד למדינה. כרגע אין לחץ גדול, אבל אנחנו רוצים להשיג משהו יפה ולא סתם להשתתף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי