גריזמן: מצטער, אבל לא אודיע היום על עתידי

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

למרות כל הדיווחים והציפיות, חלוץ אתלטיקו מדריד דחה את ההחלטה על עתידו במסיבת העיתונאים בנבחרת צרפת. ההערכות המוקדמות דיברו על כך שיודיע על הישארות באתלטיקו מדריד, שנענתה לבקשתו לחזק את הסגל

(גודל טקסט)

חלוץ אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת אנטואן גריזמן היה צפוי להודיע היום (שלישי) במסיבת עיתונאים על עתידו, כשעל הפרק מעבר לברצלונה או הישארות בבירת ספרד, אך בסופו של דבר לא נתן תשובה. לאחר מספר דקות של המתנה, החלוץ נכנס לאולם באיסטרה שברוסיה ואמר: "אני מצטער מאוד שחיכיתם, אבל לא היום אני אודיע על עתידי".


ההודעה הקצרה שנתן שמה סוף לספקולציות בתקשורת האירופאית, כאשר ב"קאנאל פלוס" הצרפתי העריכו שהוא יודיע שבכוונתו להמשיך באתלטיקו. כזכור, הקולצ'ונרוס הציעו לגריזמן חוזה חסר תקדים בקבוצה עם שכר של 20 מיליון יורו ואף הובטח לו שסעיף השחרור שלו לא ישונה ולא יעלה על מאה מיליון יורו אם יישאר ויאריך חוזה.


בנוסף, רוצה אתלטיקו להחתים את תומא למאר ממונאקו כדי לשכנע אותו להישאר. צירוף שחקנים ברמה גבוהה הייתה אחת הדרישות של החלוץ כדי להישאר בקבוצה, והוא ביקש מראשי המועדון לחזק את הסגל ככל האפשר בגלל רצונו לזכות בתארים. עד כה אתלטיקו החתימה את הקשר רודרי הרננדס מויאריאל שנכלל בסגל המורחב של נבחרת ספרד.


מאמנו בטריקולור דידייה דשאן ביקש ממנו לפתור סוגיית הקבוצה בה ישחק עונה הבאה לפני תחילת המונדיאל, וגם השחקן עצמו אמר לא פעם שהעניין ייסגר לאן או לכאן לפני הטורניר, כדי שישחק ברוסיה בראש שקט. דשאן בכל אופן אמר כי הוא צופה שגריזמן יישאר בספרד ולא יעזוב את "לה ליגה".



גריזמן. ייפרד או יישאר? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי