ארסנל תפתח את העונה במשחק בית מול מנצ'סטר סיטי

ארסנל נגד מנצ'סטר סיטי
ארסנל נגד מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

פורסם לוח משחקי הפרמיירליג לעונת 2018/19: התותחנים יפגשו את האלופה ובמחזור השני ישחקו מול צ'לסי. הדרבי הראשון של מנצ'סטר: ב-10 בנובמבר. טוטנהאם תחנוך את האצטדיון החדש מול ליברפול

(גודל טקסט)

לוח משחקי הפרמיירליג לעונת 2018/19 פורסם היום (חמישי) והוא כולל משחק ענק כבר במחזור הראשון, כשארסנל עם אונאי אמרי תארח את מנצ'סטר סיטי. התותחנים יתארחו אצל צ'לסי במחזור השני. עוד במחזור הפתיחה, שיתקיים ב-11 באוגוסט: ליברפול נגד ווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד נגד לסטר, ניוקאסל מול טוטנהאם וברייטון של בירם כיאל ותומר חמד תתארח אצל ווטפורד. השחפים יפגשו את מנצ'סטר יונייטד במחזור השני.

יונייטד תפגוש את טוטנהאם במחזור השלישי, וב-15 בספטמבר טוטנהאם צפויה לחנוך את האצטדיון החדש במשחק ביתי נגד ליברפול. צ'לסי תפגוש את ליברפול ב-29 בספטמבר ושבוע לאחר מכן האדומים יארחו את מנצ'סטר סיטי. ב-20 באוקטובר ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד יגיעו לסטמפורד ברידג'. סיטי תתארח אצל טוטנהאם ב-27 באוקטובר ושבועיים לאחר מכן יתקיים הדרבי הראשון של מנצ'סטר באיתיחאד.

עוד משחקים מעניינים: מנצ'סטר יונייטד תארח את צ'לסי במחזור ה-36 ב-27 באפריל. ליברפול מול צ'לסי ב-13 באפריל והדרבי באולד טראפורד יתקיים ב-16 במרץ, כאשר שבוע קודם תתארח מנצ'סטר יונייטד אצל ארסנל.

שחקני טוטנהאם. יחנכו את האצטדיון נגד ליברפול (האתר הרשמי)
שחקני טוטנהאם. יחנכו את האצטדיון נגד ליברפול (האתר הרשמי)

במחזור הבוקסינג דיי, ברייטון תפגוש את ארסנל, לסטר את מנצ'סטר סיטי ו-ווטפורד תארח את צ'לסי לדרבי לונדוני. שלושה ימים לאחר מכן, ב-29 בדצמבר, צ'לסי תתארח אצל קריסטל פאלאס ואילו ליברפול תפגוש את ארסנל. ב-1 בינואר יתקיים משחק ענק בין סיטי לליברפול וארסנל תארח את פולהאם. במחזור הנעילה ב-12 במאי ברייטון תפגוש את סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי