נאינגולן עבר בדיקות באינטר, פסטורה חתם ברומא, הזאר למדריד?

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

קשרה של רומא בארבע השנים האחרונות נחת במילאנו וצפוי לחתום בנראזורי, כוכב צ'לסי מעוניין לעבור לבלאנקוס, שסימנו את כוכב קולומביה. ברצלונה הדביקה תג מחיר לחלוץ הצעיר שלה. מוראטה יעבור בטרייד לדורטמונד?

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
רשמי
* רומא הודיעה רשמית על צירופו של חאבייר פסטורה מפאריס סן ז'רמן שקיבלה עבורו כ-24 מיליון יורו.


* ברצלונה הודיעה שהחלוץ אבל רואיס (18) חתם לחמש שנים במועדון. סעיף השחרור של השחקן שגדל בוולנסיה ושיחק עד כה בברצלונה ב' יעמוד על 100 מיליון יורו. 


* אלן קזנובה חוזר לטולוז. המאמן הצרפתי, שסיים בקבוצה את קריירת המשחק ואימן אותה בין השנים 2008-2015, חוזר אחרי כשנתיים על הקווים של ראן. טולוז מימשה את האופציה על מקס גראדל ששיחק אצלה כמושאל מבורנמות'. 


C'est officiel, Alain Casanova est de retour sur le banc du @ToulouseFC !

https://t.co/CsPzh1LXCUpic.twitter.com/elFcEIWxmL

— Ligue 1 Conforama (@Ligue1Conforama) June 25, 2018


* סוזה קינטרה מונה לנשיאה הזמני של ספורטינג ליסבון. אתמול כאמור החליטה האסיפה הכללית של בעלי המניות בקבוצה להדיח את הנשיא הפרובלמטי של הקבוצה, ברונו דה קראבליו מתפקידו והיום החליטה רשמית על מינויו של קינטרה באופן זמני עד קיום הבחירות בספטמבר. הקבוצה מבירת פורטוגל תנסה להתאושש מהעזיבה של מספר שחקנים בכירים.


* מאמן נבחרת אלג'יריה רבאח מאג'ר סיים את תפקידו. 


* המגן הוותיק מתיו דבושי (32) חתם לשלוש שנים נוספות בסנט אטיין.  


* קשר אינגולשטאט, מקס כריסטיאנסן, עזב את הקבוצה וחתם לשנתיים בארמיניה בילפלד. 



Max Christiansen ist unser sechster Neuzugang. Der Mittelfeldspieler kommt ablösefrei von @Schanzer und hat bis 2020 unterschrieben. Herzlich Willkommen in Bielefeld! Mehr Infos gibt es hier: https://t.co/xRgEA9K3qA#immerdabei#AufArminiapic.twitter.com/pg7TMh9SPT

— DSC ArminiaBielefeld (@arminia) 25 ביוני 2018


שמועות
* ז'ואאו קנסלו, המגן הימני של אינטר שהושאל העונה מולנסיה, עשוי לפי דיווחים באיטליה לעבור בדיקות רפואיות ביובנטוס ביום רביעי. יובה צפויה לשלם עליו 38 מיליון יורו. לפי הסיכום, הסכום ישולם בשלושה תשלומים בשלוש השנים הבאות.


* ראג'ה נאינגולן נחת במילאנו והשלים את הבדיקות הרפואיות לצורך חתימה רשמית באינטר. הודעה רשמית על הצטרפותו צפויה לצאת בקרוב.


BREAKING: Radja Nainggolan has completed his medical at Inter Milan ahead of his move from Roma. (Source: Sky Italy) pic.twitter.com/AFVeCIOOMg

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) June 25, 2018


* פאריס סן ז'רמן הציעה הארכת חוזה למרקו וראטי עם שכר של 9 מיליון יורו עד 2022. לפני שנה ברצלונה הציעה לו משכורת של 10 מיליון יורו ולפי "גאזטה דלו ספורט" הוא מבקש להשוות את התנאים.


* אנדרה גומס מברצלונה עשוי להיות מושאל לויאריאל. גם ולנסיה עשויה לקלוט אותו בחזרה. 


* על פי "מארקה", אדן הזאר הציע את עצמו לריאל מדריד, לפני גמר האלופות האחרון בו זכתה. העיתון מדווח שאביו של השחקן תיירי הוא זה שיצר את הקשר עם הבלאנקוס. האבא אמר לעיתון "ל'סואר": "הזאר דחה את הארכת החוזה בצ'לסי כדי שיוכל לשקול אופציה לעבור לריאל מדריד. הבלגי דחה הצעה לשכר שבועי של 340 אלף ליש"ט לשבוע.


* ועוד מריאל: הבלאנקוס יהיו מוכנים להעביר את קארים בנזמה לבאיירן מינכן תמורת רוברט לבנדובסקי, כך על פי מספר דיווחים. ריאל מדריד לוטשת עיניים לעבר כוכב קולומביה חואן פרנדו קינטרו (25), ששייך לפורטו ושיחק כמושאל בריבר פלייט. ז'ולן לופטגי מכיר היטב את השחקן מימיו בפורטוגל.  


סוכנו של ג'לסון מרטינס מספורטינג ליסבון ששוחרר מהקבוצה בגלל השערורייה בה נשיא המועדון השעה מספר שחקנים מהסגל, הציע אותו לריאל ואתלטיקו מדריד. כך מדווח "קוריאו דה מאניה".


גלסון מרטינס. עונה הבאה במדריד?  (AFP)
גלסון מרטינס. עונה הבאה במדריד? (AFP)


* לטענת "דייל מייל", המנג'ר החדש של אברטון מרקו סילבה יבצע ניקוי אורוות כללי בגודיסון פארק וימכור את חלק מכוכבי הקבוצה שאכזבו, בהם יאניק בולאסי, מורגן שניידרליין, אשלי וויליאמס וגם וויין רוני שצפוי לעבור ל-MLS.


* "דיילי מייל" טוען שצ'לסי מוכנה להעביר לבורוסיה דורטמונד את אלברו מוראטה בתמורה לכריסטיאן פולישיץ' וסכום כסף נוסף. המנהל המקצועי של הצהובים שחורים התראיין לעיתון WAZ ואמר: "מוראטה יקר מדי עבורנו". רומן אברמוביץ' מצדו רוצה על הספרדי 80 מיליון יורו.


* על פי "הסאן", יובנטוס ומנצ'סטר סיטי התרשמו מהכישרון האוסטרלי, דניאל ארזני, השחקן הצעיר ביותר שמשחק במונדיאל 2018. 


* ווסטהאם מצטרפת ליובנטוס במירוץ אחרי ג'ק ווילשייר שעזב את ארסנל, אך מוכנה לתת לו חוזה לשנה אחת בלבד מחשש מהפציעות הרבות שעבר.


* "ליברפול אקו" מדווח שנבי קייטה, הרכש החדש של הקבוצה מליפצייג רוצה את החולצה עם הספרה 8 כמו שחקן העבר האגדי סטיבן ג'רארד וככל הנראה יקבל את מבוקשו..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי