הפתעות יש רק בביצת קינדר. זה מה שאמרו באתר ההימורים של לונדון, כל מי שהייתה צריכה לעבור את שלב הבתים -עברה. זה מונדיאל, זה קרב של כלבים גדולים, דוברמנים שחושפים שיניים וכולם מפחדים. זה מזכיר לי את נבחרת ארגנטינה של מונדיאל 2002, שאימצה כלב במחנה האימונים כי לא רצו שהוא יגיע לתפריט.



הדרום קוריאנים לא כל כך הושפעו מזה, ואבוי לי עשו מזה מטעמים. בלב שמחתי שהיה כך. אחרי ה-7:1 הקשה במונדיאל הקודם הבנתי שלחבר'ה האלה אין הומור. בספרים ישנו את המשפט: 'כדורגל משחקים... ובסוף...' תשלימו לבד, הכל תופס. לעומת זאת באיצטדיון במוסקבה היה שונה לגמרי. אולי חבל שלא עלו. צ'יצ'ה לא היה נותן לשחקנים שלו לתפוס בונדה, לא היה נותן להם לחייך את החיוך הציני של יורגן.



האוהדים של סרביה היו רעשניים יותר. הקריאה "סירביה סירביה" נשמעה טוב טוב אפילו שהם הגיעו במספרים הרבה יותר נמוכים מהברזילאים במגרש. למשך 10 דקות במחצית השניה זה היה מפחיד מאוד. המאטיץ' הזה אוכל בבוקר חביתה עם 16 ביצים, 250 גרם בייקון וכיכר שלם של לחם כפרי. החבר'ה מהכנריות אוכלים אסאי (פרי מהאמזונס), אפרודיזיאק (משהו שמרים), יוגורט דבש ועם זה יוצאים לקרב.



48 נבחרות יהיו במונדיאל של מקסיקו, ארה"ב וקנדה, זאת אומרת עד אז לאינפנטינו סיכוי גדול לשערות שיבה. 48 משחקים של השלב הראשון. ומה היה לנו בשלב הבתים הזה? צחקנו, בכינו וקיבלנו את השופט וידאו הזה בספקנות גדולה, אבל הוא רק אובייקטיבי וצודק אם הוא פוסק לטובתך, כי אם לא ,הוא הרי פוזל, גנב ומושפע מהסביבה.



אני נגד הדבר הזה. אין מצלמה מדויקת משופט שעומד חמישה מטר מהאירוע ויכול להצביע לסוג הדאודורנט של המגן. אם יש דבר שהמסך הקטן הזה, hd, 4k, דאבל די, תמחקו את המיותר, עוד לא פתר - זה את החוש הכי חשוב. אומנם אתה רואה, אתה שומע ואפילו מרגיש, אבל אתה לא מריח. זה כנראה הפיתוח הבא שהחבר'ה של רפאל מהתעשייה האווירית צריכים לפתור.



ריקרדו רושה, בלם ריאל מדריד לשעבר, סיפר שלפני משחק הוא לא היה מתקלח ארבעה ימים, אשתו ישנה אצל האמא והחלוצים לא היו מתקרבים, סיפור אמיתי חברים. עכשיו צריך לנוח, יש לנו את החברה מהטקילה על הראש בסמארה.