תפתחו את היומנים: הושלמה תמונת העולות לרבע הגמר

גביע העולם
גביע העולם | Gettyimages

הניצחון הדרמטי ש אנגליה על קולומביה חתם את שלב שמינית הגמר. ביום שישי ייפתח השלב הבא בקרב המסעיר בין צרפת לאורוגוואי. בהמשך בלגיה נגד ברזיל, שבדיה נגד אנגליה וקרואטיה נגד רוסיה. התאריכים והשעות

(גודל טקסט)

עם הניצחון הדרמטי שלה בפנדלים על קולומביה, אנגליה הצטרפה לצרפת, אורוגוואי, רוסיה, קרואטיה, ברזיל, בלגיה ושבדיה ובכך למעשה השלימה את תמונת העולות למשחקי רבע גמר מונדיאל 2018, שייערכו בסוף השבוע הקרוב.

המשחק הראשון שיפתח את רבע הגמר ביום שישי (17:00) בניז'ני נובגורוד יהיה הקרב בין צרפת שהדיחה את ארגנטינה לאורוגוואי שגברה על פורטוגל, כשהמנצחת תמתין בשלב לאחת מבין ברזיל או בלגיה, שייפגשו מאוחר יותר בקאזאן באותו היום (21:00). מדובר בחצי הגמר הראשון מבין השניים, שייערך ביום שלישי ה-10 ביולי (21:00) באצטדיון קרסטובסקי שבסנט פטרסבורג.

ביום שבת למחרת ב-17:00, שבדיה תפגוש בסמרה את אנגליה בקרב על הזכות לפגוש את המנצחת ברבע הגמר הנוסף שייערך באותו יום (21:00) בסוצ'י בין המארחת רוסיה לקרואטיה. שתי המנצחות ייפגשו בחצי הגמר השני שייערך באצטדיון לוז'ניקי שבמוסקבה ביום רביעי ה-11 ביולי, כשהמנצחת בו תעלה כמובן לגמר שייערך גם הוא בלוז'ניקי ביום ראשון ה-15 ביולי ב-18:00. אגב, למעט נבחרת שלושת האריות, עבור כל אחת מהנבחרות שתעלה מחצי הגמר הזה יהיה מדובר בגמר ראשון והיסטורי עבורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי