דיווחים: רונאלדו החל לחפש דירה בטורינו, אמבפה יחליפו?

ג'אנלואיג'י בופון עם כריסטיאנו רונאלדו
ג'אנלואיג'י בופון עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

התקשורת האיטלקית בטוחה שכוכב הבלאנקוס ישחק ביובנטוס, למרות שטרם הוגשה הצעה. המהלך עשוי לעלות לביאנקונרי 340 מיליון יורו. וגם: עיתונאי צרפתי טוען שחלוץ פ.ס.ז' יימכר תמורת 272 מיליון יורו, ריאל הכחישה

(גודל טקסט)
התעלומה הכי גדולה בכדורגל העולמי כיום, מלבד "מי תזכה במונדיאל", היא היכן ישחק כריסטיאנו רונאלדו בעונה הקרובה. באיטליה כבר פתחו בחגיגת CR7 ורבים מהעיתונים מתייחסים לעובדה שהוא יעבור ליובנטוס כסגורה, למרות שהדבר עדיין לא ברור. בעיתון הפורטוגלי "או ז'וגו" הלכו צעד קדימה ופרסמו שרונאלדו נתן את הסכמתו למהלך והוא הולך ומתרחק מריאל מדריד. אתמול אף פורסם שהוא גם סיכם את תנאיו ביובנטוס.


בעיתון "טוטו ספורט" נכתב שרונאלדו מתקרב בצעדי ענק ליובנטוס ובחרו בכותרת המובנת: "רונאלדו אל לה יובה". ישנם דיווחים באיטליה שטוענים שרונאלדו תמיד חיבב את יובה, היה קרוב למעבר למועדון לפני שחתם במנצ'סטר יונייטד ב-2003 ואף ה"סטנדינג אוביישן" שקיבל באליאנץ סטדיום אחרי השער שכבש במספרת חימם את ליבו.


עוד דווח ב"מארקה" הספרדי שרונאלדו יחפש בשבועיים הקרובים דירה בטורינו, בידיעה שהוא נפרד ממדריד שהייתה עיר אהובה עליו ועל משפחתו, אולם בשלב זה של הקריירה הוא מעדיף מקום פסטורלי ושקט באיטליה להתגורר בו.

Portada Diario #Tuttosport de Turín – Miércoles 04 julio. pic.twitter.com/gorto62RXk

— Sergio Biferi (@sbiferi) 3 ביולי 2018

מי שמנסה לקרר קצת את ההתלהבות הם אלה הטוענים שהעסקה גדולה מדי על יובנטוס מבחינה כלכלית. הבאת רונאלדו תחייב את יובה להשקיע לפחות 340 מיליון יורו כולל מיסים, ותחייב את הבעלים להרים כסף מכיסם הפרטי – דבר שבמשפחת אניילי העשירה עשו פעם אחרונה רק ב-2010. יובנטוס מתנהלת לבדה ללא התערבות כלכלית מחוץ למועדון.


יחד עם זאת גם ב"מארקה" נכתב כי לראשונה מאז שרונאלדו הגיע לריאל מדריד, הקבוצה רואה את עזיבתו כאפשרית. פלורנטינו פרס לא רוצה לעשות החלטות חפוזות ולפי העיתון לא התקבלה הצעה רשמית מיובנטוס עד עתה. תיתכן גם אפשרות שינסו בברנבאו להציע לרונאלדו חוזה חדש פעם נוספת, אבל לא בשכר שהוא דורש.

Portada Diario #Marca de Madrid – Miércoles 04 julio. pic.twitter.com/3otgiVZaeP

— Sergio Biferi (@sbiferi) 3 ביולי 2018

ב"מארקה" חזרו שוב על התיזה שרונאלדו כועס על פרס שלא נהג בו בהגינות ואם יעזוב זה לא יהיה בגלל הכסף. בכותרת נאמר שאם פרס לא יציע משהו חדש שיביא לרונאלדו קידום בקבוצה הוא יעזוב ובכותרת אחרת ב"מארקה" נאמר שבכל רגע הוא מתרחק מריאל מדריד.


בינתיים, באנגליה מדווחים שעוד קבוצה הצטרפה למירוץ אחרי רונאלדו: מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחזיר את הכוכב שהוליך אותה לזכייה בליגת האלופות ב-2008. על פי הדיווח, הנהלת הקבוצה הודיעה לריאל מדריד כי תהיה מוכנה לשלם עליו 99.8 מיליון יורו 


רונאלדו במדי יונייטד. יחזור לאולד טראפורד? (Gettyimages)
רונאלדו במדי יונייטד. יחזור לאולד טראפורד? (Gettyimages)


אם רונאלדו יימכר, נטען הבוקר ב"אס", הניסיון יהיה כמובן לרכוש את ניימאר מפאריס סן ז'רמן כאשר גם קיליאן אמפבה מועמד. יתרה מכך, עיתונאי צרפתי בשם בפטיסט ריפאר, שהיה מי שחשף את העובדה שאנטואן גרייזמן יאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד ויסרב לברצלונה, טוען כעת שכבר קיים הסכם עקרוני בין ריאל מדריד לפאריס סן ז'רמן לפיו הבלאנקוס ישלמו עבור היהלום בן ה-19 לא פחות מ-272 מיליון יורו, שיועברו בארבעה תשלומים.


ריאל מדריד מצידה הכחישה את השמועות כי היא פנתה לאמבפה. בהודעה רשמית שפרסם המועדון נאמר: "המידע שפורסם בשעות האחרונות לפיו קיים הסכם לכאורה בין ריאל מדריד לקיליאן אמבפה הוא שקרי לחלוטין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי