ההתאחדות הארגנטינאית הציבה אולטימטום לסמפאולי

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

בדרום אמריקה טוענים שחוסר שביעות הרצון הגדול מכישלון המאמן במונדיאל הובילו לנתק בין הצדדים, אך הוא לא יפוטר כדי שלא יאלצו לשלם לו את הפיצויים המובטחים בחוזה. אם ימשיך, לא יקבל תמיכה

(גודל טקסט)

ההתאחדות הארגנטינית הגישה אולטימטום למאמן הנבחרת חורחה סמפאולי, כך מדווחים היום (רביעי) במדינה המאוכזבת. על פי דיווח של TYC הארגנטיני,הנשיא צ'יקי טאפיה וסגנו דורשים שסמפאולי יתפטר לבדו מהנבחרת וכך לא יצטרכו לשלם לו את הפיצויים בגובה 20 מיליון דולר. אם המאמן יתעקש להישאר בתפקידו, הסבירו לו שהוא יעבוד בלי תמיכת ההתאחדות.

מטוס הנבחרת נחת בבואנוס איירס עם רק שחקן אחד שחזר לארגנטינה, הקשר אנסו פרס. שחקן נוסף, מרקוס אקוניה, ירד בליסבון. לסמפאולי הוסבר שאין לו עתיד כמאמן הנבחרת, אבל הוא עדיין מתעקש להישאר. בהתאחדות טוענים שהם מרגישים כי סמפאולי רימה אותם שלא הוציא לפועל את התוכניות שלו עם הנבחרת כפי שהבטיח להתאחדות לפני שהחתימה אותה.

ההתאחדות איימה כי אם סמפאולי יישאר, היא תקצץ לו את הטיסות לחו"ל כדי לעקוב אחרי שחקנים והוא יאמן נטו את הקבוצה בלי עזרה נוספת של צוות שיעבוד יחד איתו. כרגע רוצים לראות בהתאחדות אם סמפאולי יתעקש להמשיך עד הקופה אמריקה הקרוב 2019 בברזיל. רשת "פוקס" של ארגנטינה תיארה את המצב כמתח גדול בין הצדדים.

מסי. למאמן אין הסבר לכישלון במונדיאל (Gettyimages)
מסי. למאמן אין הסבר לכישלון במונדיאל (Gettyimages)

ב"אולה" נכתב שהיתה דווקא שיחה טובה בין סמפאולי לנשיא ההתאחדות, אבל בכל מקרה הדברים ייסגרו רק כאשר סגן הנשיא דניאל אנגליצ'י יחזור מאירופה ואז תהיה שיחה בין הצדדים. העיתון כתב: "בכל מקרה בהתאחדות לא פיטרו את סמפאולי, אבל נתנו לו להבין שהם רוצים שיילך. מה תהיה התשובה שלו נראה בימים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי