רונאלדו: אם דורשים עליי 100 מיליון יורו, לא רוצים אותי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

בספרד מדווחים שהפורטוגלי היה קרוב לעזיבת ריאל מדריד כבר בינואר, לאחר שנעלב מתג המחיר שהקבוצה הציבה. סוכנו מנדס נפגש עם פרס וסאנצ'ס, לאחר שהכוכב אמר שנמאס לו מהמלחמות. הביאנקונרי מקווים להציגו בשבת

(גודל טקסט)
האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד נראתה עד לא מזמן כלא מציאותית, אך בתקופה האחרונה נראה שהיא רק הולכת ומתקרבת. לפי אחת "אל צ'ירינגיטו", מתוכניות הטלוויזיה הפופולאריות בספרד, סוכנו של הפורטוגלי ז'ורז' מנדס קיים פגישה עם נשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס בנוגע למעבר של הכוכב ליובנטוס. "אני לא רוצה להמשיך במלחמה הזאת עם הבלאנקוס", אמר רונאלדו לסוכנו על פי הדיווח, כשנוסף נטעןשהוא מוכן לכך שתג המחיר שלו יעמוד 100 מיליון יורו כדי לעבור לאלופת איטליה.


בעיתון "אס" דווח על מה שכבר פורסם באיטליה, שרונאלדו סיכם את כל תנאיו ביובנטוס וירוויח 30 מיליון יורו לעונה, כשכל מה שנותר הוא סיכום בין המועדונים על דמי ההעברה. לפי הידיעה, עזיבתו של הפורטוגלי היא עניין של ימים ספורים ואולי אף שעות, ושיחד עם התפטרותו של זינדין זידאן הקבוצה תאבד את שני האנשים הכי חשובים שהיו לה בשנים האחרונות. הסוכן מנדש הבטיח שישיג אישור מריאל לרכישת הפורטוגלי עבור 100 מיליון יורו, כשהתקווה של הביאנקונרי היא להציגו אפילו בסוף השבוע הקרוב.


ב"מארקה" נכתב הבוקר שההחלטה של ריאל מדריד למכור את רונאלדו ב-100 מיליון יורו נפלה בינואר כאשר הוא לא היה בכושר שיא, ובמועדון הוחלט שזה סכום מתקבל על הדעת בהנחה שלא יעבור ליריבה ישירה של הבלאנקוס אלא לסין או ל-MLS. הפורטוגלי נעלב מהמחיר ואמר אז למקורביו: "אם הם מעריכים אותי ב-100 מיליון יורו, הם לא רוצים אותי". בדיווח נכתב שזו הייתה הזמנה של המועדון שהכוכב יעזוב כבר בינואר, והדבר מסביר את דבריו של רונאלדו אחרי הזכייה בליגת האלופות: "היה נחמד לשחק בריאל מדריד", כי הוא ידע שהמועדון החליט למכור אותו כבר מינואר.


העונה של ריאל מדריד קיבלה תפנית בלתי צפויה כשרונאלדו חזר לשיאו ואף כבש שער מדהים במספרת נגד יובנטוס בטורינו, קיבל יחס מדהים מהאוהדים וזכה בליגת האלופות. בנוסף, ב"מארקה" סותרים את ההכחשה שפרסמה ריאל מדריד בקשר להורדת סעיף השחרור ופרסם שאכן יש מסמך כזה הקובע שמחירו כעת עומד על 100 מיליון יורו.


#LaPortada "Si valgo 100 millones es que no me quieren" pic.twitter.com/DSiyWbWnpu

— MARCA (@marca) 4 ביולי 2018

בנוסף, בעיתון הספרדי ABC נטען שלמרות שמוחמד סלאח האריך את חוזהו בליברפול ושידרג את שכרו, הוא הוצע לריאל מדריד ב-225 מיליון יורו, כשבמקביל נכתב שאלופת אירופה לא תשחרר את רונאלדו בפחות מ-150 מיליון יורו. במקביל, האתר "או קיי דיאריו" כתב שבמקרה שפאריס סן ז'רמן תצטרך לוותר על אחד מכוכביה, ניימאר או קיליאן אמבפה בגלל החקירה של אופ"א נגדה בעקבות רכישתם השניים, יהיה קל יותר לריאל מדריד לרכוש את הכישרון הצרפתי הצעיר.


מנכ"ל יובנטוס לשעבר, לוצ'יאנו מוג'י, התייחס לעסקת רונאלדו כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לדעתי הוא כבר חתם ועבר בדיקות רפואיות ביובנטוס במינכן". בהמשך אמר בטלוויזיה האיטלקית שכתב את הדברים לפני שדיבר עם אנשים חשובים במועדון, וגילה שהיה קרוב להחתים את CR7 ביובנטוס כשהאחרון היה בן 18. במקביל, אוהדי יובנטוס לא מחכים להודעה הרשמית ועל פי תמונה שהופצה ברשתות החברתיות, חלקם כבר דאגו לחולצות של העונה הבאה עם שמו של הפורטוגלי והספרה 7, שכיום שייכת לחואן קוודראדו.


Secondo me ha già firmato e fatto le visite a Monaco di Baviera #CR7

— Luciano Moggi (@LucianoMoggi) July 4, 2018

Juventus fans are already hunting for Cristiano Ronaldo's Juve jerseys. [Leggo] pic.twitter.com/Td1ncSX2MW

— Forza Juventus (@ForzaJuve2017) July 5, 2018

בתוך כך, ניקולאס היגוואין, אחיו של חלוץ יובנטוס גונסלו היגוואין, אמר ל"סקיי איטליה" שלשחקן אין כרגע כוונה לעזוב את הקבוצה, למרות הדיווחים על כך שיעבור לצ'לסי תמורת 60 מיליון ליש"ט כחלק ממימון רכישת רונאלדו. עוד הוסיף האח שהיגוואין ורונאלדו היו ביחסים טובים בריאל מדריד והוא ישמח לשתף איתו פעולה ביובנטוס, אבל הם לא דיברו על כך מאז שהחלוץ עזב: "יש לנו עוד שלוש שנים ביובנטוס וכרגע לא דיברנו עם אחד קבוצה אחרת. גונסלו מאושר ביובנטוס". במקביל הוסיף ניקולאס שאחיו הסתדר מצוין עם מאוריציו סארי, שמועמד לאמן את צ'לסי, ובאופן מפתיע לא הכחיש את השמועות שהיו חילוקי דעות בין היגוואין למאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי