ריאל דורשת מרונאלדו: תכריז שביקשת לעזוב

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

השמועות על מעברו של CR7 ליובנטוס ממשיכות להכות גלים ברחבי היבשת, כשעל פי דיווחים התנאי מבחינת הבלאנקוס התנאי הוא שהכוכב יוציא הודעה מסודרת על כך שהוא משוחרר לבקשתו

(גודל טקסט)

מה שעד לפני מספר שבועות נראה מופרך וחסר סיכוי, מתחיל להיות ריאלי מיום ליום. על פי דיווחים של "סקאי ספורט" האיטלקי, ביובנטוס אופטימיים לגבי הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו לקבוצה אחרי שקיבלו מסרים חיוביים מריאל מדריד לגבי ביצוע ההעברה. לפי הדיווחים, רונאלדו יצר קשר עם מאמנו הקודם בריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי שמונה למאמן נאפולי ושאל אותו לגבי הסרייה A והחיים בארץ המגף. רונאלדו שוהה בימים אלו בחופשה פרטית ביוון ומוכן להמריא לטורינו בכל עת במידה והעסקה תבשיל.

הגברת הזקנה מצידה, מחכה עכשיו לז'ורז' מנדש, סוכנו של רונאלדו, שיעביר לידיהם את כל המסמכים הדרושים לביצוע ההעברה על סך 100 מיליון יורו. באלופת איטליה מצידם לא מתכוונים לפעול בשלב זה, אך ישלמו את סכום ההעברה הדרוש ברגע שהוא יקבע. היבט נוסף הוא גורמים בבורסה האיטלקית שמבקשים תשובות מאלופת איטליה כיוון שהמועדון נסחר בבורסה ומנייתו עלתה בצורה חדשה בימים האחרונים. טנקרדי פאלמרי, עיתונאי נוסף אמר בנושא: "יש 55 אחוז שרונאלדו יחתום ביובנטוס. רונאלדו נפגש ביום אתמול (שישי) במדריד עם מנדש פעם נוספות וטס ליוון. יש עדיין אפשרות שריאל תנסה להשאיר אותו ואפשרות אחרת שמנצ'סטר יונייטד תנסה ברגע האחרון לשכנעו לחזור אליה".

התנאי של ריאל מדריד מבחינתה הוא שרונאלדו יודיע פומבית שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה, מה שעדיין לא קרה כאמור וזו עיקר המחלוקת בשלב זה בין CR לבלאנקוס. עוד נכתב כי מבחינה כלכלית, מכירת רונאלדו ב-100 מיליון יורו תיחשב להצלחה עבור אלופת אירופה כיוון שתשע שנים קודם לכן הוא הגיע בסכום נמוך יותר(94 מליון) ובעיקר העובדה שהוא כבר בן 33.

מנדש. (Gettyimages)
מנדש. (Gettyimages)

הסאגה כמובן מעסיקה את כלי התקשורת בארץ המגף, כשליבורנו, העולה החדשה לסרייה A, בחרה לעקוץ את הגברת הזקנה כשכתבה בטוויטר: "הכריסטיאנו האורגינלי נמצא אצלנו" כשכוונתם לכריסטיאנו לוקרלי, שחקן הקבוצה לשעבר שמונה למאמנם החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי