ניימאר: יהיה קשה למצוא את הכוחות לשחק כדורגל שוב

ניימאר
ניימאר | AFP

כוכב נבחרת ברזיל פרסם הודעה אמוציונלית אחרי ההדחה מגביע העולם: "הרגע העצוב ביותר בקריירה, הייתה לנו את האפשרות לעשות היסטוריה"

(גודל טקסט)
יממה לאחר ההדחה הכואבת של ברזיל מגביע העולם ברוסיה, הכוכב הכי גדול שלה ומי שספג ביקורות אין קץ, ניימאר, בחר לפרסם הודעה אמוציונלית ברשתות החברתיות וסיכם את גביע העולם שהסתיים עבור הסלסאו ב-2:1 לבלגיה ברבע הגמר.


כזכור, ניימאר נפצע בפברואר האחרון והיה במירוץ נגד הזמן כדי להגיע לרוסיה כשיר במאת האחוזים ובפוסט המפתיע שפרסם הודה שהימים הבאים יהיו קשים אפילו יותר: "אני יכול לומר שזה הרגע העצוב ביותר בקריירה שלי, זה כל כך כואב כי ידענו שאנחנו יכולים לנצח. היו לנו התנאים כדי להעפיל ולהתקדם כל הדרך להיסטוריה, אבל זה לא קרה.


"קשה למצוא את הכוחות לשחק כדורגל שוב, אבל אני בטוח שאלוהים ייתן לי את הכוח לחזור חזק יותר ועל כך אודה לו. אני מאוד שמח להיות חלק מנבחרת ברזיל וגאה בכל אחד מחבריי. החלום נגמר, אבל ימשיך לחיות בראש ובלב של כל אחד מאיתנו".


 

Posso dizer que é o momento mais triste da minha carreira, a dor é muito grande porque sabíamos que poderíamos chegar, sabíamos que tínhamos condições de irmos mais além, de fazer história .. mas não foi dessa vez. Difícil encontrar forças pra querer voltar a jogar futebol, mas tenho certeza que Deus me dará força suficiente pra enfrentar qualquer coisa, por isso nunca deixarei de te agradecer Deus, até mesmo na derrota… porque eu sei que o teu caminho é muito melhor do que o meu ❤️ Muito feliz em fazer parte desse time, estou orgulhoso de todos, interromperam nosso sonho mas não tiraram da nossa cabeça e nem dos nossos corações ❤️

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



ניימאר כאמור ספג לא מעט ביקורות על הנפילות הרבות והגלגולים שלו על כר הדשא, אולם לא במקרה הוא הוכשל יותר מכל שחקן אחר במונדיאל – 26 פעמים בחמישה משחקים. גם בהפסד לבלגיה אתמול הוא יצר יותר מצבים מכל שחקן אחר, שבעה בסך הכל, ניסה לקחת אחריות ולאיים על טיבו קורטואה, אולם הסלסאו מצאו את הרשת מנגיחה של רנאטו אוגוסטו ולא הצליחו לחזור מהשערים המוקדמים של פרננדיניו (עצמי) וקווין דה בריינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי