בנזמה נפרד מריאל? "אסיר תודה וגאה ב-9 שנותיי"

קארים בנזמה
קארים בנזמה | האתר הרשמי

החלוץ שנרכש מליון ב-2009 העלה פוסט ובו רמז על עזיבתו, כשנאפולי מוזכרת כמועמדת מובילה לצרפו ונטען כי אנצ'לוטי סימן אותו כמטרה המרכזית לקיץ: "תודה לנשיא, לאנשי המועדון, לשחקנים ולמאמנים"

(גודל טקסט)
קארים בנזמה ספג לא מעט ביקורות על יכולתו בריאל מדריד בשנתיים האחרונות, ונראה שעם עזיבתו של זינדין זידאן זהו גם סיום דרכו של הצרפתי בן ה-30 בשורות אלופת אירופה. בפוסט שפרסם הערב (שני) ברשתות החברתיות, רמז בנזמה על עזיבת המועדון לאחר תשע שנים, מאז נרכש תמורת 35 מיליון יורו מליון ביולי 2009.


"לפני תשע שנים לבשתי לראשונה את החולצה של ריאל מדריד", כתב בנזמה, "אני רוצה להודות לנשיא, לאנשי המועדון, לשחקנים ולכל המאמנים שהיו לצדי. גאה להגן על סמל המועדון ואסיר תודה לעולמים". לפי הדיווחים, נאפולי עשויה לצרפו תמורת 40 מיליון יורו כשהמאמן קרלו אנצ'לוטי כבר נפגש עם ראשי ריאל והציב את הצרפתי כרכש המרכזי שלו לעונה הבה.


Hace 9 años me ponía por primera vez la camiseta del @realmadrid Gracias al presidente, a todo el club y los jugadores Y a todos los entrenadores con los que coincidí. Orgulloso de defender este escudo y eternamente agradecido siempre #HalaMadridpic.twitter.com/wgxDZ7BvFI

— Karim Benzema (@Benzema) July 9, 2018

בשנתיים האחרונות הבקיע בנזמה רק 16 שערים בליגה הספרדית, אבל בסך הכל הרשית 80 פעמים ב-276 משחקים ב"לה ליגה" והיה שותף עם הבלאנקוס לזכייה בשתי אליפויות, הניף ארבע פעמים את גביע האלופות וכן זכה עם הבלאנקוס בשני גביעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי