סמפאולי נפגש עם ראשי ההתאחדות, הוחלט שלא לפטרו

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

למרות הכישלון במונדיאל, מאמן נבחרת ארגנטינה נפגש עם קלאודיו טאפיה, טען כי פיצויים לא יהוו בעיה אם יוחלט לסיים את ההתקשרות והבהיר שביכולתו לשפר את האלביסלסטה, דבר שהרשים את הנוכחים. עתידו ייבחן

(גודל טקסט)

תפנית גדולה בעלילה. הסברה הייתה שעד היום (שני) חורחה סמפאולי כבר יסיים רשמית את דרכן כמאמן נבחרת ארגנטינה בעקבות הכישלון במונדיאל, אבל הערב אישרה רשמית ההתאחדות הארגנטינית שהוא ימשיך בתפקידו לפחות בזמן הקרוב.

היום נפגש סמפאולי עם יושב ראש ההתאחדות קלאודיו טאפיה וסגנו, כשלפי דיווחים עוד לפני ההודעה הרשמית במהלך השיחה שנועדה לפתור את הסיטואציה הנוכחית הם הבהירו לו כי מטרתם לסיים את ההתקשרות. כידוע, לסמפאולי חוזה עד 2022 בהתאחדות הארגנטינית ופיטורים עלולים לעלות כ-20 מיליון דולר, מלוא חוזהו לארבע השנים הבאות, אולם במפתיע המאמן הבהיר כי פיצוייו לא יהוו כל בעיה.

עם זאת, סמפאולי הבהיר לראשי ההתאחדות כי הוא משוכנע ביכולתו לשנות את המצב והוחלט כי כעת הוועד הפועל של ההתאחדות ידון בנושא. כידוע, ארגנטינה הודחה בשמינית הגמר אחרי 4:3 מול צרפת, אבל עברה בקושי רב את שלב הבתים – הובסה מול קרואטיה, השיגה ניצחון דרמטי על ניגריה וסיימה רק בתיקו מול איסלנד, אלא שהגישה של סמפאולי בפגישה היום הובילה לכך שבשלב זה הוא יישאר ואף יעבוד בקרוב עם הנבחרת עד גיל 20. ארגנטינה תערוך שני משחקים הכנה בספטמבר ונראה כי לפחות עד אז הוא יישאר בתפקיד. המשימה הרשמית הבאה של האלביסלסטה תהיה הקופה אמריקה.


סמפאולי. מפתיע, אבל נראה שבשלב זה הוא נשאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי