עושים שוק: ארתור הוצג בברצלונה, מאחרז על סף מעבר לסיטי

ריאד מאחרז
ריאד מאחרז | Gettyimages

הקטלונים הודיעו על הגעתו של הברזילאי עוד הקיץ. וגם: נאתכו מועמד לוויאדוליד, יונייטד ביררה לגבי מילינקוביץ'-סאביץ', לבנדובסקי יישאר בבאיירן מינכן, ניימאר רוצה להיפטר מקבאני ויריבת מכבי ת"א מתחזקת

(גודל טקסט)
רשמי
* בשבוע שעבר הודיעה גרמיו על עזיבת ארתור לברצלונה, הערב הקטלונים עשו זאת בעצמם והכריזו על הגעת הקשר עוד הקיץ. הוא נרכש כבר במארס האחרון תמורת 31 מיליון יורו לפני בונוסים ששוויים תשעה מיליון יורו נוספים. הוא יחתום לשש שנים וכמובן יהיה מחליפו של פאוליניו שחזר לגוואנגז'ו אברגרנדה. סעיף השחרור שלו: 400 מיליון יורו.

Welcome @arthurmeloreal! Bem-vindo!
⚽️ #EnjoyArthur
#EnjoyBarçapic.twitter.com/18YQ4uOXjW

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 9, 2018


* ג'אנלואיג'י בופון קיים אימון ראשון בפאריס סן ז'רמן לפני הצגות הרשמית בפארק דה פראנס כשחקנה החדש של אלופת צרפת.


Premier entraînement pour @gianluigibuffon#OneOfUspic.twitter.com/8LT8mPSEno

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) July 9, 2018

רלף ראנגניק, ששימשכהמנהל הספורטיבי של לייפציג, מונה למאמן המועדון לעונה הקרובה לפני שיוליאן נגלסמן יצטרף החל מעונת 2019/20. הוא אימן בעבר בשאלקה והתמוטט בגלל לחץ על הקווים, אולם כעת הוא יהיה גם המנהל הספרטיבי וגם המאמן.


* השוער בן ה-21 דניאל פוזטו נרכש על ידי רומא מפלמייראס הברזילאית. הוא יהיה השוער השלישי של הקבוצה, אחרי אליסון ואנטוניו מירנטה.

Daniel Fuzato è un nuovo calciatore giallorosso

https://t.co/WEhKT9R6DW#ASRomapic.twitter.com/Ttg1TgXajC

— AS Roma (@OfficialASRoma) July 9, 2018

* חלוץ סראגוסה עד לפני עונה, בורחה איגלסיאס, חתם עד 2022 באספניול. הוא היה שייך לסלטה ויגו. הקבוצה שילמה עליו 10 מיליון יורו וכעת סעיף השחרור שלו עומד על 28 מיליון יורו.


✍ Borja Iglesias, nou davanter del @RCDEspanyol!

El futbolista gallego, que ha rechazado ofertas importantes de otros clubes, firma por cuatro temporadas con el #RCDE: https://t.co/yHUuJ5hMxa

¡Bienvenido, #BorjaPerico! pic.twitter.com/1pooBUqHtK

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) 9 ביולי 2018


* פרנצווארוש, שתשחק נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, רכשה כבר שחקן שביעי העונה. אחרי שהחתימה את מרסל הייסטר מבית"ר, היום צירפה הקבוצה ההונגרית את הקשר האוקראיני איבן פטריאק ששיחק בעבר בזוריה. הוא הושאל בלבד עם אופציה לרכישה. לפי "טרנספרמרקט" ערך השוק שלו הוא 2 מיליון יורו.


Змінив @ChampionsLeague на @EuropaLeague
Іван Петряк наступний сезон на правах оренди проведе у Ференцвароші.
Успіхів pic.twitter.com/SeCpP3Ax4Y

— FootballHub (@FootballHub_Ua) 8 ביולי 2018


* ג'ק ווילשר הוצג רשמית כקשר ווסטהאם. בימים האחרונים דווח שהוא סיכם ועבר בדיקות רפואיות לקראת עזיבתו בחינם את ארסנל, בשורותיה סיים חוזה. היום זה הפך לרשמי.

West Ham United are delighted to confirm the signing of Jack Wilshere on a three-year contract!https://t.co/ypuibbsrUM

— West Ham United (@WestHamUtd) July 9, 2018

* ג'וליאן ואן מוס, חלוץ בן 17 מפ.צ. ציריך, חתם לשלוש שנים בבאזל


שמועות
* קשר נבחרת ישראל ביברס נאתכו הוזכר כמועמד לוויאדוליד, העולה החדשה לליגה הספרדית.


* רוברט לבנדובסקי קיווה לעבור לריאל מדריד או לכל הפחות לפרמיירליג, אבל הצעות לא התקבלו והחלוץ הפולני החליט להישאר בבאיירן מינכן, כך לפי "בילד".

Bild | Robert Lewandowski is now planning to stay at FC Bayern. A move to another big club is off the table. pic.twitter.com/69obbNdrx9

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) July 9, 2018

* קרלו אנצ'לוטי ביקר בשבוע שעבר במדריד כדי לדון עם הקבוצה שאימן בעבר על האפשרות להחתים את קרים בנזמה עבור נאפולי. הוא נפגש עם מנכ"ל ריאל מדריד, חוסה אנחל סאנצ'ס, והתעניין גם לגבי המגן הימני המרוקאי-ספרדי אשרף חכימי. העברה אפשרית של בנזמה תידון רק אחרי סגירת הנושא של כריסטיאנו רונאלדו. בריאל מדריד מתעסקים כרגע רק בהעברה הזאת.


מגן באיירן חואן ברנט עשוי לעבור לפורטו. אלכס טלס המגן הברזילאי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. 



* מגאל קאקוטה חלוץ צ'לסי עובר בדיקות רפואיות להצטרף לעולה החדשה בספרד ראיו ואייקנו.


* ב"מירור" פורסם שריאל סוסיאדד רוצה להחתים את נאצ'ו מונריאל בן ה-32 מארסנל.


הקשר דניאל ואס מסלטה ויגו סגר סופית ב-ולנסיה ועובר בדיקות רפואיות.


* קשר מונאקו סואליהו מייטה עובר בדיקות רפואיות כדי להצטרף לטורינו. הקבוצה גם תחתים את בלם אתלטיקו מיניירו הברזילאי גיילסון ברמר בן ה-21.


Gleison #Bremer è a Torino per le visite mediche col @TorinoFC_1906, prima di lui è arrivato anche Soualiho #Meité. Entrambi sono attesi stasera a Bormio.#Toro#Torino#ForzaToro#calciomercato
(foto @Toro_News) pic.twitter.com/tZxXd4tKiv

— ToroRock (@ToroRockOff) 9 ביולי 2018


* ניקולה קאליניץ', שנזרק מנבחרת קרואטיה, אמור לעזוב את מילאן. לפי סוכנו אתלטיקו מדריד וסביליה מעוניינות בו.


* האתר "פאריס יונייטד" טוען שפול פוגבה רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בגלל היחס של ז'וזה מוריניו אליו, והוא מעונין לעבור לברצלונה במקום פאוליניו שהושאל לאברגרנדה. יחד עם זאת היחסים בין סוכנו מינו ראיולה לבארסה גרועים. לפי ידיעות ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז", גם ליאו מסי תומך בהחתמת פוגבה שעשוי לעלות מעל 100 מיליון יורו אם יונייטד בכלל תסכים למכור אותו.


* העיתון "ספורט" מדווח שאדינסון קבאני עשוי לעבור לנאפולי, אחרי שניימאר מפעיל לחצים על הנהלת הקבוצה להיפטר ממנו.


* אחיו של אנטוניו קונטה טוען שהוא יישאר מנג'ר צ'לסי העונה ושרומן אברמוביץ' לא מוכן להיכנע לסחיטה של נאפולי, שדורשת על מאוריציו סארי פיצוי בסך 17.5 מיליון ליש"ט. לטענת נאפולי הוא חתום עדיין בקבוצה ומקבל משכורת למרות שקרלו אנצ'לוטי מונה למאמן.


מריו פרננדס. אינטר מעוניינת בו (AFP)
מריו פרננדס. אינטר מעוניינת בו (AFP)


* התקשורת באיטליה מדווחת שנציגי מנצ'סטר יונייטד נפגשו עם ראשי לאציו בניסיון לברר את עלויות עסקת הקשר  הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. גם ריאל מדריד נמצאת בתמונה, אולם קבוצתו דורשת עבורו כ-150 מיליון יורו.


* ראיין באבל, שככבר עם רגל וחצי מחוץ לכדורגל ושיקם את הקריירה כהוגן מאז הגיע לבשיקטאש בינואר 2017, על סף מעבר לפלמנגו הברזילאית תמורת 7 מיליון יורו.


* מגן נבחרת רוסיה וצסק"א מוסקבה מריו פרננדס, שהצטיין במונדיאל, עשוי לעבור לאינטר המעוניינת בו. הקבוצה מחפשת מגן ימני שיחליף את ז'ואאו קנסלו שעבר ליובנטוס. מגן אתלטיקו שימה ורסאליקו הוא המועמד הראשון לתפקיד, אבל אם יעלה יותר מדי אינטר תלך על הברזילאי המתאזרח ברוסיה.


* ב"דיילי מייל" דווח שעיסקת ריאד מאחרז תיסגר תוך 48 שעות אחרי שמנצ'סטר סיטי ולסטר הגיעו לסיכום על תשלום 60 מיליון ליש"ט. האלגי'ראי כלל לא יצא עם לסטר למחנה האימונים בצרפת.


* הבוס של אייאקס, אריק טן האח, אישר שהקבוצה רוצה חזרה את הבלם דיילי בלינד שנמכר על ידה למנצ'סטר יונייטד, כך דווח ב"סקאי".


באלוטלי. המעבר על סף ביטול (AFP)
באלוטלי. המעבר על סף ביטול (AFP)


* עסקת מריו באלוטלי שאמור היה לחתום במארסיי עשויה להתבטל אחרי שבניס טוענים שמארסיי פנתה לבאלוטלי באופן לא חוקי.


* אברטון רוצה את חלוץ שבדיה אמיל פורסברג מלייפציג.


* ארסנל במו"מ עם לוריין כדי להחתים את הקשר בן ה-19 מתאו גונדוזי, שהיה מועמד לטוטנהאם בחלון ההעברות בינואר. גונדוזי גדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן.


* אנדרה איו עשוי לעזוב את סוונזי ולעבור לבשיקטאש בהשאלה עד סיום העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי