נשיא נאפולי: ז'ורז'יניו עובר לצ'לסי, סארי יחליף את קונטה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

יום סוער בלונדון: ב"סקיי איטליה" דווח שמנג'ר הבלוז פוטר, אאורליו דה לאורנטיס טען שהמאמן אותו פיטר עובר לסטמפורד ברידג' ואיתו גם יגיע הקשר שכבר סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה התייצב השבוע לאימוני פתיחת העונה של צ'לסי וניסה לשדר עסקים כרגיל בזמן שבאתר הרשמי של המועדון כלל לא טרחו לציין את חזרתו למתחם לאחר החופשה. היום (רביעי), כך לפי דיווח ב"סקאיי" האיטלקי, הרומן בין הצדדים הסתיים – ובמהרה אמורה להודיע קבוצתו של רומן אברמוביץ' גם על מחליפו על הקווים ועל רכש נוצץ שיגיע יחד איתו מנאפולי.

לפי הדיווח פוטר אנטוניו קונטה לפני זמן קצר אחרי שנתיים בצ'לסי. כזכור הוא הגיע ללונדון בקיץ 2016 אחרי שנים מוצלחות ביובנטוס ובנבחרת איטליה והוביל את הקבוצה לאליפות, אולם בעונה שעברה הקבוצה קרסה כליל, גם מכירתו של דייגו קוסטה לא סייעה למעמדו במועדון, והיא נותרה מחוץ לרביעייה הראשונה ואיבדה את המקום בליגת האלופות.

מי שיחליף את קונטה, כפי שמדווח מזה שבועות רבים, הוא מאוריציו סארי שנאפולי בחרה להחליפו בקרלו אנצ'לוטי. ההפתעה הגדולה שהיא שבנוסף לסארי בן ה-59 יגיע מנאפולי גם הקשר ז'ורז'יניו, שכבר היה על סף חתימה במנצ'סטר סיטי. נשיא נאפולי אישר שהעסקה סוכמה ולא מן הנמנע שכבר היום הבלוז יאשרו רשמית את פיטורי קונטה, החלפתו בסארי ורכישת ז'ורז'יניו.


ז'ורז'יניו. מגיע עם סארי לסטמפורד ברידג' (AFP)

המו"מ בין נאפולי למנצ'סטר סיטי נתקל לאחרונה בקשיים, ככל הנראה מיליוני יורו בודדים הם שעשו את ההבדל, ומרגע שצ'לסי נכנסה לתמונה בהצעה משודרגת בחר אאורליו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי, להעבירו לסטמפורד ברידג' כשבנוסף הוא יזכה גם לפיצוי על מינוי מאוריציו סארי, המאמן שפוטר על ידו ומחזיק בחוזה עד קיץ 2019. באיטליה כבר מדווחים שלא מן הנמנע שמי שיאבד את מקומו בסגל הבלוז ויעבור כחלק מאותה עסקה לנאפולי הוא ססק פברגאס בן ה-31 שהתנדנד תחת קונטה בין הספסל להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי