פ.ס.ז' תציע לניימאר חוזה חדש כדי שלא יעבור לריאל מדריד

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הספרדים בלחץ אחרי עזיבת רונאלדו וזידאן כשהברזילאי הוא האופציה המועדפת. הצרפתים יעלו את שכרו של הקשר ל-50 מיליון יורו בשנה והוא ירוויח כמו מסי. בקבוצה רוצים לראות את חאמס רודריגס חוזר

(גודל טקסט)
ריאל מדריד בלחץ. אחרי עזיבתם של כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן, הקבוצה מחפשת כל דרך כדי לשכנע את ניימאר להגיע ותשלח, שוב, משלחת לברזיל כדי לשכנע את משפחתו של הקשר שהוא צריך לעבור אליה אם הוא רוצה לשקם את הקריירה שלו ובעיקר את התדמית שלו בעולם שנפגעה קשות בגביע העולמי. לפי העיתון "אס" פאריס סן ז'רמן לא מוכנה למכור אותו ואף מציעה לו העלאה בשכר כדי להשאיר אותו בבירת צרפת.


העיתון פרסם הבוקר (שישי) כי המועדון מוכן להעלות את שכרו של ניימאר, שמרוויח כיום 37 מיליון יורו לעונה, כדי שירוויח כמעט כמו ליאו מסי שמשכורתו הלא רשמית נאמדת ב-50 יורו לעונה. הצרפתים יודעים כי אחרי העזיבות של אנשי המפתח הברזילאי הוא האופציה המועדפת על הספרדים ולא יעשו להם חיים קלים ברכישת השחקן עליו שילמו בקיץ הקודם 222 מיליון יורו לברצלונה.


פ.ס.ז' מנסה לעשות הכל כדי למצוא חן בעיני ניימאר ושכרה פיזיותרפיסט ברזילאי בשם ברונו מאציוטי שעבד עם קורינתיאנס ועם השחקן בעת שהתאושש מהפציעה והניתוח שעבר כדי שימשיך לעבוד איתו אחרי שיחזור מהפגרה. בנוסף, "מונדו דפורטיבו" ועיתונים אחרים בברזיל טוענים שניימאר חושש כעת להגיע לריאל מדריד בגלל שכל העומס יפול עליו אחרי עזיבת זידאן ורונאלדו והוא חושש שזה סיכון לעבור במצב כזה בו לא ברור איזה קבוצה תהיה ריאל מדריד בעונה הבאה.


#LaPortada 'James quiere volver' pic.twitter.com/le8zSln3Yn

— MARCA (@marca) July 12, 2018


"מארקה" פרסם הבוקר כי חאמס רודריגס המושאל לבאיירן מינכן לעונה נוספת רוצה לחזור לריאל מדריד והנשיא פלורנטינו פרס אף מוכן להחזירו, אבל אין דרך לעשות זאת אלא אם באיירן מינכן תסכים לכך. לפי החוזה של הקשר הקולומביאני, הוא אמור להיות מושאל גם העונה ולבאיירן אופציה לרכוש אותו. הבאוורים כבר הודיעו רשמית שהם רוצים אותו. מי שקבע שחאמס ייצא להשאלה היה המאמן היה זינדין זידאן שלא רצה אותו ורונאלדו היה בקבוצה. כעת הכל התהפך. ז'ולן לופטגי רוצה אותו חזרה בריאל מדריד וסבור שהוא יכול להיות שחקן חשוב במערך שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי