רשמי: קונטה פוטר מצ'לסי ונמצא במאבק על הפיצויים

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

הנהלת המועדון הודיעה באופן רשמי על סיום דרכו של המאמן האיטלקי בקבוצה שלא מעוניינת לשלם לו 11 מיליון ליש"ט דמי פרידה. אדי ניוטון יאמן זמנית עד שמאוריציו סארי יסכם

(גודל טקסט)
 אנטוניו קונטה פוטר מצ'לסי, בתחילה ללא הודעה רשמית, והבוקר הקבוצה הוציאה הודעה שהמאמן סיים את תפקידו. הקבוצה לא הבהירה שהוא יקבל את הפיצויים להם הוא זכאי בסך 11 מיליון ליש"ט. באיטליה דווח שהוא מתכוון לצאת למאבק משפטי וכל זה עוד לפני שמאוריציו סארי מאמן נאפולי מונה לתפקיד. הדיווחים על פיטורי קונטה היו בתקשורת בלבד ודווח שגם כל הצוות שלו פוטר. נאפולישדורשת פיצויים על החתמת סארי בטענה שהוא עדיין חתום אצלה ומקבל משכורת.


"סקאי ספורט", "טלגראף" וגופי תקשורת שונים טוענים שקונטה נגעל מהיחס אליו וביקש מעורכי דינו לפעול כדי שהפיצויים יגיעו אליו. לפי סקאי בצ'לסי יטענו שהיתה להם זכות לפטר את קונטה בגלל התנהגות לא ראויה והודעת הטקסט ששלח לדייגו קוסטה בעונה שעברה שהוא צריך לחפש לו קבוצה אחרת תהיה הדוגמה בה ישתמשו. הריב בין הצדדים עלול להגיע לבתי המשפט כאשר לפי ה"מירור" קונטה דחה הצעה של ריאל מדריד לבוא לאמנה בטענה שהוא לא מוכן לוותר על הפיצויים שלו בצ'לסי, לפי ה"מירור" צ'לסי אולי תהיה מוכנה להתפשר על 9 מיליון ליש"ט פיצויים לקונטה, אבל מוכנה לשלם לו את הפיצוי רק כעבור שנה והוא דורש אותו כעת.


צ'לסי הודיעה שזמנית יאמן את הקבוצה אדי ניוטון וכרגע לא ברור מתי סארי יוחתם. סארי אמור להגיע ולחתום בתוך 24 שעות יחד עם ז'ורז'יניו שיירכש מנאפולי תמורת 57 מיליון ליש"ט פלוס בונוסים בסך 8 מיליון. עורך הדין של המאמן אמר שהוא קרוב מאוד לחתימה. סארי אמור להיות המנג'ר התשיעי תחת רומן אברמוביץ'. קונטה זכה בהצלחה כאשר לקח עם צ'לסי אליפות וגביע בשנתיים וזכה ל-67 אחוז הצלחה במשחקיו, אבל היחסים בין הצדדים היו גרועים. בפרמיירליג לקונטה יש את אחוזי ההצלחה הכי גדולים בצ'לסי עם 65.1 אחוז לעומת 63.5 שהיו לז'וזה מוריניו ו-61.5 לקרלו אנצ'לוטי.


Chelsea Football Club and Antonio Conte have parted company. https://t.co/JOpsPD4dmN

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 13, 2018


כמה משחקני צ'לסי נפרדו מקונטה ואמרו לו תודה ובהם ססק פברגאס. הקשר כתב: "תודה מיסטר על זכייה באליפות ובגביע. לא היה קל לשכנע אותך בהתחלה, אבל בסוף אני מקווה שעשיתי אותך גאה. מאחל לך הצלחה בעתיד".


Thank you Mister for another Premier League title and FA Cup. It wasn't easy for me to convince you in the beginning but in the end I hope I did you proud! Good luck for the future. #CFC

— Cesc Fàbregas Soler (@cesc4official) July 12, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי