צפו בתקציר: בלגיה גברה 0:2 על אנגליה וסיימה שלישית

בלגיה
בלגיה | Gettyimages

שער מוקדם של מונייה כבר בדקה הרביעית ועוד אחד של הזאר (82) העניקו לחבורה של מרטינס ניצחון בקרב המאוכזבות של מונדיאל 2018. קיין ככל הנראה יסיים את הטורניר ברוסיה כמלך השערים עם שישה כיבושים

(גודל טקסט)
יממה לפני המנה העיקרית בדמות הגמר בין צרפת לקרואטיה, בלגיה יכולה להתנחם בכך שהבטיחה הערב (שבת) את המקום השלישי במונדיאל 2018 לאחר שגברה 0:2 על נבחרת אנגליה, בקרב המאוכזבות שנערך בסנקט פטרסבורג.



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם 
ממש כאן >


המשחק התחיל בקצב טוב וכבר אחרי פחות מארבע דקות התקפה קבוצתית של הבלגים הגיעה לנאסר שאדלי ששלח כדור רוחב לרחבה שם חיכה תומא מונייה, שהגניע מקרוב את ג'ורדן פיקפורד בדרך ל-0:1. היה נראה שנבחרתו של רוברטו מרטינס תשלוט במשחק, אך האנגלים הגיבו בהזדמנויות משלהם צד השני שבסופו של דבר לא מומשו. לפני הירידה להפסקה הספיקה בלגיה לאבד את שאדלי, שנפצע והוחלף בתומאס ורמאלן בדקה ה-39.


המחצית השנייה נפתחה בקצב מנומנם, אך הקצב עלה בהדרגה כשנבחרת שלושת האריות איימה על השער של טיבו קורטואה, כשבצד השני בלגיה הגיבה עם התקפות קבוצתיות יפות. בסופו של דבר בדקה ה-82 נקבעה תוצאת המשחק כשכדור עומק של קווין דה בריינה הגיע לאדן הזאר, שעקף את פיל ג'ונס והכניע את פיקפורד בדרך ל-0:2 עם שערו השלישי בטורניר.


למעשה, השדים האדומים השלימו ניצחון כפול בטורניר על שחקניו של גארת' סאות'גייט, אחרי שכזכור גברו עליהם 0:1 במחזור האחרון של שלב הבתים. מי שיכול להיות מרוצה בנבחרת אנגליה הוא הקפטן הארי קיין, שיסיים את הטורניר עם שישה שערים ורק תרחיש יוצא דופן ימנע ממנו לסיים כמלך השערים. היחידים שנשארו במונדיאל והכי קרובים אליו הם קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן שכבשו שלושה שערים עד כה כל אחד, כשרק שלושער שלהם מחר מול קרואטיה יגרום להם להשתוות לחלוץ האנגלי.



הזאר. מסיים טורניר מוצלח מבחינתו (Gettyimages)


הרכבים
אנגליה: ג'ורדן פיקפורד, פיל ג'ונס ,ג'ון סטונס, הארי מגווייר, קיירן טריפייר, דני רוז (ג'סי לינגארד 46), פביאן דלף, אריק דייר, רובן לופטוס-צ'יק (דלה עלי 84), ראחים סטרלינג (מרקוס ראשפורד 46), הארי קיין.


בלגיה: טיבו קורטואה, יאן ורטונחן, וינסנט קומפאני, טובי אלדרווירלד, תומא מונייה, נאסר שאדלי (נאסר שאדלי 39), אקסל ויטסל, קווין דה בריינה, יורי טילמנס (מוסא דמבלה 78), מוסא דמבלה, אדן הזאר, רומלו לוקאקו (דריס מרטנס 60).



קיין. יכול להתנחם בתואר מלך השערים (Gettyimages)


מהלך המשחק
דקה 4, 0:1 לבלגיה!
מהלך קבוצתי נהדר שהתחיל כבר אצל קורטואה הסתיים אצל שאדלי, שכדור רוחב שלו הגיע למונייה. המגן בעט מקרוב לרשת של פיקפורד כדי לקבוע יתרון.



מונייה מכניע את פיקפורד מקרוב (Gettyimages)


דקה 12: דה בריינה קיבל כדור ברחבה ובעט למסגרת. פיקפורד הדף והכדור הורחק על ידי ההגנה האנגלית.


 

דקה 14: דלף בעט כדור מרחוק, שהלך היישר לידיו של קורטואה.


 

דקה 19: מגווייר עלה לכדור קרן ונגח לשער, קורטואה היה במקום.
 

דקה 23: סטרלינג קיבל כדור ומקצה הרחבה מסר לקיין. חלוץ טוטנהאם בעט מסף הרחבה והכדור חלף ליד הקורה.



קיין. החמיץ הזדמנות גדולה (Gettyimages)


דקה 35: קרן של דה בריינה הגיעה לטילמנס, שניסה לבעוט והכדור הגיע לאלדרווירלד. הבלם שבעט מהאוויר, אך הכדור חלף שנטימטרים מעל השער של פיקפורד. גבוה אך לא רחוק מהמסגרת של ג'ורדן פיקפורד.

דקה 39: שאדלי נפצע והוחלף בוורמאלן.

דקה 56: דה בריינה שלח כדור עומק נהדר ללוקאקו, אך החלוץ לא הצליח להשתלט והכדור הגיע לפיקפורד.



לוקאקו. החמיץ הזדמנות טובה (Gettyimages)


דקה 69: דייר בעט מרחוק, קורטואה היה במקום.


דקה 70: ההזדמנות הכי טובה עד כה לאנגליה. דייר החליף מסירות עם ראשפורד ובאחד על אחד מול קורטואה, הקשר הקפיץ מעל השוער בדרך לשער. לצערו, אלרווירלד חברו לטוטנהאם גלש ברגע האחרון וחילץ מהקו שער בטוח.


דקה 74:
כדור חופשי שהוגבה לרחבה הגיע למגווייר, שעלה גבוה לנגוח, אך פגע רק ברשת החיצונית.


דקה 79: התקפה קבוצתית נהדרת של הבלגים שכללה מסירות ועקבים הסתיימה בהגבהה לעבר מונייה שבעט מהאוויר מתוך הרחבה, אך פיקפורד סיפק הצלה גדולה.


דקה 82, 0:2 לבלגיה! כדור עומק של דה בריינה הגיע להזאר, שעקף את ג'ונס ולבד מול פיקפורד לא התקשה להכפיל את התוצאה.



הזאר. עקף את ג'ונס והכניע את פיקפורד בדרך לשני (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי