מרטינס: מודה לשחקנים שהתרוממו מההפסד לצרפת

נבחרת בלגיה
נבחרת בלגיה | טוויטר

אחרי שסיימה במקום השלישי במונדיאל, אלפי אוהדים חיכו לנבחרת בלגיה בשדה התעופה בבריסל. המאמן שחגג יום הולדת 45 זכה למחיאות כפיים מהשחקנים. בתקשורת המקומית פרגנו: "הגענו לימים טובים בכדורגל הבלגי"

(גודל טקסט)
בלגיה באופוריה אחרי שסיימה במקום השלישי במונדיאל, מה שנחשב להישג הכי גדול שלה ולמרות שיש הרגשה של פספוס שהנבחרת לא הלכה עד הסוף, בתקשורת הבלגית מפרגנים בענק. 9,000 אוהדי הנבחרת צפויים לחכות היום (ראשון) בצהריים לשדים האדומים ליד ארמון המלך בבריסל לקבלת פנים מרגשת לגיבורים שכבר נחתו במדינה. אלפי אוהדים ומשפחות חיכו להם בשדה התעופה וכולם הצטלמו עם השחקנים שחילקו גם חתימות למרות השעה המאוחרת. החגיגות היום אמורות להסתיים חצי שעה לפני הגמר כדי לאפשר לאוהדי הכדורגל לצפות בו.



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם 
ממש כאן >


המאמן רוברטו מרטינס זכה למחיאות כפיים סוערות מהשחקנים שהיו על המטוס, שהודו לו על כך שהוביל אותם למקום השלישי, כשבנוסף חגגו את יום הולדתו ה-45. הספרדי אמר לכולם: "אני מודה לכל השחקנים שהצליחו להתרומם מאכזבת ההפסד לצרפת וחזרו לשחק נפלא נגד אנגליה".


באתר "7 על 7" נכתב: "תודה לכם על מונדיאל נפלא. עשיתם היסטוריה והבאתם המון גאווה לעם הבלגי. בפעם הראשונה בלגיה מסיימת על הפודיום אחרי משחק מצוין נגד אנגליה וניצחון 0:2". תומא מונייה, שהיה אחת מהפתעות הטורניר, נבחר לשחקן המצטיין במשחק. "הוא הוכיח שהוא שחקן שבלגיה לא יכולה בלעדיו", נכתב על מונייה. "המגן הימני של פאריס סן ז'רמן כבש וקיים את מה שהבטיח לפני המשחק שלא תחסר לו מוטיבציה במשחק שלכאורה היה מפגש בין המאכזבות. חבל שהחמיץ הזדמנות להיפגש עם הצרפתים, אבל דבר אחד ברור: אין לו מקום על הספסל של פ.ס.ז', יש לו מקום בהרכב. ואם שם לא מבינים זאת, שיחפש קבוצה גדולה יותר".


On our way home. Thanks for all the amazing support #REDTOGETHERpic.twitter.com/UgR5FWb79V

— Jan Vertonghen (@JanVertonghen) 14 ביולי 2018


אדן הזאר שחגג עם המבורגר אחרי המשחק אמר לכתבים: "אני השחקן הכי טוב בטורניר? בואו נהיה רציניים. זה תואר ששמור למי שיזכה במונדיאל, אבל בתוכי אני יודע שהייתי טוב מספיק. הייתי נותן את התואר הזה לעצמי". בבלגיה מספרים שאהבתו של קפטן השדים האדומים להמבורגרים ידועה, ואחיו תורגן צילם אותו אוכל והעלה את התמונה לאינסטגרם.


 

Never change a winning team @hazardeden_10 and his #lovestory#longcouteau❤

A post shared by Thorgan10 (@thorgan10) on



בעיתון הבלגי DH נכתב: "סיימנו במקום השלישי ואנחנו מאוכזבים. הגענו לימים טובים בכדורגל הבלגי. אנחנו זוכרים את 1986, אז סיימנו במקום הרביעי. הנבחרת התקבלה גם אז כמו חבורה של גיבורים אחרי שניצחנו את בריה"מ וספרד, דבר שהיה כמעט בלתי אפשרי לאחר שבבית המוקדם במקסיקו 1986 גילינו חולשה רבה מאוד. הפעם השחקנים יתקבלו כגיבורים בגלל שאולי היו הנבחרת הכי טובה לאורך הטורניר ובאותה רמה לפחות כמו צרפת וקרואטיה".


גם התקשורת העולמית פרגנה וב"גארדיאן" האנגלינ כתב: "ההופעה הכי טובה של בלגיה במונדיאל אי פעם, 6 נצחונות מ-7 משחקים. קצת מפתיע לא לראות אותם בגמר. מדליית ארד זה מעט מדי עבור נבחרת ששעשרה שחקנים שונים כבשו עבורה 16 שערים בטורניר". ב"דר שפיגל" הגרמנינ כתב: "המשחק על המקום השלישי לא אמור להיות מעניין, אבל שיחקו בו שתי נבחרות עם המון איכויות, אנגליה ובעיקר בלגיה. צריך לתת למזחק הזה יותר כבוד". גם ב"טלחראף" ההולנדי פירגנו לשכנה: "בלגיה לא הייתה פחות איכותית מצרפת. הם עדיין מחכים לגמר הראשון שהגיע להם הפעם".

מי שסובל כעת מההצלחה של בלגיה היא רשת הקמעונאות "קראפל" שהבטיחה לפני המונדיאל להחזיר למי שירכוש ממנה טלוויזיות את כל כספו אם הנבחרת תבקיע יותר מ-15 שערים. עם זאת, מהחברה נמסר שהיא לא מתחרטת וקמפיינים דומים עשו במונדיאלים קודמים, אבל אז בלגיה אכזבה.


WE DID IT! We zijn klaar om duizenden mensen hun TV terug te betalen! pic.twitter.com/PVOFxOih6b

— Krëfel (@Krefel) 14 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי