המצאה, סיפור הזוי או האמת? העיתונאי האיטלקי קרלו אלבינו פרסם בערוץ הטלוויזיה האיטלקי "לונה" כי כריסטיאנו רונאלדו בחר תחילה לעבור לנאפולי ורק לאחר מכן בחר ביובנטוס אחרי שנשיא סגנית אלופת איטליה, אאורליו דה לורנטיס, לא התלהב מהרעיון. אלבינו בעל הקשרים בנאפולי היה מהראשונים שדיווח על המו"מ של הקבוצה עם קרלו אנצ'לוטי. הסיפור גם פורסם הבוקר ב"קוריירה דלו ספורט", שם דווח שרונאלדו רצה לשחק אצל אנצ'לוטי שאימן אותו בריאל מדריד, אבל לנאפולי לא היו 350 מיליון יורו להוציא על החתמתו ושכרו. 

לסוכנו של רונאלדו, ז'ורז' מנדש, יש יחסים טובים עם נאפולי והוא הציע את החלוץ לקבוצה, אבל הם לא יכלו לשלם 112 מיליון יורו דמי העברה ו-31 מיליון יורו נטו לעונה. לכן יובנטוס היתה רק תוכנית ב' עבור הפורטוגלי והדיבורים על כך שהוא התלהב מהקהל שמחא לו כפיים ב"יובנטוס ארנה" אחרי השער בבעיטת מספרת, היו רק המצאה. רונאלדו התייעץ עם אנצ'לוטי לגבי הסרייה A לפני שסיכם בגברת הזקנה.
רונאלדו רצה להגיע כבר היום לטורינו, אבל הדבר לא התאפשר מבחינה אירגונית (אלא אם ברגע האחרון יוחלט אחרת) והוא צפוי לנחות מחר בשעה 10:30 שעון ישראל בטורינו ויתחיל יום שלם של פסטיבל רונאלדו שיכלול בדיקות רפואיות וכמובן מסיבת עיתונאים והצגתו. החנויות בטורינו כבר קושטו בברכה בפורטוגזית: "ברוך הבא". ביובה גייסו כוח שוטרים גדול כדי לשמור על הסדר בעיקר בדרך לקליניקה בה ייבדק רונאלדו וצפויים להיות שם אלפי אוהדים.

למרות רוצה של יובנטוס לערוך טקס מרהיב עבור השחקן, העיתונאי הספרדי אדו אגירה שנחשב מקורב לרונאלדו, גילה בסוף השבוע בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" שהכוכב העדיף לוותר על הטקס מתוך כבוד לאוהדי ריאל מדריד, מהם לא הספיק להיפרד כראוי.