בן בסט: במשך תקופה לא קצרה שידרתי עסקים כרגיל

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

אחרי שסיכם במפתיע לשלוש שנים בהפועל באר שבע, החלוץ נפרד מהפועל חיפה: "כשהזמן יעבור הכל יתבהר. אני מגיע בלב שלם לעשות את הכי טוב למען אלופת המדינה. הכל לטובה"

(גודל טקסט)
אחרי שמוקדם יותר היום (ראשון) הדהים את אוהדי הפועל חיפה כשסיכם לשלוש עונות בהפועל באר שבע, עדן בן בסט, קפטן מחזיקת הגביע, פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו ושפך אור על המעבר המפתיע שלו לאלופת המדינה.


"תודה רבה לך הפועל חיפה", פתח הקפטן את דבריו והוסיף. "זו הייתה גאווה לענוד את הסרט ולחוות איתך רגעים שמחים ועצובים. כבר תקופה לא קצרה ששידרתי עסקים כשבפועל זה ממש לא היה ככה".


בן בסט המשיך: "אני מקבל המון הודעות. אפילו שאני ממש רוצה, קשה לי להגיב לכל אחד מכם. עם הזמן הכל יתבהר ואני בטוח שאתם תבינו. אני שמח לקראת האתר החדש באלופת המדינה הפועל באר שבע. אני נרגש ומגיע בלב שלם לעשות את הכי טוב למען הקבוצה, הקהל וכל האנשים שהאמינו בי. הכל לטובה".


 

תודה רבה לך הפועל חיפה , גאווה היה לי לענוד את סרט הקפטן ולחוות איתך רגעים שמחים ועצובים , כבר תקופה לא קטנה ששידרתי עסקים כרגיל שבפועל ממש לא , אני מקבל המון הודעות קשה לי להגיב ולענות לכל אחד ואחת ממכם אפילו שאני ממש רוצה , עם הזמן הכל יתבהר ותבינו אני בטוח!! אני לקראת אתגר חדש אלופת המדינה הפועל באר שבע שמח , נרגש, ומגיע בלב שלם לעשות את הכי טוב למען הקבוצה , הקהל , ולכל אלה שהאמינו בי ! #הכללטובה

A post shared by Eden Ben Basat (@edenbenbasat9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי