קורטואה קרוב מאוד לריאל מדריד, צ'לסי מערימה קשיים לגבי הזאר

אדן הזאר עם טיבו קורטואה
אדן הזאר עם טיבו קורטואה | AFP

לפי "מארקה" המעבר של הבלגי לאלופת אירופה עשוי להיות מיידי, כשבמקביל הבלוז לא מתכוונים לוותר בקלות על הכוכב והיא דורשת עבור השניים סכום כולל של 255 מיליון יורו. הבלאנקוס פתחו רשמית את עונת 2018/19

(גודל טקסט)
במקביל להצגתו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס, ריאל מדריד בעידן שאחרי הפורטוגלי פתחה היום (שני) רשמית את עונת המאמן החדש ז'ולן לופטגי, כשבמקביל היא פועלת בשוק ההעברות כדי להתחזק לקראת העונה הבאה. בינתיים, השחקנים שנראים הכי קרובים להצטרף לאלופת אירופה הם שני כוכביה הבלגים של צ'לסי, טיבו קורטואה ואדן הזאר שלפי העיתון הבלגי HLN צפויים לעלות יחד לפחות 255 מיליון יורו.


שמות רבים כמו קפה, אליסון ודויד דה חאה הוזכרו כמועמדים לתפוס את המקום בין הקורות בסנטיאגו ברנבאו, כשבין לבין עלתה האפשרות להמשיך עם קיילור נבאס לעונה נוספת והקבוצה רכשה את אנדריי לונין הצעיר, אך כרגע השוער הבלגי נראה האופציה הממשית מתמיד. לפי "מארקה", הרכישה של קורטואה שנבחר אתמול לשוער המצטיין של המונדיאל, עשויה להיות מיידית וצ'לסי תדרוש 35 מיליון יורו על השוער שיסיים את חוזהו בסוף יוני 2019 ולא הסכים להאריך אותו, כך שמדובר בהזדמנות האחרונה של הבלוז להכניס כסף ממכירתו.


בניגוד לקורטואה, צ'לסי צפויה להערים קשיים על מכירתו של הזאר, ולא רוצה לוותר עליו לאור מעמדו בקבוצה והעובדה שנשארו לו עוד שנתיים בחוזה. לפי דיווחים באנגליה ובלגיה תדרוש עליו לפחות 225 מיליון יורו, סכום שישבור את שיא ההעברות אותו שילמה פאריס סן ז'רמן לברצלונה בקיץ שעבר. כמו במקרה קורטואה, גם הזאר סירב להאריך את חוזהו, כולל הצעה לשכר של 18 מיליון יורו בעונה, אך צ'לסי ממש לא מתכוונת למכור אותו בכל מחיר והעובדה שאתמול זכה בכדור הכסף (המקום השני כשחקן המצטיין במונדיאל) רק מעלה את ערכו.


בינתיים, כאמור, הקבוצה פתחה היום את העונה עם 15 שחקנים, ללא השחקנים שלקחו חלק במונדיאל. הם ערכו הבוקר בדיקות רפואיות ובהמשך יערכו אימון ראשון תחת לופטגי. ב"מארקה" ערכו סקירה של מצבם של אותם 15 שחקנים והאפשרות שימשיכו בעונה הבאה. בגזרת השוערים, מעמדם קיקו קסיאה ולונין תלויים באפשרות שיגיע שוער, כשבנו של המאמן הקודם, לוקה זידאן, צפוי לעזוב בהקדם.


השחקנים הצעירים תיאו הרננדז, חסוס ואייחו, דני סבאיוס, מרקוס יורנטה והרכש ויניסיוס ג'וניור ינסו להרשים את לופגטי כדי להיאבק על מקומם בסגל בעונה הבאה, כשגם מצבם של מרטין אודגור, פדריקו ואלוורדה וראול דה תומאס שחזרו מהשאלות ייבחן והם עשויים לעזוב שוב. פאביו קואנטראו ובורחה מיוראל לא צפויים להמשיך בקבוצה וקארים בנזמה וגארת' בייל ירצו לנצל את עזיבתו של רונאלדו כדי להנהיג את הקבוצה בהתקפה.


El #RealMadrid 2018/19 arranca con los reconocimientos médicos. @SomosSanitaspic.twitter.com/rWmhT8p0tF

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) July 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי