הבטחות צריך לקיים: רמי נאבק באלוף העולם בג'ודו, מטוידי ירכב לטורינו

שחקני נבחרת צרפת
שחקני נבחרת צרפת | AFP

שחקני נבחרת צרפת עמדו אתמול בפני ההתערבויות שקיימו טרם היציאה לרוסיה: הבלם פגש את טדי רינר לקרב ראש בראש בשידור חי ומספר מדוע כמעט הודח מהנבחרת. השחקנים שרו שיר לכבוד קאנטה, פבאר: "מעריץ את דשאן"

(גודל טקסט)
את החגיגה שערכו אתמול שחקני צרפת בפאריס ובארמון האליזה הם לא ישכחו לעולם. "הפעם זה לא בדלתיים סגורות", אמר בנג'מין מנדי כאשר הנבחרת התקבלה בארמון אצל נשיא צרפת עמנואל מקרון ואשתו כאשר מסביב עמדו מאות צלמים, אבל גם צלפים של המשטרה לכל מקרה של התפתחות מפציעה. הנשיא חיבק קודם כל את קפטן הנבחרת הוגו לוריס, הנשיא של ההתאחדות נואל לה גרה והמאמן דידה דשאן. לאחר מכן השחקנים והמשפחות התערו עם הנשיא ואורחיו והעבירו ערב מהנה בעיקר בבדיחות וצחוקים.


Those World Cup winning moves from Paul Pogba pic.twitter.com/EFHtPUKNAS

— ESPN FC (@ESPNFC) July 16, 2018


זה היה יום של חגיגות מטורפות. על מדרגות הארמון נשמע השיר של גלוריה גיינור שהביא את הטעם של מונדיאל 1998, פול פוגבה הצטלם עם הגביע העולמי עם אשתו של הנשיא ולא מעט משחקני צרפת עשו הרבה דברים משוגעים. שחקני צרפת הקדישו שיר לטיבו קורטואה, שוער בלגיה שטען שהם ניצחון את בלגיה בלי ששיחקו טוב.


"Now we are going to sing a song for Thibaut Courtois." – excellent from @philousports. pic.twitter.com/AMA77p9qua

— Get French Football News (@GFFN) July 16, 2018


כשהם התכוננו לתמונה עם הנשיא אמר פוגבה לכולם תגידו "1,2,3 אנזונזי" במקום ה"צ'יס" הרגיל שאומרים בדרך כלל.


Paul Pogba tells Les Bleus to say "1,2,3 N'Zonzi" rather than the more traditional "cheese" as they pose for a presidential selfie. pic.twitter.com/yj9inLreZK

— Get French Football News (@GFFN) July 16, 2018


מחוץ לארמון הנשיא שרו השחקנים את השיר של אנגולו קאנטה: "הוא נחמד, הוא קטן והוא חיסל את ליאו מסי".


Unbelievable scenes outside the French presidential palace as Paul Pogba breaks out with the now famous N'Golo Kanté chant, Deschamps giddily joins in: "N'Golo Kanté, he is small, he is nice, he shut down Lionel Messi…" pic.twitter.com/7vAcUerZWD

— Get French Football News (@GFFN) July 16, 2018


שחקנה של פאריס סן ז'רמן פרנסל קימפמבה כמעט הפיל את הגביע העולמי כשהחזיק אותו מחוץ לאוטובוס של הנבחרת, כמו שעשה פעם סרחיו ראמוס בחגיגות של ריאל מדריד שזכתה בגביע המלך ב-2011. אז הגביע נפל והתגלגל מתחת לאוטובוס, הפעם למזלו של קימפבה הוא החזיק את הגביע מספיק חזק.


Presnel Kimpembe looks dangerously close to a Sergio Ramos moment but with the World Cup instead! pic.twitter.com/7UcorwE8Fi

— Get French Football News (@GFFN) July 16, 2018


לפני המונדיאל, שחקני צרפת התערבו בכל מיני התערבויות והציבו לעצמם אתגרים משוגעים אם יזכו בגביע. כעת הגיע הזמן לעמוד בהתחיבויות. השוער הוגו לוריס התחייב לעשות סיבוב פאבים בעיר מולדתו ניס ולשתות בכל פאב אליו ייכנס. נאביל פאקיר ואוליביה ז'ירו גילחו את ראשם, בלאז מטוידי התחייב לרכב על אופניים מפאריס לטורינו שם הוא משחק עם יובנטוס, תומאה לאמר יצבע את שיערו ואדיל רמי התחייב לעשות קרב נגד טדי רינר, הג'ודוקא הצרפתי שזכה בעשר מדליות זהב באליפות העולם. הקרב שודר בטלוויזיה הצרפתית.


1st challenge completed: Adil Rami utterly destroyed by Teddy Riner this evening albeit in a play-fight on French TV station TF1. pic.twitter.com/G5FZyjEyEX

— Get French Football News (@GFFN) 16 ביולי 2018



אדיל רמי חשף בראיון לערוץ הטלוויזיה הצרפתית TF1 כי במהלך הטורניר חשש שייזרק מנבחרת צרפת אחרי שבחגיגות לאחר הניצחון על ארגנטינה בשמינית הגמר כאשר פתח מטף לכיבוי אש בבית המלון בו שהתה הנבחרת. הבלם סיפר שבעת חגיגות הנבחרת הוא היה בחדרו. השחקנים ניסו להוציא אותו מהחדר והחלה מהומה. "הם דפקו על הדלתות ושרו ואז ראיתי מטף לכיבוי אש במסדרון. בנג'מין מנדי הכניס רגל לתוך החדר שלי ואז הפעלתי את המטף. כל המלון כוסה בענן של עשן. כולם ברחו מהמלון וחשבו שיש שריפה. רק לאחר מכן הבנתי שעשיתי מעשה מטורף ופחדתי שאני אלך הביתה. זה היה מטורף. הביטחון של המלון הגיעו ודרשו לפנות את כל יושבי המלון מחשש שהעשן עשוי להרעיל את כולם. כל אורחי המלון יצאו החוצה באמצע הלילה כולל דידיה דשאן שיצא עם פיג'מה. ראיתי את השוטרים מגיעים עם מכבי אש ואמרתי לעצמי 'זהו אני אבוד'".


בנג'מין פבאר
התראיין לטלוויזיה הצרפתית ואמר: "לעולם לא אשכח מהיכן הגעתי. אני מודה לדידיה דשאן שנתן לי את ההזדמנות לגרם לאוהדי הכדורגל וכל הצרפתים לגלות אותי. אני מעריץ את המאמן הזה. בנובמבר האחרון אפילו לא ידעתי שאהיה שחקן בהרכב או אשחק בכלל".


One team, one nation, one dream.

Two stars⭐⭐ #FiersdEtreBleuspic.twitter.com/jHFFTHOSsj

— French Team (@FrenchTeam) July 16, 2018


רשת ESPN הפכה את המשחק גמר בין צרפת לקרואטיה למשחק לגו.


Relive the best of France's victory over Croatia in the World Cup final in LEGO style! pic.twitter.com/XzJTGmR2ra

— ESPN UK (@ESPNUK) July 16, 2018


אוהדים רבים התאכזבו שהשחקנים לא הופיעו למרפסת הידועה של מלון קריון בפאריס, הנחשב לאחד המלונות הכי מפוארים ויקרים בעיר שם הנבחרת חוגגת באירועים רבים. אלפי אוהדים חיכו להם שם, אבל השחקנים התפזרו כל אחד לדרכו אחרי הטקס בארמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי