"כריסטיאנו רונאלדו נתן לאוהדי יובנטוס הופעה של כוכב רוק"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | האתר הרשמי

התקשורת האיטלקית חוגגת את הגעתו של הכוכב, שנפגש סוף סוף עם מאמנו החדש וחבריו לקבוצה. סוכנו: "יובה יזכו השנה בתואר כי הוא הגדול בהיסטוריה". בספרד, לעומת זאת, לא סולחים: "תשע שנים עברו כלא היו"

(גודל טקסט)
כלי התקשורת בספרד כועסים על מסיבת העיתונאים של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס. "מארקה" כתב: "אם מישהו לא היה בטוח בקשר למה באמת חושב רונאלדו על העזיבה שלו את הבלאנקוס, הכוכב הפורטוגלי מיהר מהר מאוד להבהיר שריאל מדריד כבר מאחוריו. מעט מאוד הוקדש במסיבת העיתונאים לימיו בספרד. תשע שנים עברו כלא היו והוא היה מרוכז כולו ביובנטוס". גם ההצהרה שלו כי זה היה קל מאוד לעזוב את ריאל מדריד לא נקלטה בצורה יפה אצל חלק מאנשי התקשורת בספרד. העיתון "אס" מיקם את הכתבה על רונאלדו בעמוד 20. השחקן שקיבל הכי הרבה כותרות בעיתון בתשע השנים האחרונות כבר לא מעניין את ספרד.


איטליה, לעומת זאת, עדיין באופוריה. דולורס אביירו, אימו של רונאלדו, אמרה לעיתונאים: "זה יום מאושר לכולנו. רונאלדו יהפוך את יובנטוס לגדולה יותר. הוא נהנה בריאל מדריד, אבל היה זקוק לאתגרים אחרים". בחנות הבגדים של יובנטוס הוצבו 10 מכונות שמכרו חולצות ב-120 יורו כמו לחמניות טריות, אבל בשווקים חולצה מזויפת של CR7 נמכרה ב-15 יורו בלבד. רונאלדו דיבר לראשונה עם המאמן מסימיליאנו אלגרי וקיבל חיבוק ממיראלם פיאניץ' וג'ורג'יו קייליני.


 

É um orgulho estar ao teu lado neste momento importante na tua vida obrigado

A post shared by Maria Dolores (@doloresaveiroofficial) on



ז'ורז' מנדש, סוכנו של הרכש הטרי, אמר בראיון לסקאי איטליה: "רונאלדו יכול בהחלט לזכות בליגת האלופות עם יובנטוס. במנצ'סטר יונייטד הוא היה הטוב ביותר בהיסטוריית המועדון, כך זה היה גם בריאל מדריד, וכך זה גם יהיה ביובנטוס. אני חושב שהם יוכלו לזכות השנה בתואר כי רונאלדו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה". בסוכנויות ההימורים באיטליה רונאלדו הביא את יובה להיות המועמדת העיקרית לזכייה באלופות ביחס של 1 ל-6.5. רק אחריה מועמדות מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד, ברצלונה ופ.ס.ז' ביחס של 1 ל-8.


"גאזטה דלו ספורט" כתב שההופעה של רונאלדו במשך כל היום היתה כמו של כוכב רוק, והוא הזכיר את הגעתו של דייגו מראדונה לנאפולי לפני 34 שנה בבום הענק שעשה. הוא עזב את טורינו ב-10 בלילה להמשך החופשה שלו ויחזור לאימונים ב-30 ביולי.


Buongiorno, le prime pagine di oggi: "CRtutto", "The Champion!", "Solo Juve" #17lugliopic.twitter.com/NUtEa8exct

— Goal Italia (@GoalItalia) July 17, 2018


המנהל הספורטיבי של יונבטוס, פאביו פראטיצ'י, אמר: "הרעיון המשוגע ללכת על רונאלדו עלה אחרי המשחק הראשון כאן בטורינו, כשכריסטיאנו קיבל את הסטנדינג אוביישן מהקהל אחרי שער המספרת, ואז דיברנו עם סוכנו מנדש במהלך השבוע. הוא אמר: 'תראה, רונאלדו נשבה בכל תשומת הלב שהוא זכה לה. הוא התרשם מאוד, והיה שמח לבוא ולשחק ביובנטוס יום אחד'. השבתי לו: 'אני מבין, ישנם הרבה חלומות אך לא כולם מתגשמים'. לאחר מכן נפגשנו שוב בגלל המעבר של ז'ואאו קאנסלו, שם הוא הסביר לי את הסיטואציה וקיבלנו את הרעיון. דיברתי עם הנשיא אנדראה אניילי שלקח לעצמו כמה שעות לבדוק את הנושא כלכלית ואמר לי: 'קדימה, נסה לראות אם באמת יש סיכוי'. זו היתה הזדמנות ייחודית להביא שחקן שידוע ברמה האוניברסלית כשחקן הטוב בעולם, הכי נחוש ואפילו זה שזכה בהכי הרבה תארים. כשיש מו"מ בין שני מועדונים גדולים נכנס החלק של רצון השחקן".


נכון לעכשיו, יובנטוס צריכה גם לממן את הרכישה והשכר הגדול של רונאלדו. לפי ידיעות שונות, הבלם דניאלה רוגאני יעבור עוד השבוע לצ'לסי שמוכנה לשלם עליו 50 מיליון יורו ושכר שנתי של 5 מיליון יורו. גונסלו היגוואין מועמד לעבור למילאן, אבל הקבוצה רוצה יותר את אלברו מוראטה מצ'לסי. אם היגוואין יירכש הוא יעלה 60 מיליון יורו ויקבל שכר שנתי של 7.5 מיליון יורו. מילאן כידוע נמצאת תחת הנהלה חדשה של "אליוט", חברה למגדר עיסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי