דיווח: אליסון נחת באנגליה לקראת חתימה בליברפול

אליסון
אליסון | Gettyimages

המנג'ר יורגן קלופ לחץ, המייטירדס שיפרו את הצעתם ושוער רומא ונבחרת ברזיל יעבור בדיקות רפואיות, יימכר תמורת 75 מיליון יורו ויהפוך ליקר בעולם בתפקידו. צ'לסי תיאלץ לחפש כעת חלופות אחרות לקורטואה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

אליסון נחת באנגליה והוא יחתום רשמית בליברפול אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות, כך דווח הערב (רביעי) בממלכה. אתמול, כזכור, סוכנו של שוער רומא ונבחרת ברזיל רמז שהתקבלה הצעה רשמית עבורו ובמהרה אישרו כל רשתות התקשורת הגדולות באיטליה ובאנגליה שליברפול הציעה 70 מיליון יורו עבור השוער בן ה-25, סכום שיא בכדורגל העולמי לשחקן בתפקידו, מוקדם יותר היום התפרסם שההצעה שופרה, ליברפול השוותה את דרישת רומא לקבל 75 מיליון יורו (67.8 מיליון ליש"ט). כעת, על פי כל הדיווחים, השוער נחת באנגליה, הוא יצטרף למייטירדס ויהפוך ליקר בעולם בתולדות המשחק בתפקידו.


מי שנחשבה ליריבתה של ליברפול בקרב על אליסון הייתה צ'לסי, אולם השוער העדיף לעבור לאנפילד לאור העובדה שצ'לסי השנה מחוץ לליגת האלופות ונותרו לה כעת 22 ימים עד סגירת חלון ההעברות בפרמיירליג כדי לצרף שוער. עם זאת, צ'לסי כבר הבהירה לראשי ריאל מדריד כי לא תשחרר את קורטואה עד שלא תמצא לו מחליף, והזמן המועט שנותר דוחק בה. מאוריציו סארי, המנג'ר שמונה רשמית רק השבוע במקום אנטוניו קונטה שפוטר, מעוניין לבצע מספר שינויים בסגל ואין בכוונתו לנסות לבצע מחטף של הרגע האחרון בנוגע לאליסון.


ב"מירור" כתבו שאמנם יורגן קלופ נתן גב ללוריס קאריוס אחרי הטעויות שלו נגד ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, אבל שגם למנג'ר ליברפול יש את הגבול שלו. קלופ כבר לא יכול לתמוך בשוער שאיבד לחלוטין את הביטחון ושגה בענק גם במשחק ידידות בשבוע שעבר מול טרנמיר. "גם כשהוא טעה בצורה מביכה במשחק אימון קלופ תמך בו, אבל ידע כבר שהוא חייב למצוא שוער חדש", נכתב בעיתון. לפי הדיווח קלופ רצה את אליסון כבר בינואר, אבל רומא סירבה. כעת ליברפול תשבור את השיא העולמי לרכישת שוער כדי להחתימו, כשקלופ בעצמו לחץ על הברזילאי להצטרף.

 

LANDED

Roma goalkeeper Alisson has arrived in England ahead of a medical with Liverpool.

Follow: https://t.co/vjB6qwPNHnpic.twitter.com/m4SRHcpnBT

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 18 ביולי 2018

אליסון. לקראת חתימה בליברפול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי