אודריוסולה הוצג בריאל מדריד: מרגיש כמו ילד בדיסנילנד

אלברו אודריוסולה עם פלורנטינו פרס
אלברו אודריוסולה עם פלורנטינו פרס | AFP

המגן שהגיע מסוסיאדד הוצג כשחקן אלופת אירופה בטקס שנערך בברנבאו. פרס: "יש לנו סגל נהדר שיתחזק בשחקנים פנטסטיים". וראן התראיין ל"ל'אקיפ": לא אוהב שמשווים אותי לראמוס, מעצבן אותי שמבקשים שאחקה אחרים"

(גודל טקסט)
בזמן שהדיווחים על אדן הזאר וטיבו קורטואה לא פוסקים, שחקן הרכש הראשון של ריאל מדריד לעונת 2018/19, אלברו אודריוסולה, הוצג היום כשחקן הקבוצה. בטקס מיוחד שנערך בסנטיאגו ברנבאו קיבל המגן הימני, שנרכש מריאל סוסיאדד תמורת 30 מיליון יורו, את חולצה מספר 19 אותה לבשו לאחרונה אשר, חכימי ולוקה מודריץ', והוא צפוי להתחרות עם דני קרבחאל על המקום בצד ימין של ההגנה.


נשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס אמר בעת הצגת השחקן: "אנחנו חיים בתקופה הכי טובה בהיסטוריה שלנו. אנחנו לפני תקופה אגדית ולכן המטרה שלנו היא להישאר נאמנים לזהות שלנו ולרדוף אחרי ההצלחה. ההצלחות הגיעו תודות לרוח הקבוצה ואנחנו מודעים לרמת הדרישות שיש לנו. אנחנו ריאל מדריד ותמיד רוצים יותר, כל תואר הוא צעד ראשון בדרך לתואר הבא. אף אחד לא האמין שנזכה שלוש פעמים בליגת האלופות. אנחנו המועדון היחיד שזכה באליפות אירופה בכדורגל ובכדורסל באותה שנה. יש לנו סגל נהדר שיתחזק בשחקנים פנטסטיים".


"הרבה מועדונים חשובים רצו את אודריוסולה, אבל היה לו ברור איפה הוא רוצה לשחק", המשיך הנשיא, ולאחר מכן פנה למגן הצעיר. "בחרת להגיע למועדון התובעני בעולם. לעולם אל תשכח שריאל מדריד לעולם לא נכנעת. כאן רוצים שתהיה מאושר ותתחיל להגשים את החלומות שלך ואת האתגר הגדול של הקריירה שלך, תודה שבחרת בנו".


אודריוסולה הנרגש בן ה-22 אמר לאחר מכן: "כבוד עצום בשבילי להיות פה ולהגשים את החלום של כל כדורגלן, ללבוש את החולצה של המועדון הגדול בעולם. אני מבטיח שאתן את כל העבודה, הצניעות וההקרבה כדי שהדרך שלנו תהיה מוצלחת ואני יודע שהדבר ביחיד ששווה זה לנצח. אני זוכר את ריאל סוסיאדד, המשפחה שלי והשנה וחצי האחרונות שהחיים שלי היו תסריט של סרט. לא אתן להזדמנות הזאת לחלוף על פניי, תודה לכולם והאלה מדריד!". עוד אמר המגן: "הגעתי לריאל מדריד כי זה המועדון הכי גדול בעולם ובהיסטוריה, זה כמו שכשאתה ילד אבא שלך שואל אותך אם בא לך ללכת לדיסנילנד, אי אפשר להגיע לא".


#WelcomeOdriozola
¡Bienvenido a tu nueva casa, @alvaroodriozola! #HalaMadridpic.twitter.com/LoQAyCpXqB

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 18 ביולי 2018

#WelcomeOdriozolapic.twitter.com/4oEfOyfwjR

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 18 ביולי 2018

מוקדם יותר, בלם ריאל מדריד ואלוף העולם עם נבחרת צרפת, רפאל וראן, התראיין לעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" ואמר: "תמיד כשאני צריך לדבר, אני עומד ומדבר בחדר ההלבשה. כשיש זמנים קשים אני מאלה שמנסה לתקן אותם. במחצית של גמר הגביע העולם אני מאלה שדיברתי ואמרתי שאנחנו מובילים 1:2 ושאנחנו נזכה בגביע ושעלינו לשכוח מהזמנים הרעים". 


וראן הצטרף לאחר שהניף את גביע העולם לרשימה מפוארת של שחקנים שזכו באותה עונה בליגת האלופות ובמונדיאל – פרנץ בקנבאואר וגרד מולר (1974), כריסטיאן קראמבו (1998), רוברטו קרלוס (2002) וסמי חדירה (2014). על ההצלחות באירופה עם ריאל מדריד אמר: "אם אין לך אופי אתה לא יכול להחזיק מעמד במועדון כזה. אני שבע שנים בקבוצה ואתה לא יכול להתחרות שם בלי אופי. חתרתי נגד הזרם מאז שהייתי ילד. עכשיו כולם ראו את האופי שלי, אבל תמיד הייתי כזה".


ההשוואות לסרחיו ראמוס
: "לא אוהב שרוצים שאני אשחק כמו ראמוס. זה גורם לי להיות עצבני אם מבקשים ממני לשחק כמו אחרים. אני שמח שיש כאלה שמגיל שבע אומרים שאני ילד טוב ומקבלים אותי כמו שאני. אני חושב שיש לי אופי".


על חברו לנבחרת קיליאן אמבפה: "מדובר מפלצת. הוא פשוט שחקן מדהים. כבר ראיתי שחקני כדורגל 'חייזרים' בקריירה שלי, אבל לא בגיל 19. זו פעם ראשונה שאני רואה שחקן צעיר כזה מדהים". 



אמבפה, וראן וגריזמן. אלופי עולם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי