לפני הפועל באר שבע: רק 0:0 לדינמו זאגרב נגד ססבטה

דינמו זאגרב
דינמו זאגרב | AFP

יריבת האלופה הישראלית במוקדמות הצ'מפיונס שיחקה רע במשחק אימון נגד הקבוצה מהליגה השנייה בקרואטיה, המאמן בייליצה: "קיבלנו הגרלה קשה, יש להם שחקנים מנוסים". בתקשורת טענו: "תרגיל להטעות את המרגלים"

(גודל טקסט)

דינמו זאגרב, יריבת הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, סיימה אתמול (רביעי) רק ב-0:0 נגד ססבטה מהליגה השנייה בקרואטיה. יש לה משחק הכנה אחרון נגד וארז'דין מחר, לפני המשחק עם באר שבע ביום שלישי הקרוב במקסימיר.

המגן האיראני סאדק מוחרמי, שביקש לא לשחק נגד קבוצה ישראלית, שותף כמחליף במשחק בו שותפו חמישה שחקני רכש חדשים שנקנו על ידי זאגרב הקיץ. אוהדי דינמו הגיבו אחרי המשחק באכזבה: "לפי המשחק הזה אין לנו שום סיכוי לעבור את הישראלים", אמרו. סברה אחרת שהועלתה בתקשורת היא: "זאגרב שיחקה רע מאוד כדי להטעות את המרגלים מישראל". באתר "גול.קום" בשפה הקרואטית נאמר: "דינמו היתה רחוקה מהיכולת המקווה ממנה. דני אולמו, החלוץ שנרכש מברצלונה והקשר הבוסני אמר גויאק היו היחידים שבעטו למסגרת".

הקבוצה לא שיחקה בהרכב מלא, והיא עדיין חסרה את חלוץ נבחרת שווייץ מריו גבארינוביץ' ששיחק בשני משחקים בגביע העולמי במדי שווייץ ויצטרף לקבוצה רק סמוך למשחק נגד באר שבע. כמו כן, השוער השלישי של קרואטיה במונדיאל דומיניק ליבאקוביץ' אמור להצטרף, אבל לא ברור מתי בדיוק והאם ישותף במשחק נגד האלופה הישראלית.

ביילצה.
ביילצה. "היה ברור שהיריבה שלנו תהיה הפועל באר שבע" (Gettyimages)

מאמן דינמו ננאד בייליצה אמר בראיון לאחר המשחק: "התוצאה לא טובה, אבל אולי משחק לא טוב שלנו ימריץ את השחקנים לשפר את היכולת שלהם. אני מקווה שנעלה את רמת משחקנו ביום שלישי נגד הפועל באר שבע. ההגרלה נגד באר שבע קשה. מדובר בקבוצה טובה שזכתה שלוש פעמים רצופות באליפות הליגה. הם ניצחו את אולימפיאקוס, אינטר, לודוגורץ. זו קבוצה מאוד מנוסה וראינו את כל המשחקים שלהם באירופה. יש להם שחקנים מנוסים שיודעים מה הם רוצים לעשות על כר הדשא. אנחנו קבוצה בהתהוות, אבל מאמין שיש לנו סיכוי. החלום שלנו הוא להגיע לשלב הבתים, אבל נעשה זאת צעד אחר צעד. אני מאמין בבחורים שלי ובקבוצה".

בכתבה אחרת, בעיתון "ויצ'רני ליסט" צוטט מאמן הקבוצה שגילה כי ריגל במשחק הראשון אחרי שתי הקבוצות פלורה טאלין והפועל באר שבע ואמר: "אחרי חמש דקות בטאלין הפסקתי לעקוב אחרי האסטונים כי היה ברור שהיריבה הבאה שלנו היא הפועל באר שבע. זו לא יריבה קלה עבורנו".

העיתון כתב כי כולם סקרנים לדעת איך נראית דינמו זאגרב, אחרי שהקבוצה רכשה לא פחות מתשעה שחקנים בפגרת הקיץ והיא עשויה להיראות אחרת לחלוטין מאשר בשנה שעברה. עוד מעניין את התקשורת לדעת איך נראה הדשא החדש שנשתל באיצטדיון מקסימיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי